2013-04-29, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
I mina ögon är varken RS eller RF några partier utan mer som en samling av folk som gillar att slåss eller förstöra egendom, dvs lika korkade som ett gäng fotbollshulliganer!

Men det var då ett jävla förnekande! Jag har med egna ögon sett hur RS-folk kastat sten på ett torgmöte som SD hade före förra valet, därför har jag ingen källa på det
Men däremot har RS i västnytt samma dag som kravallerna vid mosken försvarat att man kastat sten
mot oliktänkande!

Buhu. Vad dina ögon ser är uppenbarligen en aning förvirrat. RS är ett parti, och att några av deras medlemmar har kastat sten på Sverigedemokrater diskvalificerar dem inte från att vara ett parti. Ang. RF så har de aldrig påstått sig vara ett parti, det är en organisation.
2013-04-29, 12:44
Medlem
Citat:
Men herre jävlöar vad korkad du är!!! Jag har ju hela tiden sagt att han varit ledare för dessa idioter som kastar sten och gör annan skit i Gbg, övriga landet har jag inte en aning om!

Men är du dum i huvudet eller har du svårt att ta till dej bokstäver?

Lundberg försvarde stenkastningn i V Ä S T N Y T T! Fattar du inte vad det är för källa????

Ang. RS och RF så beror det på att vi vanliga människor tycker att det inte är någon skillnad då dessa båda partier bara ställer till en massa skadegörelse samt inte står bakom ett demokratiskt tänkande!

Eftersom du är en sån intellektuell gigant själv så känner jag att din kritik väger tungt.

Du är lika skarp som en knölpåk, så du får finna dig i att jag inte köper din tolkning av vad Lundberg har sagt. Det vore liksom inte första gången du har haft fel om man säger så. Antingen har du en länk där man kan höra hans uttalande som det är eller så håller du käften.

Du tror alltså att RF är ett parti samtidigt som vi andra ska ta det du skriver på allvar?

Citat:
I mina ögon är varken RS eller RF några partier utan mer som en samling av folk som gillar att slåss eller förstöra egendom, dvs lika korkade som ett gäng fotbollshulliganer!

Som sagt, helt irrelevant då fakta är att RS är ett parti som är registrerat hos valmyndigheten. Ena sekunden är både RF och RS partier, nästa sekund är ingen av dem partier! Men det här med enkla fakta och ett balanserat och icke-svartvitt förhållningssätt har ju aldrig varit aphögerns grej.

Revolutionära Fronten-partiet 2014!
Senast redigerad av NinoRojo 2013-04-29 kl. 13:14.
2013-04-29, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Eftersom du är en sån intellektuell gigant själv så känner jag att din kritik väger tungt.

Du är lika skarp som en knölpåk, så du får finna dig i att jag inte köper din tolkning av vad Lundberg har sagt. Det vore liksom inte första gången du har haft fel om man säger så. Antingen har du en länk där man kan höra hans uttalande som det är eller så håller du käften.Du tror alltså att RF är ett parti samtidigt som vi andra ska ta det du skriver på allvar?

Som sagt, helt irrelevant då fakta är att RS är ett parti som är registrerat hos valmyndigheten. Ena sekunden är både RF och RS partier, nästa sekund är ingen av dem partier! Men det här med enkla fakta och ett balanserat och icke-svartvitt förhållningssätt har ju aldrig varit aphögerns grej.

Revolutionära Fronten-partiet 2014!

Jaha vad har jag haft fel med förut i denna tokvänster debatt?
Så att jag och alla som har sett Lundberg säga något offentligt existerar inte för att du inte klarar av att kolla på nyheter som är politiskt oberoende och inte står på era västersidor?
varför skulle jag sitta och leta upp det västnytt på nätet åt dej??? Jag har ju sett det och har ingen anledning att hjälpa en slapp jävel som dej att leta upp fakta!
2013-04-29, 14:54
Medlem
Citat:
Så att jag och alla som har sett Lundberg säga något offentligt existerar inte för att du inte klarar av att kolla på nyheter som är politiskt oberoende och inte står på era västersidor?
varför skulle jag sitta och leta upp det västnytt på nätet åt dej??? Jag har ju sett det och har ingen anledning att hjälpa en slapp jävel som dej att leta upp fakta!

Du hade fel när du påstod att RF är ett parti. Du hade fel när du påstod att RS inte är ett parti. Du hade fel när du påstod att Lundberg är RS:s ledare. Och så vidare.

Jag ser ju hur du tolkar det folk härinne skriver och därför ifrågasätter jag också din tolkning av vad Lundberg faktiskt har sagt. Att förstå vad folk säger är ju inte din paradgren direkt. Att han skulle ha försvarat stenkastning, eller att RS överhuvudtaget har kastat sten, tror jag inte ett ögonblick på.

Jag brukar inte titta på Västnytt eftersom jag inte bor i den delen av landet.
2013-04-29, 15:36
Medlem
Citat:

Men det var då ett jävla förnekande! Jag har med egna ögon sett hur RS-folk kastat sten på ett torgmöte som SD hade före förra valet, därför har jag ingen källa på det
Men däremot har RS i västnytt samma dag som kravallerna vid mosken försvarat att man kastat sten
mot oliktänkande!
RF är inget parti utan en organisation. RS är ett parti, oavsett vad en infantil Flashbackare med inlärningssvårigheter tycker.

Har du det? Hur identifierade du dem som medlemmar i RS? Länka ett klipp eller liknande.
2013-04-29, 19:55
Medlem
nerdys avatar
Citat:

Att debatteknik inte är din starka sida har vi sett otaliga bevis på, men om du hävdar någonting "Lundberg försvarar stenkastande" så ligger bevisbördan på dig. Och fram tills du länkar till det klippet där han försvarar stenkastning är inte sanning.
Att du feltolkar folk är f.ö ingen nytt heller.
2013-04-30, 10:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Att debatteknik inte är din starka sida har vi sett otaliga bevis på, men om du hävdar någonting "Lundberg försvarar stenkastande" så ligger bevisbördan på dig. Och fram tills du länkar till det klippet där han försvarar stenkastning är inte sanning.
Att du feltolkar folk är f.ö ingen nytt heller.

Jag har redan lämnat källan, kan inte kolla upp den så är det upp till er!
2013-04-30, 11:36
Medlem
Så vi ska hitta källor åt dig? Skulle inte tro det va.
2013-04-30, 17:05
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Jag har redan lämnat källan, kan inte kolla upp den så är det upp till er!

Nej det har du inte. Du har påstått att det finns en källa och bett oss hitta den själv.
2013-04-30, 23:20
Medlem
norra-sidans avatar
Asso nerdy, CoochyRide och ni andra som fortsätter, trotts att dom ni debaterar mot (omedvetet eller medvetet) är totala stolpskott. Måste bara ge er hatten av för att ni orkar!
2013-05-01, 00:28
Medlem
Kerubs avatar
Men är inte RF dom äkta fascisterna? För dom slår ju såna som inte tycker som dom. Som Einstein sade "De största fascisterna är antifascisterna".
2013-05-01, 10:37
Medlem
Halvfinsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norra-sidan
Asso nerdy, CoochyRide och ni andra som fortsätter, trotts att dom ni debaterar mot (omedvetet eller medvetet) är totala stolpskott. Måste bara ge er hatten av för att ni orkar!
Det är alltid uppiggande att börja dagen med ett skratt,tack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in