Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Men herre jävlöar vad korkad du är!!! Jag har ju hela tiden sagt att han varit ledare för dessa idioter som kastar sten och gör annan skit i Gbg, övriga landet har jag inte en aning om!
Men är du dum i huvudet eller har du svårt att ta till dej bokstäver?
Lundberg försvarde stenkastningn i V Ä S T N Y T T! Fattar du inte vad det är för källa????
Ang. RS och RF så beror det på att vi vanliga människor tycker att det inte är någon skillnad då dessa båda partier bara ställer till en massa skadegörelse samt inte står bakom ett demokratiskt tänkande!
Eftersom du är en sån intellektuell gigant själv så känner jag att din kritik väger tungt.
Du är lika skarp som en knölpåk, så du får finna dig i att jag inte köper din tolkning av vad Lundberg har sagt. Det vore liksom inte första gången du har haft fel om man säger så. Antingen har du en länk där man kan höra hans uttalande som det är eller så håller du käften.
Du tror alltså att RF är ett parti samtidigt som vi andra ska ta det du skriver på allvar?
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
I mina ögon är varken RS eller RF några partier utan mer som en samling av folk som gillar att slåss eller förstöra egendom, dvs lika korkade som ett gäng fotbollshulliganer!
Som sagt, helt irrelevant då fakta är att RS är ett parti som är registrerat hos valmyndigheten. Ena sekunden är
både RF och RS partier, nästa sekund är
ingen av dem partier! Men det här med enkla fakta och ett balanserat och icke-svartvitt förhållningssätt har ju aldrig varit aphögerns grej.
Revolutionära Fronten-partiet 2014!