Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Av mina erfarenheter inom den här rörelsen (få, ska tilläggas, det var väl tio år sedan jag befann mig i dessa kretsar sist) så tycker jag att du beskriver en minoritet av extremvänstern. Därmed inte sagt att det du tar upp är ett problem. Överklassvänsterns förmyndigande av den grupp de säger sig vilja hjälpa är emellanåt motbjudande.
Dock tycker jag det inte är ett problem att någon kommer från en rik familj och ställer sig på de socialt utstöttas sida, det ska snarare beundras och uppmuntras, det är ju där det måste börja.
Dock tycker jag det inte är ett problem att någon kommer från en rik familj och ställer sig på de socialt utstöttas sida, det ska snarare beundras och uppmuntras, det är ju där det måste börja.
Visst, det låter ädelt att leka Ghandi över klassgränserna och ställa sig på proletärens sida. Men den agenda limousinvänstern driver är direkt arbetarfientlig. Varför ska arbetarklassen fostras i självhat pga vithetsnormen? Varför ska arbetarklassen fostras i att hylla mångkulturen när de själva blir offer för övergreppen? Varför skall arbetarklassen fostras i föreställningen att man är ett samhällsproblem som vit, man och heterosexuell? Varför ska arbetaren fostras i att hata de ur hans klass som vill skydda sin familj från mångkulturens övergrepp? Itutas att dessa är bara "rädda" och har inte mognat politiskt? De som vänsteretablissemanget kallar för WT och hånar den för deras stavfel?
Varför är det inte hyckleri när vänsteretablissemanget lever i etniskt vita enklaver? Då de av exakt samma skäl vill skydda sin familj från mångkulturens övergrepp?
Arbetaren har ingen anledning att stödja dessa dekadenta rikemansungars lekstuga.