Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Det roliga med internet är att inget är sant, allt är sant, betänk.
Jo för droppa namn är ju att gola, det är knappast så att saker jag nämner hjälper någon att bli dömd eller liknande. Oftast är det ju offentliga handlingar och redan laga kraft vunna domar jag hänvisar till. Men du får gärna utveckla hur det går under golning.
Du missar poängen kapitalt. Visst har vi gemensamma intressen gentemot snuten t.ex. men om du tror att golning syftar till att "uppdatera haffa" så snackar vi om helt olika saker. Du visar dock prov på imponerande skills i faktautlämningen så det är inte långt ifrån att anta att du mycket väl skulle gola ner vem som helst om bara omständigheterna vore de rätta. Du har det i blodet, bruschan.
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Till skillnad från dina polare i bl.a Nyköping och Hallstahammar senast så sitter jag inte i förhör och rätttegång och grinar om det ena och det andra.
Och hade du inte stått till tjänst hade jag inte ens vetat det. Natural Born Giver.
De här granskningarna och uthängningarna är dock intressanta, vad blir nästa steg? Vad göra när man märker att man hängt ut hela Sveriges WT-elit och de inte bryr sig? Det känns ju dessutom som om Operation Hembesök bara kan fungera i extremt liten skala. Man kan inte ha en epidemi i brinnande brevlådor innan samhället till slut måste markera vem som bestämmer?