2012-11-13, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Irrelevant, är man nasse får man ta att man blir behandlad som en nasse, passar det inte kan man ta kontakt med närmaste antifascister och meddela att man lägger av, exakt som de har gjorts sedan början av 90-talet.
Du är så ITK att jag får tårar.
Jag skulle älska att se dig utanför min dörr högtidligt rapandes det du skriver här ovan.
Kärlek, bruschan. Kärlek.
2012-11-13, 19:27
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Du är så ITK att jag får tårar.
Jag skulle älska att se dig utanför min dörr högtidligt rapandes det du skriver här ovan.
Kärlek, bruschan. Kärlek.

Jag själv håller mig till lagen Men jag antar att det är ganska lätt ändå att få delar av din önskan uppfylld, PM:a dina uppgifter
2012-11-13, 20:10
Avslutad
Citat:
Jag själv håller mig till lagen Men jag antar att det är ganska lätt ändå att få delar av din önskan uppfylld, PM:a dina uppgifter
Nej. Det ska vara du, infogiver. <3
2012-11-13, 20:42
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Nej. Det ska vara du, infogiver. <3

Tydligen passade det ju inte, du var inte så sugen på att dela med dig utav dina uppgifter.

Nu tycker jag att vi kan återgå till Topic, tydligen var RF hos Emil Svahn,Ida Westerberg, Alexandra Tillman, Andreas Alm och Jonas Boman. I riktighet med rubriken så verkar RF onekeligen vara på tillbakagång...
2012-11-14, 00:25
Avslutad
Citat:
Det roliga med internet är att inget är sant, allt är sant, betänk.

Jo för droppa namn är ju att gola, det är knappast så att saker jag nämner hjälper någon att bli dömd eller liknande. Oftast är det ju offentliga handlingar och redan laga kraft vunna domar jag hänvisar till. Men du får gärna utveckla hur det går under golning.
Du missar poängen kapitalt. Visst har vi gemensamma intressen gentemot snuten t.ex. men om du tror att golning syftar till att "uppdatera haffa" så snackar vi om helt olika saker. Du visar dock prov på imponerande skills i faktautlämningen så det är inte långt ifrån att anta att du mycket väl skulle gola ner vem som helst om bara omständigheterna vore de rätta. Du har det i blodet, bruschan.
Citat:
Till skillnad från dina polare i bl.a Nyköping och Hallstahammar senast så sitter jag inte i förhör och rätttegång och grinar om det ena och det andra.
Och hade du inte stått till tjänst hade jag inte ens vetat det. Natural Born Giver.

De här granskningarna och uthängningarna är dock intressanta, vad blir nästa steg? Vad göra när man märker att man hängt ut hela Sveriges WT-elit och de inte bryr sig? Det känns ju dessutom som om Operation Hembesök bara kan fungera i extremt liten skala. Man kan inte ha en epidemi i brinnande brevlådor innan samhället till slut måste markera vem som bestämmer?
2012-11-14, 00:30
Bannlyst
Citat:
Det roliga med internet är att inget är sant, allt är sant, betänk.

Jo för droppa namn är ju att gola, det är knappast så att saker jag nämner hjälper någon att bli dömd eller liknande. Oftast är det ju offentliga handlingar och redan laga kraft vunna domar jag hänvisar till. Men du får gärna utveckla hur det går under golning.

Till skillnad från dina polare i bl.a Nyköping och Hallstahammar senast så sitter jag inte i förhör och rätttegång och grinar om det ena och det andra.

Ja, ni som kriminella tycker väl som sagt att det är fel att tala med rättsstaten. Tur att ni subkulturella extremister är så ensama gentemot oss vanliga människor.
2012-11-14, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Så du menar att det är vidrigare att trakassera nazister än att försöka bränna inne fackligt aktiva och deras barn bara för att man skriver en rapport om det i efterhand?

Vad i helvete...

Missförstå mig inte, jag tycker handlingarna i sig är (i stort sett) lika avskyvärda. Det jag har speciellt svårt för är RF:s attityd, och tendens att väldigt systematiskt misshandla/trakassera nationalister, och sedan använda det i propagandasyfte. Att de tycker att våld inte är en moralisk fråga, utan endast en taktisk, är smått charmigt, men ändå motbjudande.
2013-01-21, 19:17
Medlem
DoktorEbbas avatar
Existerar RF fortfarande?
Är kändisarna Niklas (den korta fula fan), Rachid och de två björnarna fortfarande aktiva?
De verkar ha gått ner sig som fan den senaste tiden...
Men vad kan man vänta sig av dessa misslyckade tjackpundare...
2013-01-22, 20:47
Medlem
norra-sidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorEbba
Existerar RF fortfarande?
Är kändisarna Niklas (den korta fula fan), Rachid och de två björnarna fortfarande aktiva?
De verkar ha gått ner sig som fan den senaste tiden...
Men vad kan man vänta sig av dessa misslyckade tjackpundare...
Om du menar den klicken som gjorde om göteborgs nassescen till en soffdöende horspundar grupp så, vet jag inte. Du får väl helt enkelt hänga ute som öppet nasse och se efter.
2013-01-23, 09:10
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norra-sidan
Om du menar den klicken som gjorde om göteborgs nassescen till en soffdöende horspundar grupp så, vet jag inte. Du får väl helt enkelt hänga ute som öppet nasse och se efter.

Håller med. Tycker förövrigt det är väldigt komiskt att en Göteborgs nasse ska kalla folk för pundare, hört talas om GFN?
2013-01-23, 15:32
Medlem
DoktorEbbas avatar
Det är lugnt, jag röstar på ett vänsterliberalt parti som heter Sverigedemokraterna.
2013-01-23, 18:12
Medlem
Kerubs avatar
GFN? Var inte det glinen som klädde sig i palestinasjalar och dillade om globalisering? Haha, stackarna kan inte ha haft det lätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in