2013-09-03, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Visa mig, gärna mitt inlägg också. Så bra koll som du har borde det inte vara något problem. faktum är att organiserade antifascister inte gett sig på SD fysiskt på ett bra tag, förutom gullmars-händelsen, men att kalla den grejen för organiserat blir tämligen idiotiskt.

Som vi sagt, RF klarar inte av att ge sig på SD, man kan bara sparka neråt. RF klarar inget politiskt.
Senast redigerad av RevFront. 2013-09-03 kl. 18:17.
2013-09-03, 18:13
Bannlyst
Citat:
Men du är efterbliven på en helt annan nivå ditt jävla fittmongo, AFA Eskilstuna finns inte, troligen sneknullade jävla SD.are som attackerat sig själva, skulle inte vara första gången, typisk jude grej att köra.

LÄNKA, hur fan är det organiserat? För att någon skickade ett sms om att man sett en tönt till rasist på tuben?

Nu var vi där igen, vänster gör alltid något. Det där jävla Amnesty däremot...
2013-09-03, 18:14
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Dina ägna inlägg i denna tråd borde du minnas då de inte är gamla. Bla har du kallat mig som SD.are nazist Störningar av SD-möten ligger nästan alltid på soc.nu under "naziscenen i x-stad". Lätt att kolla.

Länka mitt inlägg där jag kallar SD för nazister eller ens likställer dessa, annars kan du hålla käft, tror nog jag har bättre koll på mina åsikter gällande folk än vad du har din trinda fitta.
2013-09-03, 18:15
Medlem
Murvelos avatar
Citat:
Men du är efterbliven på en helt annan nivå ditt jävla fittmongo, AFA Eskilstuna finns inte, troligen sneknullade jävla SD.are som attackerat sig själva, skulle inte vara första gången, typisk jude grej att köra.

LÄNKA, hur fan är det organiserat? För att någon skickade ett sms om att man sett en tönt till rasist på tuben?
Efterbliven är du själv när du trots källorna ovan förnekar RFs attacker mot SD trots att RF skryter (skröt, för tillfället) med dessa på (den tidigare) hemsidan.

Polisutredningen dokumenterade att RF organiserade överfallet av SDs presstalesman vilket även accepterades av domstolen.
2013-09-03, 18:15
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Nu var vi där igen, vänster gör alltid något. Det där jävla Amnesty däremot...

Är du på riktigt? RF eller AFA tar på sig allt det gör, varför i helvete skulle det spraya på en fasad men inte ta på sig attacken? Var är logiken i det? Jävla mongo, spikat att du har någon grov störning.
2013-09-03, 18:16
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo
Efterbliven är du själv när du trots källorna ovan förnekar RFs attacker mot SD trots att RF skryter (skröt, för tillfället) med dessa på (den tidigare) hemsidan.

Polisutredningen dokumenterade att RF organiserade överfallet av SDs presstalesman vilket även accepterades av domstolen.

Vilka källor? Du har fortfarande inte länkat, och nej RF har inte skrytit om den grejen, tämligen säker på det.
2013-09-03, 18:18
Medlem
Murvelos avatar
Citat:
Är du på riktigt? RF eller AFA tar på sig allt det gör, varför i helvete skulle det spraya på en fasad men inte ta på sig attacken? Var är logiken i det? Jävla mongo, spikat att du har någon grov störning.
Varför förnekar du att RF attackerar SD när man själv medger detta på hemsidan? Tycker du att detta nu blivit pinsamt nu när SD bara växer trots ett årtionde av attacker från RF mot SD? Du skäms över detta totalfiasko för RF?
2013-09-03, 18:19
Bannlyst
Citat:
Länka mitt inlägg där jag kallar SD för nazister eller ens likställer dessa, annars kan du hålla käft, tror nog jag har bättre koll på mina åsikter gällande folk än vad du har din trinda fitta.
Du har kallat SDare.are i denna tråd för nazister, bla mig. Och på soc.u står i princip alla SD-sttande under rubriken "naziscen i x-stad". Talande.
2013-09-03, 18:20
Bannlyst
Citat:
Vilka källor? Du har fortfarande inte länkat, och nej RF har inte skrytit om den grejen, tämligen säker på det.

En dom är rätt talande.
2013-09-03, 18:21
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Varför förnekar du att RF attackerar SD när man själv medger detta på hemsidan? Tycker du att detta nu blivit pinsamt nu när SD bara växer trots ett årtionde av attacker från RF mot SD? Du skäms över detta totalfiasko för RF?

Använd dig av webarchive och länka mig den uppdateringen där man medger en sådan attack, kom igen nu, inte en enda källa har du kunnat påvisa. Årtionden? RF har bara funnits i 10år, men men...
2013-09-03, 18:21
Medlem
Murvelos avatar
Citat:
https://www.flashback.org/sp45073112

Kan även upprepa tidigare målsnummer beträffande RFs planerad överfall av SDs presstalesman.
Målsnummer B 5452-09. Södertörns tingsrätt.

http://www.info14.com/2009-07-22-rf-kvinnor_domda_till_fangelse.html
2013-09-03, 20:13
Medlem
Citat:
https://www.flashback.org/sp45073112

Kan även upprepa tidigare målsnummer beträffande RFs planerad överfall av SDs presstalesman.
Målsnummer B 5452-09. Södertörns tingsrätt.

http://www.info14.com/2009-07-22-rf-kvinnor_domda_till_fangelse.html

Nog med dethär tramset nu. Den kvällen när sd attackeradespå gullmars satt de som gjorde det på enkrog på söder o drack öl. De fick reda på att sd.s presstalesperson siktats. Och de drar iväg för att försöka plocka honom. Jag vet inte hur eller var ni nassar planerar era organiserade attacker, kanske är det på krogen, men i vänstern har vi för vana att planera och utföra såna grejer i nyktert tillstånd. Det här var en handfull personers fylleinfall. Ett tillfälle som gav tjuven. Att tro att det var planerat är ju bara fullkomligt efterblivet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in