2011-12-22, 00:28
Medlem
frej3ks avatar
Pallar inte leta igenom alla sidor för att kolla var de flesta här spelar ? så snabb fråga, vilken server är fb guilden?
Citera
2011-12-22, 00:29
Medlem
lrtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Om du köper ett fysiskt exemplar så är det väl klart att du ska kunna använda det också, det kan väl inte vara så att de släpper mer exemplar än vad där finns plats till?
Helt rätt. De släpper X antal fysiskt, Y antal digitalt. X+Y=Max. Iom att alla fysiska spel är sålda till butiker så räknas de som sålda. Om då en butik har kvar i lager så funkar den koden med en gång, då den redan anses vara såld innan slutkunden köpte spelet.
Citera
2011-12-22, 01:26
Medlem
Tubess avatar
Då 2 mannade man the esseles i lvl 11, det var en boss som var ganska svår kan jag säga, han som skjuter missiler/granater efter dig osv.

Angående spelet... har spelar 12h i sträck och älskar spelet! har dock inte lirat på en och samma character hela tiden.

Jag tycker de verkligen har lyckats med detta spel .
Citera
2011-12-22, 01:27
Medlem
Kerem89s avatar
Kan inte så mycket om datorer, har en laptop funkar det och spela på detta specs:
Celeron core cup t3300 2ghz
RAM 2GB
mobile intel r 4 series express chipset family
Citera
2011-12-22, 01:51
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frej3k
Pallar inte leta igenom alla sidor för att kolla var de flesta här spelar ? så snabb fråga, vilken server är fb guilden?

Finns ingen sådan
Citera
2011-12-22, 02:55
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frej3k

Tjena har en guild på Ahtor City med Flashbackare och lite andra svenskar! Lirar ni Imperiet på den servern så släng ett /w till Fus'ro'Dah Fred ut / Konne.
Citera
2011-12-22, 03:47
Bannlyst
Vad jag inte begriper är varför min sentinel vägrar använda två stycken svärd. Har ju det där lasersvärdet man fick på lvl 9-10 och ett par andra skitsvärd. Men den vägrar equippa båda oavsett. Har dualwielding och allt jävulskap men det funkar bara inte. ??
Citera
2011-12-22, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politikern92
Vad jag inte begriper är varför min sentinel vägrar använda två stycken svärd. Har ju det där lasersvärdet man fick på lvl 9-10 och ett par andra skitsvärd. Men den vägrar equippa båda oavsett. Har dualwielding och allt jävulskap men det funkar bara inte. ??

Är ej säker men jag tror ena lightsabern måste vara en Offhand Lightsaber och den vanliga Main hand.
Citera
2011-12-22, 04:26
Medlem
Har kollat lite smått på spelet nu och tycker det ser intressant ut! Söker efter något som tar upp mitt tomrum efter att ha slutat spela wow.

Har någon tid så får de mycket gärna ge mig er inblick i hur spelet är hittills!
Vilka är fördelarna och nackdelar anser ni spelet ha?

Något nytt moment som kommit eller något ni saknar jämte andra mmo?

Hur är pvp och pve? i då end game framför allt?
Citera
2011-12-22, 08:00
Medlem
SPOOKYBO111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerem89
Kan inte så mycket om datorer, har en laptop funkar det och spela på detta specs:
Celeron core cup t3300 2ghz
RAM 2GB
mobile intel r 4 series express chipset family

googla "can i run this" då hittar du sidor som scannar din dator för att se om du kan spela diverse spel.
Citera
2011-12-22, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FeedHurley
Har kollat lite smått på spelet nu och tycker det ser intressant ut! Söker efter något som tar upp mitt tomrum efter att ha slutat spela wow.

Har någon tid så får de mycket gärna ge mig er inblick i hur spelet är hittills!
Vilka är fördelarna och nackdelar anser ni spelet ha?

Något nytt moment som kommit eller något ni saknar jämte andra mmo?

Hur är pvp och pve? i då end game framför allt?

tänk dig wow vanilla.... inte massa hokus pokus.. ganska enkelt, asbra story, roliga instancer... pvpn är under all kritik, men den kommer nog slipas till... och jaa, jag är kräsen.
Citera
2011-12-22, 08:20
Medlem
grithors avatar
Äntligen har jag fått ett svar från Bioware.
Dock var det ett svar om att dom skulle vidarebefoga mitt problem, men åtminstone så har dom uppmärksammat mitt mail.

Om jag får en lösning till det här problemet så kommer jag skriva det här till alla andra som har liknande problem.

Kanske kommer vi få spela snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in