Lirat ett tag nu, Bounty Hunter och jag har kommit till level 15.
Jag undrar bara, finns det nåt effektivt sätt att levla på förutom att göra äckligt tråkiga quester? Finns ju ingen dungeon-finder eller nåt sånt, och jag säljer mitt spel om jag måste questa till level 50.
Har ingen kompis eller guild eller nåt, så måste kunna göra det på egen hand, men gärna med andra personer (som dungeons i World Of Warcraft)
Jag undrar bara, finns det nåt effektivt sätt att levla på förutom att göra äckligt tråkiga quester? Finns ju ingen dungeon-finder eller nåt sånt, och jag säljer mitt spel om jag måste questa till level 50.
Har ingen kompis eller guild eller nåt, så måste kunna göra det på egen hand, men gärna med andra personer (som dungeons i World Of Warcraft)
Har lite problem. Det är så att det hänt tre gånger att min loadingscreen fryser vid 50% av laddningen. Första gången provade jag att ALT+F4 mig ut, kom in igen och fick samma freeze vid den första loadingscreenen. Andra gången (idag, för typ 25min sen) så blev jag till slut dcad, kom dock in igen direkt sen utan någon freeze.
Ingen som vet vad detta är för skit? Har fan försökt komma in i spelet nu 7+ gånger, men det bara fryser på loadingscreen och sen blir jag dcad efter typ en halvtimme eller något. Fruktansvärt frustrerande.
Du kan ju PvPa som sagt, dungeons hittar du via chatten och på imperial/republic fleet finns det ju dungeon hubs f.o.m lvl 20 typ(?).
Tänkte bara teasa er som inte kan/har köpt än
Jag (Sith Inquisitor lvl 15) på mitt skepp! http://img828.imageshack.us/img828/6181/41207207.png
Känslan i spelet är helt otroligt, man dras verkligen in spelet PÅ RIKTIGT.
Det ser riktigt färglatt ut
Vill nog spela det lite med ändå.
Ska kolla lite sage filmer.
Testat smuggler och Jedi, båda var roliga i början, men blir tråkigare vid level 10.. Vill ha en klass som är till för mig som det var i WoW! Nötade och nötade tills jag fann en riktig rolig klass :P, är jedi counsilar roliga och framförallt bra?
Second thought : tror jag föredrar sith.. Så klassen som är som Jedi Consular men sith :P, någon som lirat upp en sådan?
Testat smuggler och Jedi, båda var roliga i början, men blir tråkigare vid level 10.. Vill ha en klass som är till för mig som det var i WoW! Nötade och nötade tills jag fann en riktig rolig klass :P, är jedi counsilar roliga och framförallt bra?
Second thought : tror jag föredrar sith.. Så klassen som är som Jedi Consular men sith :P, någon som lirat upp en sådan?
Jag spelar en Sith Inquisitor Sorcerer, lvl 15 som du kan se på bilden jag postade några inlägg tidigare.
Testat smuggler och Jedi, båda var roliga i början, men blir tråkigare vid level 10.. Vill ha en klass som är till för mig som det var i WoW! Nötade och nötade tills jag fann en riktig rolig klass :P, är jedi ...........
Någon länkade den innan.. tyckte man får en rätt okay överblick om vem som gör vad osv! Bry er inte om statistiken till höger! Antar att den är fruktansvärt outdated
Tänkte bara teasa er som inte kan/har köpt än
Jag (Sith Inquisitor lvl 15) på mitt skepp! http://img828.imageshack.us/img828/6181/41207207.png
Känslan i spelet är helt otroligt, man dras verkligen in spelet PÅ RIKTIGT.
Hur tog du screenshot?
Finns det något smidigt sätt utan att behöva öppna pain och klistra in?