2011-12-18, 21:04
Medlem
PreaCs avatar
Hej!

Lirat ett tag nu, Bounty Hunter och jag har kommit till level 15.

Jag undrar bara, finns det nåt effektivt sätt att levla på förutom att göra äckligt tråkiga quester? Finns ju ingen dungeon-finder eller nåt sånt, och jag säljer mitt spel om jag måste questa till level 50.

Har ingen kompis eller guild eller nåt, så måste kunna göra det på egen hand, men gärna med andra personer (som dungeons i World Of Warcraft)
Citera
2011-12-18, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Hej!

Jag undrar bara, finns det nåt effektivt sätt att levla på förutom att göra äckligt tråkiga quester? Finns ju ingen dungeon-finder eller nåt sånt, och jag säljer mitt spel om jag måste questa till level 50.

Har ingen kompis eller guild eller nåt, så måste kunna göra det på egen hand, men gärna med andra personer (som dungeons i World Of Warcraft)
PVP och Quester är rätt bra och inte svårt..
Citera
2011-12-18, 21:07
Medlem
GrimFausts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrimFaust
Har lite problem. Det är så att det hänt tre gånger att min loadingscreen fryser vid 50% av laddningen. Första gången provade jag att ALT+F4 mig ut, kom in igen och fick samma freeze vid den första loadingscreenen. Andra gången (idag, för typ 25min sen) så blev jag till slut dcad, kom dock in igen direkt sen utan någon freeze.

Ingen som vet vad detta är för skit? Har fan försökt komma in i spelet nu 7+ gånger, men det bara fryser på loadingscreen och sen blir jag dcad efter typ en halvtimme eller något. Fruktansvärt frustrerande.
Citera
2011-12-18, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Hej!

Du kan ju PvPa som sagt, dungeons hittar du via chatten och på imperial/republic fleet finns det ju dungeon hubs f.o.m lvl 20 typ(?).
Citera
2011-12-18, 21:17
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derex10
Tänkte bara teasa er som inte kan/har köpt än
Jag (Sith Inquisitor lvl 15) på mitt skepp!
http://img828.imageshack.us/img828/6181/41207207.png
Känslan i spelet är helt otroligt, man dras verkligen in spelet PÅ RIKTIGT.

Det ser riktigt färglatt ut
Vill nog spela det lite med ändå.
Ska kolla lite sage filmer.
Citera
2011-12-18, 21:17
Bannlyst
Testat smuggler och Jedi, båda var roliga i början, men blir tråkigare vid level 10.. Vill ha en klass som är till för mig som det var i WoW! Nötade och nötade tills jag fann en riktig rolig klass :P, är jedi counsilar roliga och framförallt bra?
Second thought : tror jag föredrar sith.. Så klassen som är som Jedi Consular men sith :P, någon som lirat upp en sådan?
Citera
2011-12-18, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Testat smuggler och Jedi, båda var roliga i början, men blir tråkigare vid level 10.. Vill ha en klass som är till för mig som det var i WoW! Nötade och nötade tills jag fann en riktig rolig klass :P, är jedi counsilar roliga och framförallt bra?
Second thought : tror jag föredrar sith.. Så klassen som är som Jedi Consular men sith :P, någon som lirat upp en sådan?
Jag spelar en Sith Inquisitor Sorcerer, lvl 15 som du kan se på bilden jag postade några inlägg tidigare.
Citera
2011-12-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Testat smuggler och Jedi, båda var roliga i början, men blir tråkigare vid level 10.. Vill ha en klass som är till för mig som det var i WoW! Nötade och nötade tills jag fann en riktig rolig klass :P, är jedi ...........

http://www.starwarsmmolevelingguide.com/wp-content/uploads/2011/08/swtor-classes.jpg

Någon länkade den innan.. tyckte man får en rätt okay överblick om vem som gör vad osv! Bry er inte om statistiken till höger! Antar att den är fruktansvärt outdated
Citera
2011-12-18, 21:33
Medlem
Poddes avatar
Finns det nån som har en guild på Niman man kan få invite till?

Spelar BH Mercenary.
Citera
2011-12-18, 21:34
Medlem
Barbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derex10
Tänkte bara teasa er som inte kan/har köpt än
Jag (Sith Inquisitor lvl 15) på mitt skepp!
http://img828.imageshack.us/img828/6181/41207207.png
Känslan i spelet är helt otroligt, man dras verkligen in spelet PÅ RIKTIGT.

Hur tog du screenshot?

Finns det något smidigt sätt utan att behöva öppna pain och klistra in?
Citera
2011-12-18, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbu
Hur tog du screenshot?

Finns det något smidigt sätt utan att behöva öppna pain och klistra in?
Det är det smidigaste sättet jag kan komma på.
Citera
2011-12-18, 21:43
Medlem
Sugen på att köpa det via Origin, men tror jag drar det på Spelbutiken + ett gamecard för samma pris

Så vems story har ni tyckt vara mest intressant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in