2011-12-21, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiBiase
Så om man inte är spelklar idag så är man utestängd? Det är alltså inte lönt att köpa spelet efter ikväll? Hur länge gäller detta? Förstår inte, känns bara korkat alltihop.
Om du har haft early access har du fått spela 48 timmar utan att behöva skriva in din CD-key. Så fort du skriver in din CD-key så får du spela.
Citera
2011-12-21, 23:43
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Så om man inte är spelklar idag så är man utestängd? Det är alltså inte lönt att köpa spelet efter ikväll? Hur länge gäller detta? Förstår inte, känns bara korkat alltihop.

över sa det bra

Sitter och kollar på några norskar som raidar...
http://www.twitch.tv/kiaskaria
WHIPE!
Senast redigerad av fuska 2011-12-21 kl. 23:44. Anledning: 456747rutu
Citera
2011-12-21, 23:52
Medlem
Hur mycket kostar fordonet man får vid lvl 25?
Citera
2011-12-21, 23:53
Medlem
goelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recan
Hur mycket kostar fordonet man får vid lvl 25?
Vill minnas att det var runt 40k för att lära sig det och 8k för själva mountet.
Citera
2011-12-22, 00:01
Medlem
Merovingians avatar
Jag försöker köpa spelet genom Origin men det står att det är slutsålt... Hur kan det vara slutsålt? Det är en download jag försöker köpa, inte en cd
Citera
2011-12-22, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merovingian
Jag försöker köpa spelet genom Origin men det står att det är slutsålt... Hur kan det vara slutsålt? Det är en download jag försöker köpa, inte en cd

Can the Star Wars: The Old Republic digital products on Origin sell-out?

Yes, even digital versions of the Game can sell-out since there are only a limited number of players that will be admitted into the game at any given time. The numbers of digital and physical versions of the Game available for sale are based on ensuring the best possible experience for all players.
Citera
2011-12-22, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merovingian

Kan ge dig ett tips: köp det inte via Origin
Citera
2011-12-22, 00:11
Medlem
soapmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recan
Can the Star Wars: The Old Republic digital products on Origin sell-out?

Yes, even digital versions of the Game can sell-out since there are only a limited number of players that will be admitted into the game at any given time. The numbers of digital and physical versions of the Game available for sale are based on ensuring the best possible experience for all players.

Låter vettigt. Bra experience man får om man inte ens kan köpa spelet. haha Vilka idioter.
Citera
2011-12-22, 00:20
Medlem
DiBiases avatar
Men det finns alltså ingen risk att man köper spelet och inte får spela på grund av detta? Alltså, om jag går in och lyckas få tag i ett ex imorgon så kan jag lira? Tolkade det som att man måste ha köpt det och fixat allt idag annars är det kört.. känns lite otydligt..
Citera
2011-12-22, 00:24
Medlem
DiBiases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Kan ge dig ett tips: köp det inte via Origin

Nä precis, köp det via CDKeyhouse och bli rånad på pengar utan att få något spel.
Citera
2011-12-22, 00:26
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Nä precis, köp det via CDKeyhouse och bli rånad på pengar utan att få något spel.

Masa dig ut och köp det.
Är väl inget jobbigt att göra så jag fattar inte att folk gnäller.
Citera
2011-12-22, 00:26
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Men det finns alltså ingen risk att man köper spelet och inte får spela på grund av detta? Alltså, om jag går in och lyckas få tag i ett ex imorgon så kan jag lira? Tolkade det som att man måste ha köpt det och fixat allt idag annars är det kört.. känns lite otydligt..

Om du köper ett fysiskt exemplar så är det väl klart att du ska kunna använda det också, det kan väl inte vara så att de släpper mer exemplar än vad där finns plats till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in