2011-09-20, 19:46
Medlem
Golachabs avatar
Intervju och bilder med kvinnan (Sno E. Blac) bakom Satele Shan. Dvs personen bakom 3d-modellen hon är skapad efter.

http://www.askajedi.com/2011/09/20/exclusive-interview-with-actress-sno-e-blac-aka-satele-shan/

Vad tycker ni, ser ni några likheter?

Förstår varför Satele såg lite asiatisk ut i Return.
Senast redigerad av Golachab 2011-09-20 kl. 19:58.
Citera
2011-09-20, 20:10
Medlem
Assholes avatar
He he, var det bara jag som tänkte på death by snu snu när jag såg hennes namn?
Citera
2011-09-20, 20:20
Medlem
UngernCs avatar
http://imageshack.us/f/694/omfga.jpg/

-> ->

Vad säger ni grabbar? Verkar det pålitligt? Även fastän jag är lite aningen skeptisk så är det jävligt svårt att sitta still! Svarade nyligen och bifogade namnet på 20 medlemmar. Inväntar ivrigt på svar, och hoppas verkligen verkligen verkligen att det är sant!

Om det nu verkligen är från BioWare så tycker jag innerligt synd om alla som aldrig hann gå med i gillet, och speciellt er två från FB *nämner inga namn* som gick med för att sedan hoppa av utan förvarning

Åt andra sidan, är det någon som har lurat mig så hoppas jag att h*n brinner i helvetet, för evigt.
Citera
2011-09-20, 20:21
Medlem
Golachabs avatar
Sista bossen i Eternity Vault besegrad i betan. Bild och info nedan.

Spoilervarning! Spoilervarning!:
Citera
2011-09-20, 20:22
Medlem
UngernCs avatar
Äh, det är för bra för att vara sant. Det måste vara fejk.
Citera
2011-09-20, 20:26
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngernC
--

Förlåt, men vad fan är ett gille?

Och vad menade han i PMet? Förstod faktiskt inte mycket.
Citera
2011-09-20, 20:29
Medlem
Citat:

Lion Martinez verkar legit iaf om man googlar honom. Om mailet är det vet jag inte. Kan vara någon som posar som honom men tror det är äkta då det enda han ber om är nicknames och inget annat.

Var försiktig med länkar bara.

Kan du inte be honom kontakta genom officiella hemsidan istället där han borde kunna verifiera att han är den han säger?
Citera
2011-09-20, 20:34
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Namn och titel stämmer iaf, och han brukar hänga på fansites och inte officiella forumet. Testa maila och verifiera, skicka inga namn eller uppgifter. Och googla.
Citera
2011-09-20, 20:34
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Förlåt, men vad fan är ett gille?

Och vad menade han i PMet? Förstod faktiskt inte mycket.
Gille är det svenska ordet för guild...
Citera
2011-09-20, 20:35
Medlem
UngernCs avatar
@ PreaC

Gille = Guild

Jag tolkar det som att jag + 20 medlemmar av The Dark Alliance är inbjudna till EU/Guild-betan, eller i alla fall har vi stora chanser att komma med.

@ StarOnEarth

Inväntar svar via mail, kommer att kontakta honom imorgon kväll (ifall svar uteblir) via swtor.com för att säkerställa om det verkligen var BioWare som skickade ut något.

Hoppas! Hoppas! Hoppas!
Citera
2011-09-20, 20:51
Medlem
Citat:
@ PreaC

Gille = Guild

Jag tolkar det som att jag + 20 medlemmar av The Dark Alliance är inbjudna till EU/Guild-betan, eller i alla fall har vi stora chanser att komma med.

@ StarOnEarth

Inväntar svar via mail, kommer att kontakta honom imorgon kväll (ifall svar uteblir) via swtor.com för att säkerställa om det verkligen var BioWare som skickade ut något.

Hoppas! Hoppas! Hoppas!

Jag tror det är fake faktiskt, att han ens nämner "om du vill verifiera att det är jag..." avslöjar bedragaren..

har nog fått 100tals liknande mail från wowbedragare som fiskar efter dina konto/inloggningsuppgifter, och allt ser ofta likadant ut förutom en pytteliten detalj om man kollar noga.

men det vore sjukt kul om det stämmer.. kanske är han lite laid back och skriver så
Citera
2011-09-20, 20:58
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nautilus2x
Jag tror det är fake faktiskt, att han ens nämner "om du vill verifiera att det är jag..." avslöjar bedragaren..

har nog fått 100tals liknande mail från wowbedragare som fiskar efter dina konto/inloggningsuppgifter, och allt ser ofta likadant ut förutom en pytteliten detalj om man kollar noga.

men det vore sjukt kul om det stämmer.. kanske är han lite laid back och skriver så

Fast det kan ju inte skada att bara skriva tillbaks det han vill få reda på. Man märker ju att det är en bedragare när h*n börjar be om allt för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in