2012-04-28, 13:07
Medlem
Någon som har några tips hur man ska levla synthweaving?
Citera
2012-04-28, 14:41
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nebel
Någon som har några tips hur man ska levla synthweaving?
jag tycker den är skit enkel att levla, jag bara gör saker som jag behöver :P

men annars så är denna guiden rätt bra
http://www.swtorcrewskills.com/swtor-crafting-skills/swtor-synthweaving-leveling-guide
Citera
2012-04-28, 16:47
Medlem
Har precis köpt spelet och undrar vilken klass som ni tycker är bäst som förstachar? Har mycket erfarenhet inom andra mmorpgs. Sen är de ju bra att veta vilka klasser som är sämst samt vilka som är op.
Citera
2012-04-28, 18:35
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintas
Har precis köpt spelet och undrar vilken klass som ni tycker är bäst som förstachar? Har mycket erfarenhet inom andra mmorpgs. Sen är de ju bra att veta vilka klasser som är sämst samt vilka som är op.

Beror helt på vad du menar med "bäst". Först och främst så ska du ju trivas med din klass så det första steget är ju att välja vilken spelstil som passar dig bäst; Tank, DPS eller Healer.

Tank:

Republic:

Jedi Guardian

Trooper Vanguard

Jedi Shadow

Empire:

Sith Juggernaut

Bounty Hunter Powertech

Sith Assassin

Healer:

Republic:

Jedi Sage

Trooper Commando

Smuggler Scoundrel

Empire:

Sith Sorcerer

Bounty Hunter Mercenary

Imperial Agent Operative

DPS:

Alla

Sen är det bara att gå efter vad man tycker passar en bäst i mechanics, visuals, geardesign, story, etc...

Vad gäller OP-klasser så är det ganska bra balanserat faktiskt, så jag skulle inte säga att det finns några direkta OP-klasser (förutom Sentinels/Marauderslite som kan vara lite extra farliga för tillfället om det är en bra spelare).
Senast redigerad av sydh 2012-04-28 kl. 18:37.
Citera
2012-04-28, 18:40
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydh
Beror helt på vad du menar med "bäst". Först och främst så ska du ju trivas med din klass så det första steget är ju att välja vilken spelstil som passar dig bäst; Tank, DPS eller Healer.

Sen är det bara att gå efter vad man tycker passar en bäst i mechanics, visuals, geardesign, story, etc...

Vad gäller OP-klasser så är det ganska bra balanserat faktiskt, så jag skulle inte säga att det finns några direkta OP-klasser (förutom Sentinels/Marauderslite som kan vara lite extra farliga för tillfället om det är en bra spelare).
Ja. Jag föredrar ofta de som är minst spelade i mmo's. Oftast är det de mest invecklade klasserna och ses som "veka" av de flesta, men inte ovanligt att det egentligen är precis tvärtom i rätt händer.
Citera
2012-04-28, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sydh

Tack som fan! Jag har alltid spelat som dps eller healer så att det lutar mot att bygga en tank. Sith jugg eller Sith assasin tror jag det blir.
Senast redigerad av Mintas 2012-04-28 kl. 19:04.
Citera
2012-04-29, 05:03
Medlem
Kebabsugers avatar
hur kan alla vara dps?

knappast att alla har strength som 1 och endurance som 2 eller??
Citera
2012-04-29, 09:39
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
hur kan alla vara dps?

knappast att alla har strength som 1 och endurance som 2 eller??

say whaaaaaat?

Sage kan Dp'sa utan en endaste strength.
Citera
2012-04-29, 10:24
Medlem
Jag har levlat alla klasser till 10 och tycker att commando är roligast. Den är level 25 och fortsätter att levla just nu. Frågan är hur bra är dom på pvp egentligen? Hur är det att möta mot commando på warzone?

Har kört några warzones och tycker att commando är kass. Men jag kanske har fel, har börjat pvpa nyss..
Citera
2012-04-29, 10:41
Medlem
När eller rättare sagt var är det man gör klart Act 1?, börjar bli trött på min jedi men vill inte börja om med en annan klass förrän jag har låst upp legacy med min jedi.
Citera
2012-04-29, 11:00
Medlem
perfectos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
När eller rättare sagt var är det man gör klart Act 1?, börjar bli trött på min jedi men vill inte börja om med en annan klass förrän jag har låst upp legacy med min jedi.

brukar vara runt lvl 30.
Citera
2012-04-29, 11:19
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Jag har levlat alla klasser till 10 och tycker att commando är roligast. Den är level 25 och fortsätter att levla just nu. Frågan är hur bra är dom på pvp egentligen? Hur är det att möta mot commando på warzone?

Har kört några warzones och tycker att commando är kass. Men jag kanske har fel, har börjat pvpa nyss..

De flesta commandos brukar vara healer och där gör de ett riktigt bra jobb. Vet inte hur det är med dpsn men har en vanguard dps som jag nästan alltid slutar top 3 med. Commando är imo inte den värsta klassen att möta men förbaskat svårt att få död på en duktig healer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in