2012-10-02, 14:47
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
De har mk2, Battlemaster och War hero nu. Battlemaster är samma som förr men war hero är bättre. Var 70 i valor tidigare men verkar som de ändrat det då jag kunnat köpa och utrusta med rank 65. För pvp finns det tyvärr än så länge bara warzones men för pve finns det esto mer alternativ.

Såg att det fanns det och jag fick ett paket med lite olika pvp saker i. vissa bättre, vissa sämre
Hur funkad ranked WZ ? hur får jag tag i tokens till WH gear?

Kan man ta ut mods/augments osv från rakatta gear och stoppa in det i social gear? Får man behålla set bonus då?
Så mycket frågor så lite tid.

Citat:
Ursprungligen postat av Discoband
Kände det samma när jag kom tillbaka för ett par dagar sen. Sorc healer är för jävla gött att lira som.

Japp gäller bara att hitta någon som kan kasta guard på dig. sen e det smoooth
Citera
2012-10-02, 15:37
Medlem
Aktiverade just mitt konto med en Standard Edition-kod och det står så här på deras sida "You have 29 days of play time remaining. You must sign up for a recurring subscription plan or redeem a Game Time Code before you can play.".

Så jag måste alltså betala igen innan jag kan spela även fast jag har en jävla månads speltid?
Senast redigerad av Fredo_N 2012-10-02 kl. 15:41.
Citera
2012-10-02, 15:57
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredo_N
Aktiverade just mitt konto med en Standard Edition-kod och det står så här på deras sida "You have 29 days of play time remaining. You must sign up for a recurring subscription plan or redeem a Game Time Code before you can play.".

Så jag måste alltså betala igen innan jag kan spela även fast jag har en jävla månads speltid?

Nej, du måste inte betala för en "jävla månads speltid". Skriv in dit VISA kort och ta sedan bort det. Har du inget visa.. ptjaaaa tiderna är hårda dags att fylla 18.
Citera
2012-10-02, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Nej, du måste inte betala för en "jävla månads speltid". Skriv in dit VISA kort och ta sedan bort det. Har du inget visa.. ptjaaaa tiderna är hårda dags att fylla 18.

Du behöver inte vara uppkäftig och nedvärderande bara för att mitt inlägg inte föll dig i smaken vad det gäller ordval ang. ditt favoritspel.

Men tack för svaret.
Citera
2012-10-02, 16:16
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Du behöver inte vara uppkäftig och nedvärderande bara för att mitt inlägg inte föll dig i smaken vad det gäller ordval ang. ditt favoritspel.

Men tack för svaret.

:O jag citerade ju bara dig och det är verkligen inte mitt favorit spel.

Men om du kollar bak i tråden så har det förkommit 30 andra post(cirka) där folk har gråtit ögona ur sig för att dom inte har visa och troligen inte är 18 därför svarade jag som jag gjorde.

Du är välkommen.

Edit: du vet det ska gå F2P snart? Så stoppa inte in pengar om du inte vill.
Senast redigerad av fuska 2012-10-02 kl. 16:41.
Citera
2012-10-02, 17:13
Medlem
Citat:
:O jag citerade ju bara dig och det är verkligen inte mitt favorit spel.

Men om du kollar bak i tråden så har det förkommit 30 andra post(cirka) där folk har gråtit ögona ur sig för att dom inte har visa och troligen inte är 18 därför svarade jag som jag gjorde.

Du är välkommen.

Edit: du vet det ska gå F2P snart? Så stoppa inte in pengar om du inte vill.

Ja, okej.

Jo, det vet jag. Men pallar inte vänta, sen är det ju faktiskt väldigt billigt nu också. Sen skulle man väl få någon bonus när det blir F2P om man är subscriber nu, va?
Citera
2012-10-02, 17:24
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ja, okej.

Jo, det vet jag. Men pallar inte vänta, sen är det ju faktiskt väldigt billigt nu också. Sen skulle man väl få någon bonus när det blir F2P om man är subscriber nu, va?

Stämmer man får X antal Cartel coins. Jag subbade med igen för att få dom Girig som fan. Om du börjar så börja på Pvp servern freedom nadd.

haha såg att det är billigare att köpa en ny fysisk kopia än att re-subba

Aja, behöver du heals eller hjälp hör av dig
Citera
2012-10-02, 17:41
Medlem
Citat:
Stämmer man får X antal Cartel coins. Jag subbade med igen för att få dom Girig som fan. Om du börjar så börja på Pvp servern freedom nadd.

haha såg att det är billigare att köpa en ny fysisk kopia än att re-subba

Aja, behöver du heals eller hjälp hör av dig

Justja, så var det. Det ska jag göra! Tack.
Citera
2012-10-02, 19:06
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Såg att det fanns det och jag fick ett paket med lite olika pvp saker i. vissa bättre, vissa sämre
Hur funkad ranked WZ ? hur får jag tag i tokens till WH gear?

Kan man ta ut mods/augments osv från rakatta gear och stoppa in det i social gear? Får man behålla set bonus då?
Så mycket frågor så lite tid.

Japp gäller bara att hitta någon som kan kasta guard på dig. sen e det smoooth

Humm vet ej vad det är för paket du fått men vi fick ett paket vi kunde köpa recruit pvp gear (nu mk2) för vid serverflytten eller vad det var. Ranked WZ ska du strunta i så länge du inte har full war hero + augments annars blir du söndergangat. När du gör klart daily ock weekly pvp quests får du 100/100 och 200/200 tror jag warzone comms/RWZ comms. Eller så köper du 10 RWZ comms för 30 WZ comms.

Japp det kan du och social gearen anpassar sig efter din armor. Sen 1.4 är även offhand moddbara.
Citera
2012-10-06, 11:50
Medlem
Okej tack för svaren, men när man har maxat lvl 50, och vill lira pve är de ba o farma flashpoints då? Och senare raida ? antar att det är lite så eller?
Citera
2012-10-06, 20:35
Medlem
Biljettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tutogrande
Okej tack för svaren, men när man har maxat lvl 50, och vill lira pve är de ba o farma flashpoints då? Och senare raida ? antar att det är lite så eller?

exakt
Citera
2012-10-06, 23:18
Medlem
Biljettens avatar
kan man köra mer OP's genom group findern nu? innan kunde man köra 2 st finns det fler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in