2008-07-15, 19:24
Medlem
Balle Ankas avatar
Ja, det där blir asketiskt.

Tack för din tid!
Citera
2008-07-15, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pubert
Menar du på fullaste allvar att det inte finns heterosexuella människor som tycker synd om sig själva? Alla tycker synd om sig själva, det är inget unikt för bögar. Tycker folk inte synd om sig själva för att deras sexualitet blir hånad så är det deras politik, eller så är det deras religion, eller så är det deras utseende.

Om gud skapade AIDS för att utrota bögar, varför finns då AIDS även bland heterosexuella människor. Om försökte utrota bögarna borde han väll göra det på ett sätt som inte drabbar heterosexuella?

Det är inte unikt för dom men extremt i deras fall.
Läs de andra inläggen för förklaringen, det är djävulens motarbete!
Citera
2008-07-15, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HåkanStrömberg
Det är inte unikt för dom men extremt i deras fall.
Läs de andra inläggen för förklaringen, det är djävulens motarbete!

Antingen en trollidiot eller bara en idiot med för mycket fritid, inget att lägga tid på.
Citera
2008-07-15, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blommaah
Hahahaha

Men om heterosexuella har det, hur kan du då kalla det för bögsjukdom?
Hur vet du att det inte drabbade en heterosexuell först?

Det var den dummaste frågan jag hört. Det är självklart att det var en bög.
Citera
2008-07-15, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Balle Anka
Ja, det där blir asketiskt.

Tack för din tid!

Alltid kul att hjälpa människor på rätt spår!
Gud välsigne dig
Citera
2008-07-15, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blommaah
Antingen en trollidiot eller bara en idiot med för mycket fritid, inget att lägga tid på.

Djävulen kommer att önska dig död, varför lägger du sån tid på mig då om du inte skulle veta att jag stod för det jag skrev!
Citera
2008-07-15, 19:31
Medlem
TinkerBell86s avatar
Måste nog säga att Aids skapades av heterosexuella människor, vet inte riktigt hur Aids kom till och hur man smittas men ändå. Vet att det smittas genom Oral och Anal, vilket är sånt som hetero människor ägnar sig åt en hel del...
Citera
2008-07-15, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Måste nog säga att Aids skapades av heterosexuella människor, vet inte riktigt hur Aids kom till och hur man smittas men ändå. Vet att det smittas genom Oral och Anal, vilket är sånt som hetero människor ägnar sig åt en hel del...

Du är så ung och förstår inte än gumman, men Gud hade en plan att förgöra homosexuella genom att ge dom AIDS fast djävulen utnyttjade detta för att föra vidare AIDS mot oskyldiga människor.
Citera
2008-07-15, 19:46
Medlem
puberts avatar
Och om gud nu är så god och vill alla människors bästa, varför förbjuder han oss att leva ut våra lustar. Ingen frisk människa blir lycklig av att följa bibeln och tvingas rätta sig efter en massa regler som inte är ens egna. Varför vill inte gud att vi ska vara fria?

Du kastar bort ditt liv. Du lever bara en gång och det finns inget helvete eller paradis. Din enda chans att ha kul är nu.
Citera
2008-07-15, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pubert
Och om gud nu är så god och vill alla människors bästa, varför förbjuder han oss att leva ut våra lustar. Ingen frisk människa blir lycklig av att följa bibeln och tvingas rätta sig efter en massa regler som inte är ens egna. Varför vill inte gud att vi ska vara fria?

Du kastar bort ditt liv. Du lever bara en gång och det finns inget helvete eller paradis. Din enda chans att ha kul är nu.

Haha jag kan bara skratta åt din blindhet och ovisdom. De är inte människor, de ska bort. Punkt slut. Rena människor fria från synd och fria från begär är fria!
Citera
2008-07-15, 20:08
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86

Du är så ung och dum så det inte går att beskriva i ord! Du vet om att det är 18 års gräns här va ?

Majoriteten av alla nya HIV offer år 2007 i sthlm var sodomita män som hade haft tillfälliga sexuella kontakter.
Senast redigerad av mr.demon 2008-07-15 kl. 20:17.
Citera
2008-07-15, 20:11
Medlem
Gateways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HåkanStrömberg
Bibeln har alla svar. Har du döpt dig?
De är djävulens verk, precis. Hur är det motsägelsebart?
Jag är döpt, men det var när jag var liten och således hade jag inget att säga om det. Vad anser du om det? Borde inte alla människor få välja sin tro, eller? Varför ska man då döpa folk när de är inkapabla till att välja, själva?
Med motsägelsebart menade jag inte endast fantasierna om djävulens verk, din dumma jävel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in