2008-07-15, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pzbe
Men... männskligheten är baserad på incest enligt bibeln själv? Hur förklarar du annars hur männskligheten började med Adam och Eva? Jag menar, deras barn var väl tvunga att idka incest för att föra männskligheten vidare eller? Alltså är vi alla innerst inne syndare eftersom det står i bibeln att anhöriga ska respektera varandra i högsta form...

Har du läst bibeln ordentligt så hade du vetat att Eva & Adam är metaforer för en av flera par som gud skapade, med alla gener passandes varandra för att inte vara incest.
Citera
2008-07-15, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Seriöst, det är ett helt vanligt troll. Kolla in hans övriga trådar. Han har redan lyckats dra på sig en tillsägelse för tramsande. Kommer med största sannolikhet att vara bannlyst inom 24 timmar.

Jag för bara guds ord vidare, de kommer att eka kvar här vare sig jag blir bannad eller inte.
Citera
2008-07-15, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HåkanStrömberg
Nej, det är en stor anledning till att homosexuella är satans verk, det är homosexuellas fel att det sprider sig till människor, det är på grund av dom som afrikanska barn blir offer åt sjukdomen!

Hade du inte vart en idiot så hade du vetat att män inte kan föda barn.
Hur får då kvinnorna aids..?

Är du ett troll så får jag gratulera dig till att inte ha nåt bättre att göra på din fritid att provocera.

Är du på riktigt så är det synd om dig
Citera
2008-07-15, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blommaah
Den här killen kan ju seriöst inte vara på riktigt, verklighetsuppfattning noll

O jo jag är på riktigt, det är nog snarare du som är hjärntvättad..
Citera
2008-07-15, 18:58
Medlem
Balle Ankas avatar
Men då måste jag iallafall ställa en seriös fråga, beträffande mig själv.

Jag har ägnat mig åt hädelse, missbrukat herren guds namn, bedrivit otukt, självbefläckelse, incest, ogudaktighet, frosseri, lättja, raseri, dryckenskap, stöld, falskt vittnesbörd och jag struntar i att ägna vilodagen åt något annat ändamål än mina egna egoistiska prioriteringar. Därtill har jag upprepade gånger förnekat den helige andes själva existens!

Mina föräldrar som är djupt religiösa, och vet nog att jag är 'körd' där uppe, tycks ändå vara intresserade av att berätta om den enda och sanna vägen.

Hur kan det komma sig?

Spelar det någon roll längre, jag menar - av synderna jag vällustigt har begått till dags dato så kan det väl knappast spela någon roll om jag fortsätter, när botgöring ändå inte finns...? Eller?
Citera
2008-07-15, 18:59
Bannlyst
Citat:
Hade du inte vart en idiot så hade du vetat att män inte kan föda barn.
Hur får då kvinnorna aids..?

Är du ett troll så får jag gratulera dig till att inte ha nåt bättre att göra på din fritid att provocera.

Är du på riktigt så är det synd om dig

Homosexuella sprider ändå vidare sin sjukdom via sex med kvinnor, de har inga värderingar.
Citera
2008-07-15, 18:59
Medlem
Citat:
O jo jag är på riktigt, det är nog snarare du som är hjärntvättad..

För där har du nog fel, jag har inte blivit matat med "Den absoluta sanningen" hela mitt liv.

Men förklara gärna för mig hur jag har blivit hjärntvättad, är det all den här "hårdrocken" som ungdomar nuförtiden lyssnar på när dom offrar djur och skär halsen av varandra, samt idkar homosexualitet till dom hårda trumbeatsen
Citera
2008-07-15, 19:01
Medlem
Citat:
Homosexuella sprider ändå vidare sin sjukdom via sex med kvinnor, de har inga värderingar.

Vi diskuterar homosexuella här, inte bisexuella.
Citera
2008-07-15, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Balle Anka
Men då måste jag iallafall ställa en seriös fråga, beträffande mig själv.

Jag har ägnat mig åt hädelse, missbrukat herren guds namn, bedrivit otukt, självbefläckelse, incest, ogudaktighet, frosseri, lättja, raseri, dryckenskap, stöld, falskt vittnesbörd och jag struntar i att ägna vilodagen åt något annat ändamål än mina egna egoistiska prioriteringar. Därtill har jag upprepade gånger förnekat den helige andes själva existens!

Mina föräldrar som är djupt religiösa, och vet nog att jag är 'körd' där uppe, tycks ändå vara intresserade av att berätta om den enda och sanna vägen.

Hur kan det komma sig?

Spelar det någon roll längre, jag menar - av synderna jag vällustigt har begått till dags dato så kan det väl knappast spela någon roll om jag fortsätter, när botgöring ändå inte finns...? Eller?

Då är du ett perfekt exempel på vad djävulens verk kan göra människor. Har du dessutom utfört incest vet jag inte varför du blottar dig här. Du vet vart det kommer sluta men du kommer ångra dig senare.
Citera
2008-07-15, 19:04
Bannlyst
Citat:
Vi diskuterar homosexuella här, inte bisexuella.

Får jag påminna dig om att bisexuella har sex med sitt eget kön och därefter med motsatt?
Citera
2008-07-15, 19:04
Medlem
Balle Ankas avatar
Jag vill ju vara ärlig med vad jag gjort, annars blir det ju svårt att göra någon bedömning av huruvida det finns något hopp för mig... eller hur?

Kan jag fortfarande vända om?
Citera
2008-07-15, 19:05
Medlem
Citat:
Får jag påminna dig om att bisexuella har sex med sitt eget kön och därefter med motsatt?

Får jag påminna dig om samma sak?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in