2012-07-22, 20:07
Och?
Har lite kött på benen..
Citera
2012-07-22, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trust56
Jag är Sammys morbror, och sluta nu alla!!!!
Josefine och Olle står som föräldrar till Sammy, och de väntar också sitt andra barn.
Alla tvekan och frågor sök upp Josefine modell Axelsson på fb.
Eller fråga Olle själva, han har svaren.
90% sanning? Och vart med kändisar?
Det hörs att ni inte känner till vår familj, är väldigt nära släkt med så kallde "kändisar" så ett dansband är en fjärt i rymden brevid dessa.
Så Jossan behöver inte "knulla" till sig kändisskap är bara för henne gå ut med de närmaste.
Även om dansband är lågt sett i våra kretsar. Så kan jag bara göra tummen upp för Olle. Som är en fin pappa till Sammy och till nya sparven.
En fin papps till Dan, Lina. Viktor. Sammy och bebis.
Både Olle och Jodefine har ett gott hjärta som hjälper de behövande. Djur som människor.
Låt de vara ifred med spekulationer. De lever för sina barn och djur.

Enligt folkbokföringen står Olle bara som förälder till Dan, Lina och Viktor.
Citera
2012-07-22, 20:59
Medlem
OverkoktBlomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirSaWa
Och?
Har lite kött på benen..
Har du någon intressant information om medlemmarna i Lasse Stefanz som du vill skriva i denna tråd?
Citera
2012-07-26, 00:12
Medlem
Fy fan vad arg jag blir när jag läser, brukar aldrig kommentera sånt här men Fakta kommer här
Jag Josefin gick i samma mammagrupp. Så nog har Josefin barn JA.
Min son har gått på Samma babysång som Olles och Jossans dotter. Ja Olle var med 1 gång och flickan kallade honom pappa? Hur kan det komma sig. Inget man lurar i ett barn att kalla någon pappa som inte är.
Vet att Jossan är mån om sitt privatliv och alla i babysång gruppen fick lova att aldrig lägga ut bild. För att det är avundsjuka folk som kan se!

Sedan du som skrev att det är dåligt av Jossan vara med Olle som är gift!
Vad är det inte då av Olle som är gift, sviker sin fru fy fan.
Hoppas hon slänger ut gubben!!!!
Citera
2012-07-26, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrineHens7
Fy fan vad arg jag blir när jag läser, brukar aldrig kommentera sånt här men Fakta kommer här
Jag Josefin gick i samma mammagrupp. Så nog har Josefin barn JA.
Min son har gått på Samma babysång som Olles och Jossans dotter. Ja Olle var med 1 gång och flickan kallade honom pappa? Hur kan det komma sig. Inget man lurar i ett barn att kalla någon pappa som inte är.
Vet att Jossan är mån om sitt privatliv och alla i babysång gruppen fick lova att aldrig lägga ut bild. För att det är avundsjuka folk som kan se!

Sedan du som skrev att det är dåligt av Jossan vara med Olle som är gift!
Vad är det inte då av Olle som är gift, sviker sin fru fy fan.
Hoppas hon slänger ut gubben!!!!

jag fattar inte, hon vill inte att folk ska få reda på det men drar med fetto-olle till babysång och upplyser alla om att fettot hon har med sig är sångare i lasse stefanz och han är far till mitt barn. MEN, det får ni inte berätta!

och vad är man avundsjuk på; att en ung tös har fått en bastard med en tjockis färdig för pension?
antar att man måste lyssna och dansa till dansband för att förstå det här.
Citera
2012-07-28, 17:57
Medlem
pawitels avatar
Vad finns det för källreferenser på alla skvalleruppgifter om barn och älskarinnor?
Vem är Jossan? Ratsit-uppgift vore intressant.
Det bara öser ju på med inlägg "jag vet för jag känner Olle/Jossan/varit hemma,,,,osv"

Tråden verkar vara full av troll!
Citera
2013-05-10, 21:33
Medlem
JumpingJacks avatar
Vem är familjen som är Lasse Stefanz största fans? Jag såg just dokumentären "På väg till Malung" och nu har samma familj varit med i tre säsonger. Mamma, pappa, två söner i 20-årsåldern, alla iklädda cowboyhattar och fan-t-shirts. Dialekten är bekant, så vet någon var de här kommer från?
Citera
2013-07-26, 14:48
Medlem
vinbras avatar
Lasse Sigfridsson går idag ut med att han inte hoppade av bandet frivilligt utan fick sparken. Han vill dock inte berätta varför:

http://www.expressen.se/noje/sigfrid...n-fran-bandet/
Citera
2013-07-26, 21:35
Medlem
Buteljen ??
Citera
2013-07-28, 19:41
Medlem
pawitels avatar
Från Kristianstadsbladet:
Är det sant att Lasse Sigfridsson fick sparken?

– Vill inte uttala mig om det just nu med risk för att det blir pajkastning. Det vi håller på med i nuläget är att samla ihop oss för att komma med ett svar till det som Lasse gick ut med, säger Olle Jönsson och fortsätter:

– Det jag kan säga är att vi är bra trötta på alla spekulationer kring varför han lämnade bandet och vi ska gå ut med varför inom det närmsta. Men Lasse vet vilken orsaken är.

Är Lasse Sigfridsson helt blåst:
Gå ut och klaga, men inte berätta varför han fick sparken???

Jag gissar på kröken, enl obekräftade rykten.
Citera
2013-07-29, 11:29
Medlem
Enligt Lasse själv klarar inte Olle Jönsson av att Lasse Sigfridsson får mer applåder än honom när han har sjungit, således sparkas Lasse Sigfridsson.
Detta hörde jag av en person som pratat med Lasse själv, men sen kan ju det vara Lasses egen (smått sinnesrubbade och narcissistiska) uppfattning.
Citera
2013-07-29, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurihelvete
Enligt Lasse själv klarar inte Olle Jönsson av att Lasse Sigfridsson får mer applåder än honom när han har sjungit, således sparkas Lasse Sigfridsson.
Detta hörde jag av en person som pratat med Lasse själv, men sen kan ju det vara Lasses egen (smått sinnesrubbade och narcissistiska) uppfattning.

Ja, det är Lasses egen historia... Förstår mycket väl varför Lasse inte säger mer i pressen, för kommer sanningen fram vilket svin han är, får han kanske mindre bokningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in