Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-14, 16:47
  #1
Medlem
Lasse Stefanz verkar ha blivit populära i alla olika ålderskategorier på senare tid och även bitit mig.
De har ju varit med ett tag så det borde finnas en del skvaller och annat roligt om dem, och jag är nyfiken. Finns ju inte så mycket mer än ren fakta på Internet vad jag hittat hittlls.
Ni på FB brukar ju veta lite om det mesta så hoppas på att någon kan bidra med något kul.

Vet någon om alla är gifta har barn osv?
__________________
Senast redigerad av LadyLove 2008-07-14 kl. 16:50.
Citera
2008-07-14, 16:47
  #2
Medlem
Cloudss avatar
Vad tror du det ska finnas för skvaller dom är ju 50-60 bast allihop
Citera
2008-07-14, 16:56
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clouds
Vad tror du det ska finnas för skvaller dom är ju 50-60 bast allihop

Man vet aldrig, man slutar väll inte göra saker sóm skapar skvaller bara för att man passerat 50 eller ?
De är ju ute på vägarna som mest nu och annars kanske det finns folk här som vart med förr...
Behöver ju inte vara riktigt saftigt skandalskvaller utan händelser med dem som man varit med om funkar med.
Citera
2008-07-14, 17:03
  #4
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clouds
Vad tror du det ska finnas för skvaller dom är ju 50-60 bast allihop

Dom kan ju t.ex ha trashat hotellrum när dom höga som hus hade spelat förband till Hendrix eller så var någon av dom liveshowartist på 70-talet. Bögvigslar, tidelag, djävulsdyrkare... Som du märker så kan det finnas en hel del.
Citera
2008-07-14, 17:04
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clouds
Vad tror du det ska finnas för skvaller dom är ju 50-60 bast allihop

Eftersom de är såpass gamla så borde det ju finnas ganska mycket skvaller om dem?
Citera
2008-07-14, 22:05
  #6
Avstängd
condors avatar
Sångaren/trummisen (han som alltid har hatt) är rätt svårt alkad. Han har varit för full för att genomföra spelningar flera gånger och när det gick någon dokumentär om dom i vintras så verkade han rätt sliten, satt och skakade sådär som gamla alkisar gör.
Citera
2008-07-14, 22:27
  #7
Medlem
mrBONDs avatar
Jag har grym het info!
Hasses eller Lasses (minns inte vilken som är vem) fru är barnmorska och förlöste vår minsta dotter..

Olle såg sliten ut i dokumentären ja... här omkring kallar vi honom för "Olle Trumma".
Dom sa i dokumentären att det var bra att han kom fram i rampljuset när han slutade spela trummor.
Jag får nog hålla mig till dom som tycker tvärtom.. dom borde stoppa tillbaka honom bakom något!
Citera
2008-07-14, 22:36
  #8
Avstängd
condors avatar
Jag har för mig att han var så full att han ramlade av pallen bakom trummorna någon gång... men de fortsatte att spela ändå.
Citera
2008-07-14, 22:40
  #9
Medlem
Klåd Junkers avatar
Har bestämt för mig att herrarna finns omnämnda i en annan tråd...
Jag knogade på som nattportier för 20 år sedan och Lasse Stefanz bodde "hos mig". Trevliga killar med egna, kringresande groupies som de tillbringade nattvilan med. Stackars små kvinnor, fick inte sova nåt på hela natten.

Jag har annars ganska svårt för artister som kör en klädstil som de inte lever upp till, rent musikaliskt. Country-stilen som Lasse Stefanz lagt sig till med verkar vara gångbar och lockande på publiken. Men inte fan är det nån country de spelar.. Det är Dansbandsmusik och inget annat!
De skulle vinna mer respekt om de kunde välja var de hör hemma. I hästjazzens och stetsonhattarnas rike eller i dansbandsträsket.
Citera
2008-07-16, 22:20
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrBOND
Jag har grym het info!
Hasses eller Lasses (minns inte vilken som är vem) fru är barnmorska och förlöste vår minsta dotter..

Olle såg sliten ut i dokumentären ja... här omkring kallar vi honom för "Olle Trumma".
Dom sa i dokumentären att det var bra att han kom fram i rampljuset när han slutade spela trummor.
Jag får nog hålla mig till dom som tycker tvärtom.. dom borde stoppa tillbaka honom bakom något!


Hej
Alltså bor du i Kristianstratrakten då kanske du har koll på hur familjelivet ser ut. Vilka är gifta har barn osv?
Skulle vilja veta mer om Anders han som spelar keyboard/dragspel och Gunnar den nye trummisen, fast han kommer ju inte därnerifrån men kanske finns fler som har nåt på lager.
Citera
2008-07-16, 23:38
  #11
Medlem
vespens avatar
Gunnar

Gunnar trummisen.tvättäkta värmlänning.Världens trevligaste man.Gift.
Spelade med ett band på det goda 80-talet som hette Tommy Bergs.
90 talet med Nick Borgen.
Citera
2008-07-16, 23:42
  #12
Medlem
vespens avatar
Lite

Citat:
Ursprungligen postat av condor
Sångaren/trummisen (han som alltid har hatt) är rätt svårt alkad. Han har varit för full för att genomföra spelningar flera gånger och när det gick någon dokumentär om dom i vintras så verkade han rätt sliten, satt och skakade sådär som gamla alkisar gör.

Det är väl lite att ta i för mkt.det sätter sina spår av alla sena nätter,bussåkande,dåliga fruntimmer.Inte så mkt sprit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback