2013-07-29, 20:16
Medlem
pawitels avatar
Nu börjar det läcka!!

Jag fattar inte att Lasse går ut i media och beklagar sig, men inte beskriver bakgrunden?
Det måste vara något fel i huvudet ??
Citera
2013-08-13, 03:30
Medlem
Fel i huvudet är det bara i Olles, sanningen om vad Olle och Christer gjort kommer fram såsmåningom.
De vet mycket väl att det inte fanns någon anledning att sparka Lasse, men när psykopater får härja
så får andra ta emot skit och mobbing. Alla vet att de ska ta över både makt och pengar och alla vet
hur illa de behandlar folk. Och att de bara är ett sjunkande skepp.
Citera
2013-10-31, 20:01
Medlem
Citat:
Olle Jönsson vårdas akut på sjukhus

nöjesbladet

Citat:
Olle Jönsson sökte vård för sitt röstproblem när läkarna upptäckte att hans blodsockervärde hade skjutit i höjden.

Nu vårdas Lasse Stefanz-sångaren akut på sjukhus.

Citat:
Enligt överläkaren Stefan Branth, som inte är inblandad i vården av Olle Jönsson, blir höga blodsockervärden allt vanligare.

– Dålig kost, lite motion och stress är de vanligaste riktfaktorerna.

Det stämmer då fan inte in på Olle. Han är både vältränad och äter bra och nyttigt och stressar aldrig...
Citera
2013-11-01, 06:06
Medlem
drfreudsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undici
nöjesbladet

Det stämmer då fan inte in på Olle. Han är både vältränad och äter bra och nyttigt och stressar aldrig...

Precis, en sådan hängiven och sund renlevnadsmänniska som Olle har vårt avlånga land aldrig skådat.
Flamingokvintetten måste ha lagt något gift i Olles tranbärsjuice. De djävlarna...
Citera
2013-11-01, 23:02
Medlem
NotYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrBOND
Har för mig att han är homosexuell?
Nja, snarare så att han sätter på exakt vad som helst, kvinnor, män, hästar, höns.....
Citera
2013-11-06, 14:03
Medlem
Olle J. utskriven från sjukhus, diagnostiserad med diabetes 2, enligt en av "kvällstidningarna". Nu ska han börja leva ett sundare liv.
Citera
2013-11-10, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangv
Fel i huvudet är det bara i Olles, sanningen om vad Olle och Christer gjort kommer fram såsmåningom.
De vet mycket väl att det inte fanns någon anledning att sparka Lasse, men när psykopater får härja
så får andra ta emot skit och mobbing. Alla vet att de ska ta över både makt och pengar och alla vet
hur illa de behandlar folk. Och att de bara är ett sjunkande skepp.

Ja, sanningen kommer fram förr eller senare. Tror inte Svenska folket behöver vänta så länge.
Där emot har jag en annan uppfattning än det du skriver om. Vi får väl se vem som är sjuk i huvudet. Har bott granne med Lasse och hans fru Lena... och där är det inte friskt, kan jag lova...
Citera
2013-11-11, 13:05
Medlem
http://st.nu/noje/lokalt/1.6475802-l...tar-nytt-datum

Citat:
Nu är Olle Jönsson på fötterna igen och enligt bandets hemsida letar de efter nya tider i Sundsvall, Östersund och Sollefteå.

Det blir någon gång framåt vårkanten!!
Citera
2014-01-10, 22:03
Medlem
JBernards avatar
Nu diskuterar visst "Lasse" och "Olle" i kvällspressen igen. Man blir lite nyfiken, vad handlar bråket om egentligen?
Citera
2014-01-10, 22:08
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurihelvete
Enligt Lasse själv klarar inte Olle Jönsson av att Lasse Sigfridsson får mer applåder än honom när han har sjungit, således sparkas Lasse Sigfridsson.
Detta hörde jag av en person som pratat med Lasse själv, men sen kan ju det vara Lasses egen (smått sinnesrubbade och narcissistiska) uppfattning.
Det dröjde bara 40 år före Olle Jönsson tröttnade, han har hyfsat tålamod måste man ändå medge?
Citera
2014-01-11, 00:08
Medlem
Sunghirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinnap
Ja, sanningen kommer fram förr eller senare. Tror inte Svenska folket behöver vänta så länge.
Där emot har jag en annan uppfattning än det du skriver om. Vi får väl se vem som är sjuk i huvudet. Har bott granne med Lasse och hans fru Lena... och där är det inte friskt, kan jag lova...

Berätta mer...
Citera
2014-01-11, 23:03
Medlem
Sheldonseniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunghir
Berätta mer...
Jaaaa, gör det! Pedo, tjyv, nekrofil eller skiter inomhus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in