2012-01-30, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omape
Någon som vet om de två barnen som nämnd tidigare i tråden är Olles?
Är det bekräftat?

Det är allmänt känt att herr Jönsson sprider säd på andra ställen än hemma så att frun lämnar honom pga en ev graviditet känns ganska möjlig.

Ja Viktor och Sammy är bekräftat att Olle är far till. Är släkt med Josefin som har dottern Sammy med Olle. Jossan och Olle träffas än, hon är även med på många spelningar som de är på. Dock ej i Skåne så gärna då hans Fru Gunilla och dotter Lina är. Men övriga spelningar och hotell, båt vistelser. De har även dottern Sammy med sig ibland på spelningar.

19 åring? Vem? Var? När?
Citera
2012-06-17, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLove
Jag är nyfiken på allt. Kul om någon träffat dem mer privat eller har någon rolig historia om något som hänt på eller efter en spelning.

Kan väll erkänna att jag är mest intresserd av Anders

Jag har träffat dem privat
Citera
2012-06-27, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trust56
Ja Viktor och Sammy är bekräftat att Olle är far till. Är släkt med Josefin som har dottern Sammy med Olle. Jossan och Olle träffas än, hon är även med på många spelningar som de är på. Dock ej i Skåne så gärna då hans Fru Gunilla och dotter Lina är. Men övriga spelningar och hotell, båt vistelser. De har även dottern Sammy med sig ibland på spelningar.

19 åring? Vem? Var? När?

Lite nyfiken på hur du vet att det är bekräftat
Citera
2012-07-12, 12:10
Medlem
Citat:
Sant att Olle Jönsson har en son i Nyköping. Han har också en dotter i Örebro.
Sonen är runt 8 år och dottern runt 1 år.
Falsk gubbe som bara tänker med, ja ni vet!
Synd om hans familj han lever ett dubbelspel och tänker bara på sig själv.

Han har inte en dotter i örebro med nån som heter Josefine Björnberg. Det är bara skitsnack som 90% av allt annat som kommer ut ur hennes mun. Hon ljuger ju så hon tror sig själv. Hon har sagt att andra också är pappa till hennes barn, men enligt dom jag pratat med i hennes familj så har hon aldrig fått några barn och inte med honom hon är så sjukt kändiskåt att hon enligt hennes knullat med halva kändis sverige. troligen har hon blivit med barn med dom alla också.

Finns hur många historier som helst om henne och hennes barn.
Citera
2012-07-12, 21:19
Medlem
Har någon läst boken. Tänkte jag kanske skulle köpa den.
Citera
2012-07-16, 23:56
Medlem
Jag är Sammys morbror, och sluta nu alla!!!!
Josefine och Olle står som föräldrar till Sammy, och de väntar också sitt andra barn.
Alla tvekan och frågor sök upp Josefine modell Axelsson på fb.
Eller fråga Olle själva, han har svaren.
90% sanning? Och vart med kändisar?
Det hörs att ni inte känner till vår familj, är väldigt nära släkt med så kallde "kändisar" så ett dansband är en fjärt i rymden brevid dessa.
Så Jossan behöver inte "knulla" till sig kändisskap är bara för henne gå ut med de närmaste.
Även om dansband är lågt sett i våra kretsar. Så kan jag bara göra tummen upp för Olle. Som är en fin pappa till Sammy och till nya sparven.
En fin papps till Dan, Lina. Viktor. Sammy och bebis.
Både Olle och Jodefine har ett gott hjärta som hjälper de behövande. Djur som människor.
Låt de vara ifred med spekulationer. De lever för sina barn och djur.
Citera
2012-07-19, 19:14
Medlem
Citat:
Josefine och Olle står som föräldrar till Sammy, och de väntar också sitt andra barn.
Det hörs att ni inte känner till vår familj, är väldigt nära släkt med så kallde "kändisar" så ett dansband är en fjärt i rymden brevid dessa.
Så Jossan behöver inte "knulla" till sig kändisskap är bara för henne gå ut med de närmaste.
Även om dansband är lågt sett i våra kretsar. Så kan jag bara göra tummen upp för Olle. Som är en fin pappa till Sammy och till nya sparven.
Både Olle och Jodefine har ett gott hjärta som hjälper de behövande. Djur som människor.

Hur kan Jossan hålla på med Olle när hon vet att han är gift?
Tycker att det är oschysst mot hans familj.
Citera
2012-07-20, 22:23
Medlem
Den hon är tillsammans med, borde inte han reagera?
Dessutom vart finns ungen? Enligt alla historier som går runt är det ju svårt att tro att hon finns. endel säger att hon bor hos nån kenneth i skåne andra säger att hon ska finnas på ett sjukhus i lund. har frågat nån som står henne närmre än en morbror och den personen ville inte svara på nått om nått barn eller om vart Josefin bor nånstanns.
vart finns det bilder på henne? ända bilden hon har är en suddig bild på en unge på en suddig karusell som kan vara från vart som helst. https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
vilka kändisar är hon släkt med??
Citera
2012-07-20, 23:24
Medlem
Citat:

tror inte heller på att du skulle vara josefins bror, jag vet vilka dom är och känner dom på nära håll. gjort senan barns ben. kan du bevisa det på något sätt.
Citera
2012-07-22, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kl3nasth
tror inte heller på att du skulle vara josefins bror, jag vet vilka dom är och känner dom på nära håll. gjort senan barns ben. kan du bevisa det på något sätt.

Tror inte att du känner någon av oss syskon. Men om du gör det vet du antagligen att Jossan har x-antal halvsyskon.
Sen kan man ju undra om du är en stalker till familjen? Och varför är du så intresserad av Jossans liv? Har du inget liv själv?
Och varför skulle Jossan lägga ut bilder på Sammy på fb? Är ju hundra tals sjuka idioter där? Ja se bara på dig själv som letar bilder på Sammy. Vad ska du göra med de sitta och runka till eller?

Jag hänvisar alla frågor om Sammy till Olle och till Jossan de kan själva svara eller visa bilder på Sammy om de känner för det. Och ge förklaring till vart Sammy finns.
För om du känner oss så väl, vet du också att Jossan bara har ytlig kontakt med all sin släkt. Med mig är det väl den hon har mest kontakt med.

Och om du känner till släkten så bra, så borde du veta vilken släkting Jossan brukar tillbringa några dagar på ingarö hos?! Vem hennes bästa vän är som bor i Svalöv? Och du skulle absolut veta hur Sammy ser ut och förklaringen till vart hon befinner sig.

Lämna Jossan ifred, annars får väl farbror polisen ta hand om dig? Stalker allvarligt brott!!!

Skaffa dig ett eget liv nu!!!
Citera
2012-07-22, 19:53
Har varit hemma hos Lasse - både i Skåne och i Spanien..
Citera
2012-07-22, 19:59
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirSaWa
Har varit hemma hos Lasse - både i Skåne och i Spanien..

Och??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in