Citat:
Ursprungligen postat av Kl3nasth
tror inte heller på att du skulle vara josefins bror, jag vet vilka dom är och känner dom på nära håll. gjort senan barns ben. kan du bevisa det på något sätt.
Tror inte att du känner någon av oss syskon. Men om du gör det vet du antagligen att Jossan har x-antal halvsyskon.
Sen kan man ju undra om du är en stalker till familjen? Och varför är du så intresserad av Jossans liv? Har du inget liv själv?
Och varför skulle Jossan lägga ut bilder på Sammy på fb? Är ju hundra tals sjuka idioter där? Ja se bara på dig själv som letar bilder på Sammy. Vad ska du göra med de sitta och runka till eller?
Jag hänvisar alla frågor om Sammy till Olle och till Jossan de kan själva svara eller visa bilder på Sammy om de känner för det. Och ge förklaring till vart Sammy finns.
För om du känner oss så väl, vet du också att Jossan bara har ytlig kontakt med all sin släkt. Med mig är det väl den hon har mest kontakt med.
Och om du känner till släkten så bra, så borde du veta vilken släkting Jossan brukar tillbringa några dagar på ingarö hos?! Vem hennes bästa vän är som bor i Svalöv? Och du skulle absolut veta hur Sammy ser ut och förklaringen till vart hon befinner sig.
Lämna Jossan ifred, annars får väl farbror polisen ta hand om dig? Stalker allvarligt brott!!!
Skaffa dig ett eget liv nu!!!