2008-07-18, 06:52
Medlem
Hunnerkungens avatar
Lasse Stefanz fyller logen för 13:e gången

Citat:
Det första husvagnarna med danssugna är redan på plats vid Logen i Täfteå. - Här kommer snart att vara 100 husvagnar, säger Signar Nordin, dansbandsarrangören som för 13:e året i rad kan bjuda sin publik på sommarens största dragplåster till lördagsdansen - Lasse Stefanz

http://www.vk.se/senastenyttart.jsp?article=203476
Citera
2008-07-18, 09:46
Medlem
Vet någon om Anders lever i hop med någon nu?
Citera
2008-07-19, 20:14
Medlem
pawitels avatar
Ahh nu lägger vi ner detta, va?

Gott folk!
Det går inte att ragga fram något spekulativt om Lasse Stefanz!

Det är ett bra gäng, som förvisso ibland levt "loppan och tagit tillfället" under årens gång, men alla är fortfarande gott på banan... Jag vet då min närstående i Skåne jobbar med gänget.

"Jerryleelvis" inlägg är helt riktiga, och tar udden av vissa kränkande påhittiga skriverier. Olle tex har under nästan alla år kört turnebussen hem på natten efter spelningarna!

Så jag föreslår vi släpper tråden "ut i cyberrymden".

Lyssna på Lasse Stefanz och må gott!!
Ha de!
Citera
2008-07-20, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pawitel
Gott folk!

Det är ett bra gäng, som förvisso ibland levt "loppan och tagit tillfället" under årens gång, men alla är fortfarande gott på banan... Jag vet då min närstående i Skåne jobbar med gänget.

"Jerryleelvis" inlägg är helt riktiga, och tar udden av vissa kränkande påhittiga skriverier. Olle tex har under nästan alla år kört turnebussen hem på natten efter spelningarna!

Ha de!
Så talar en äkta Lasse Stefanz Cockmeat Sandwich-fantast...
Citera
2008-07-21, 13:43
Medlem
Citat:
Gott folk!

Ha de!

Är inte ute efter massa elakt skvaller om det nu finns. Utan roligt att höra alla möjliga historier om dem då jag gillar dem skarpt men är ett nytt fan så har inte varit med så länge. Alltid kul att höra verkliga historier om personerna än bara ren fakta från hemsidor osv. och man kan man ju själv solla bort en del.

Heslt vill jag veta mer om Anders som är min favorit.
Citera
2008-07-21, 13:47
Medlem
Futurums avatar
Citat:
Gott folk!

Ha de!

Vilken av band-medlemmarna är det som döljer sig bakom signaturen pawitel?

Jag tror det finns en massa smaskens kring detta gäng som ibland levt "loppan och tagit tillfället"...

Futurum
Citera
2008-07-22, 13:11
Medlem
Citat:
Gott folk!

Herrejävlar vilken motsägelse....
Citera
2008-07-22, 16:10
Medlem
Kom igen nu grabbar (och tjejer) någon måste väll ha något mer att bidra med, här på FB brukar det ju finnas koll på allt och alla
Citera
2008-07-22, 16:26
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLove
Kom igen nu grabbar (och tjejer) någon måste väll ha något mer att bidra med, här på FB brukar det ju finnas koll på allt och alla

Här finns det kanske lite som kan tillfredställa.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=448863
.
Citera
2008-07-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av condor
Sångaren/trummisen (han som alltid har hatt) är rätt svårt alkad. Han har varit för full för att genomföra spelningar flera gånger och när det gick någon dokumentär om dom i vintras så verkade han rätt sliten, satt och skakade sådär som gamla alkisar gör.

Neeej jag känner Olle Jönssons bror och du har inte riktigt rätt där..
Men en sak är att han är väldigt stor det är maten som är hans problem
snarare än drickan..
Citera
2008-07-26, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dItjI
Neeej jag känner Olle Jönssons bror och du har inte riktigt rätt där..
Men en sak är att han är väldigt stor det är maten som är hans problem
snarare än drickan..

Fet mat under lång tid kan ge samma effekt på levern som för mycket alkohol så du kan vara rätt ute där. Han såg hur som inte fräsch ut alls och satt och darrade.
Men - han har varit full på spelningar, om det är engångsgrejer eller inte låter jag vara osagt.
Citera
2008-07-26, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av condor
Fet mat under lång tid kan ge samma effekt på levern som för mycket alkohol så du kan vara rätt ute där. Han såg hur som inte fräsch ut alls och satt och darrade.
Men - han har varit full på spelningar, om det är engångsgrejer eller inte låter jag vara osagt.

nej men han äter väldigt mycket och har gått upp kraftigt senaste åren
det är att konstatera..

att han inte är fräsch nej han är ju tjock och sliten = gammal
kan ju inte jämför honom med hollywoodkänidsar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in