Citat:
Ursprungligen postat av LadyLove
Ingen som vet ngt om Anders han som spelar keyboard/dragspel?
Han fick sparken från L-S för många herrans år sedan eftersom han hade lite problem med starka drycker. Gick då tillbaka till sitt gamla jobb som billackerare. Ett par år senare fick hans ersättare erbjudande att köpa in sig i L-S men tackade nej, korkat med tanke på var de är idag. Hur som helst så hade Anders skärpt till sig under dessa år och kom tillbaka i bandet. Bör vara mellan 55-57 år nu om jag räknat rätt. Trevlig och social kille som inte gärna vill skylta med att han är med i L-S utan gärna förblir anonym om han kan. Kan dock fortfarande festa till rejält även om det är en stund mellan gångerna.
Olle har mig veterligen aldrig haft problem med spriten som något inlägg här vill påstå.Han körde dessutom turnébussen själv förr och kunde av naturliga skäl inte festa. Däremot har han väldigt svårt att tacka nej till överblivna köttbitar med feta såser i dansrestaurangen även om klockan är tre - halvfyra på morgonen vilket ju också syns numera. Fick sluta trumma pga förslitningar i handleder. Också en väldigt social och trevlig kille men som tvärtemot Anders gärna vill synas och märkas.
Christer är hjärnan i L-S som skriver många av deras låtar. Utmärker sig inte alls. Lever ett lugnt och sansat liv med familj som vilken kille som helst mitt i de 50.
De övriga medlemmarna känner jag till för dåligt för att kunna ge någon info om.