2009-05-01, 12:05
Bannlyst
Jag vet inte om det är någon fördel att ha stor kuk i längden. Tjejer får ont, sår, de vill inte så ofta. Min gamla tjej ville alltid ta matolja innan, en annan tjej också. Min är definitivt >normal, har aldrig hört något annat. Men som sagt, det är lite myter om detta. Allt är dessvärre inte bra... Men det finns psykologiska fördelar, och tjejer är olika, olika stora på insidan. Ofta är det tjejer som är som ballonger på insidan som uppskattar min kuk. Själv uppskattar jag INTE dem. Jag gillar trånga tjejer, som alla andra killar. Ballongtjejer, nej tack.
Citera
2009-05-01, 15:59
Medlem
Alladins avatar
Själv brukar jag bära med mig ett plakat (likt en liten egen första maj demonstration) med min deklarerade årsinkomst och längd på kuken nedskrivet.

Annars finns det inget sätt att se på mig hur "stor" jag är.
Citera
2009-05-01, 22:37
Medlem
Reapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Själv brukar jag bära med mig ett plakat (likt en liten egen första maj demonstration) med min deklarerade årsinkomst och längd på kuken nedskrivet.

Annars finns det inget sätt att se på mig hur "stor" jag är.

står det priset för ett ligg också?
Citera
2009-05-01, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reapan

Det är därför han hänger jämt på FB, för att han har en så perfekt kuk...
Citera
2009-05-01, 23:40
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reapan

Nej jag är inte till salu, pja om du inte betalar förbannat bra då.

Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Det är därför han hänger jämt på FB, för att han har en så perfekt kuk...

Skall du börja spekulera om min kuk också, jag trodde det var sånt tjejer gjorde om eventuella ragg bara.
Men men, jag är inte den som påstått något om min kuk Mr >normal!
Citera
2009-05-01, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Skall du börja spekulera om min kuk också, jag trodde det var sånt tjejer gjorde om eventuella ragg bara.
Men men, jag är inte den som påstått något om min kuk Mr >normal!

Hehe. Din patetiska loser. Hur fan ska du ha tid att använda din (o)perfekta kuk när du nätknarkar jämt på FB?
Varför är du så avundsjuk för att jag har en stor kuk, eller vad är problemet?
Se till så att du växer upp någon gång istället, och börjar använda din kuk istället. Hehe
Citera
2009-05-01, 23:55
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Hehe. Din patetiska loser. Hur fan ska du ha tid att använda din (o)perfekta kuk när du nätknarkar jämt på FB?
Se till så att du växer upp någon gång istället, och börjar använda din kuk istället. Hehe
Nätknarkar! Haha! Det var något nytt.
Citera
2009-05-01, 23:57
Bannlyst
Citat:

Finns en tråd om kukar i sexlänkar, du kan väl slänga upp den om den ens får plats på bild.
Citera
2009-05-01, 23:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet85
Nu menar jag inte att man ska kolla in hans grej.. jag menar bara hur man på något vis kan se hur stor en kille är? Finns det något man kan gå efter.. typ stora händer = stor snopp. Typ sånt Någon som vet? Ni killar borde väl ha koll på detta.

Der var det mest uttjatade ämne jag hört. Bästa tipset: dra ner hans brallor och sug lite så får du se...
Citera
2009-05-02, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Nätknarkar! Haha! Det var något nytt.

Han bor ju här. Han är ju tvångsmässigt här. Dessutom så är han tydligen en framträdande byggare som ska upp på "bb-scenen". Jag tror, bara två ord. Nätknarkare, och mytoman...
Citera
2009-05-02, 00:10
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Han bor ju här. Han är ju tvångsmässigt här. Dessutom så är han tydligen en framträdande byggare som ska upp på "bb-scenen". Jag tror, bara två ord. Nätknarkare, och mytoman...

Att ha knullat över 200 brudar låter också ganska tvångsmässigt
Citera
2009-05-02, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Att ha knullat över 200 brudar låter också ganska tvångsmässigt

Sex är tvångsmässigt ja, för min del.. När jag är kåt vill jag bara nagla fast en tjej mot väggen stenhårt med min kuk, så att hon sitter hårt som i ett skruvstäd.

Är sex en tebjudning för dig eller....?

Vi är olika. Vissa kan, och gör det. Andra kan inte, men säger att de inte vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in