2008-07-14, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Jag har för mig att kuken är lika stor som avståndet mellan toppen på tummen och toppen på pekfingret när man sträcker ut dom så långt det går.
Jag testade detta igår kväll! Det stämde utmärkt!
Citera
2008-07-14, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Så min kuk kommer växa om jag tränar axlarna?
Ja, varför inte? Man kanske ska till gymmet nu och börja träna som en tjur. Så växer kuken samtidigt!
Citera
2008-07-14, 13:24
Medlem
Citat:
Så min kuk kommer växa om jag tränar axlarna?

Citat:
Ursprungligen postat av Red_Sea
Ja, varför inte? Man kanske ska till gymmet nu och börja träna som en tjur. Så växer kuken samtidigt!

In your dreams!
Citera
2008-07-14, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sinxen85
Det finns ingen kroppsdel som "avslöjar" storleken. Varken händer, fötter, längd eller nåt annat. Myterna kommer från tron att det är tillväxthormon (IGF-1) som reglerar storleken men det har bara en liten sådan effekt. Det är dihydrotestosteron (DHT) som gör att den växer och det är antalet androgenreceptorer i kuken och dessas känslighet för DHT som avgör hur stor den blir. Och inte heller drag som är typiska för hög DHT-halt, som acne, mycke kroppsbehåring, basröst etc., betyder att man är välutrustad.
Min Far har en jävla apparat mellan benen medans jag också har det. För min ålder är jag väldigt välutrustad. Är det igenom gener med andra ord?
Citera
2008-07-14, 13:51
Bannlyst
...

Det går väl inte at se det åpå ngt vis utifrån, dessa mtyer om pekfingret och tummen eller långfingret kanske stämmer men å andra sidan går det nog inte att generalisera här heller.

Du ser oftast om en kille är välhängd på hans attityd, stor snopp mer säkerhet, eller oftast bra i sängen mer säkerhet, men en kille som har liten kuk kan inte va bra i sängen, hur mkt han än försöker,

Min penis är större än avståndet pekfinger tumme. Den är dock inte så stor i proportionalitet till min fot heller....

Denna fråga e svår och djup, ...
Citera
2008-07-14, 14:07
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Att snittet skulle ligga på 20 cm låter ju jävligt troligt...

Hej Herr "Jag vet allt"!

Jag har sett en undersökning på detta, där resultatet publicerats.
Vet inte om det var kenyaner generellt, eller ett folkslag i kenya.

Jag kan återkomma med en länk så att herrn får sin källhänvisning.
Citera
2008-07-14, 14:20
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
Det går väl inte at se det åpå ngt vis utifrån, dessa mtyer om pekfingret och tummen eller långfingret kanske stämmer men å andra sidan går det nog inte att generalisera här heller.

Du ser oftast om en kille är välhängd på hans attityd, stor snopp mer säkerhet, eller oftast bra i sängen mer säkerhet, men en kille som har liten kuk kan inte va bra i sängen, hur mkt han än försöker,

Min penis är större än avståndet pekfinger tumme. Den är dock inte så stor i proportionalitet till min fot heller....

Denna fråga e svår och djup, ...

Givetvis kan en kille med liten kuk vara bra i sängen, kanske inte om den är hur liten som helst men har man bara 10-11 cm går den väl att använda iaf. Finns många storkukade som tror att snoppstorleken räcker för att lyckas i sängen, de brukar anses som värdelösa av de flesta tjejer.
Citera
2008-07-14, 14:24
Medlem
Citat:
Min Far har en jävla apparat mellan benen medans jag också har det. För min ålder är jag väldigt välutrustad. Är det igenom gener med andra ord?

Ja gener spelar en roll, men man får ju gener från två personer, mor och far, och det är slumpen som avgör vems gener som bestämmer storleken. Jag har t.ex. kompisar, där ena brodern är välutrustad men inte den andra.
Citera
2008-07-14, 14:46
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:

Om du är välutrustad för din ålder så är du inte gammal nog att vara på FB, är du välutrustad överlag kanske?

Jag läste ett påstående som handlade om att söner brukar ha samma storlek på snoppen som sin far, så det är ju mycket möjligt att det stämmer att det är genetiskt. Och det skulle i så fall avliva eventuella myter om att alla tjejer gillar stora kukar, eftersom att vi då alla skulle haft stora paket efter mänsklighetens tidigare dagar då vi knallade runt med kuken i högsta hugg.
Citera
2008-07-14, 14:47
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinxen85
Ja gener spelar en roll, men man får ju gener från två personer, mor och far, och det är slumpen som avgör vems gener som bestämmer storleken. Jag har t.ex. kompisar, där ena brodern är välutrustad men inte den andra.

Fast det kanske säger någonting helt annat?
Citera
2008-07-14, 14:53
Medlem
Jag orkade inte kolla alla sidor eftersom jag sitter på GPRS anslutning, vilket betyder att jag har samma hastighet som ett 56k modem. Så om det jag skriver har sagt i tråden så ber jag om ursäkt.

Om det va på Brianiacs det va, så kom dom fram till att längden på tummen, va det enda som kunde kopplas till kukens storlek.

Dom jämförde fötters storlek, alla fingrar och massa annat.

</thread>
Citera
2008-07-14, 15:09
Medlem
LoTiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Hej Herr "Jag vet allt"!

Jag har sett en undersökning på detta, där resultatet publicerats.
Vet inte om det var kenyaner generellt, eller ett folkslag i kenya.

Jag kan återkomma med en länk så att herrn får sin källhänvisning.

Här är min källa under tiden, eller ja, flera källor samlade...

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_p...and_penis_size
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in