2009-05-02, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Han bor ju här. Han är ju tvångsmässigt här. Dessutom så är han tydligen en framträdande byggare som ska upp på "bb-scenen". Jag tror, bara två ord. Nätknarkare, och mytoman...

Vi pratar om dig nu eller har jag missat något, jag har aldrig sett någon beskriva sig själv så bra när han har försökt dissa någon annan. Vet du ens om att det är dig själv du pratar om?

Snacka om att reflektera
Citera
2009-05-02, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Vi pratar om dig nu eller har jag missat något, jag har aldrig sett någon beskriva sig själv så bra när han har försökt dissa någon annan. Vet du ens om att det är dig själv du pratar om?

Snacka om att reflektera

Det stämmer på dig. Du är nätknarkare, nätmes och mytoman. Men ingen bryr sig om dig iofs...
Citera
2009-05-02, 00:35
Bannlyst
Citat:
Det stämmer på dig. Du är nätknarkare, nätmes och mytoman. Men ingen bryr sig om dig iofs...

Vill du diskutera hur man kan se hur stor killen är eller tänker du fortsätta vara aggro för att du inte får till det IRL men önskar det så gärna?
Citera
2009-05-02, 00:42
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Sex är tvångsmässigt ja, för min del.. När jag är kåt vill jag bara nagla fast en tjej mot väggen stenhårt med min kuk, så att hon sitter hårt som i ett skruvstäd.

Varför berättar du det? På vilket sätt var det intressant i sammanhanget?
Citera
2009-05-02, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

Du ska ju bli kåt och PMa honom?
Citera
2009-05-02, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

Det tillhör samma känsla. Det är det tvånget vill. Den är bara den sinnebilden som existerar i min hjärna när "tvånget" greppar tag i mig. Sen när det är gjort. Så är det över. Då kan jag fortsätta äta min hamburgare eller vad det är. Kåthet är en akut känsla, instinkt för mig. Nu, inte sen.
Citera
2009-06-17, 10:09
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Jag tror på vad en ovanstående skribent skrev. Kolla efter grovheten på kroppen, axlar, käkar osv så e de bara å hoppas att utrustningen motsvarar.
Längden tror jag är dött lopp att kunna förutspå.
Din tes har stärkts eftersom meningen "Jag är medellång, grov över händer och axlar, och har en medellång snorre, dock grov" även stämmer på mig. Jag tror att män med typiska manliga drag ofta har tjock kuk. Däremot kan nog längden på kuken vara svårare att bedöma

Något som kanske också gäller?, åtminstone på mig, är att omkretsen på kuken i erigerat tillstånd är ungefär lika med omkretsen runt vänster handled
Citera
2009-10-18, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet85
Nu menar jag inte att man ska kolla in hans grej.. jag menar bara hur man på något vis kan se hur stor en kille är? Finns det något man kan gå efter.. typ stora händer = stor snopp. Typ sånt Någon som vet? Ni killar borde väl ha koll på detta.
En fråga:Varför undrar du?
Är du rädd för att köpa grisen i säcken?
Citera
2009-10-18, 14:01
Medlem
jag har ett stort paket.

När jag går måste jag gå lite "hjulbent" vid genital området annars så gör det ont.

Och jag kan sitta och gillar att sitta med benen i kors. Folk med små kukar/pungkulor får ont av det.
Senast redigerad av kanzaki 2009-10-18 kl. 14:05.
Citera
2009-10-18, 16:00
Medlem
Uh, orkade bara skumma igenom vissa sidor utav tråden men jag minns att de en säsong av Fråga Olle testade alla myterna (näsa, händer, fötter, fingrar) på en liten grupp killar och det enda sambandet de kom fram till var att den med längst och tjockast tumme hade störts kuk i testgruppen. Däremot var testgruppen på kanske fem killar, men nej, det finns inget riktigt bevis att gå efter.
Citera
2009-10-18, 18:37
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanintuss
Uh, orkade bara skumma igenom vissa sidor utav tråden men jag minns att de en säsong av Fråga Olle testade alla myterna (näsa, händer, fötter, fingrar) på en liten grupp killar och det enda sambandet de kom fram till var att den med längst och tjockast tumme hade störts kuk i testgruppen. Däremot var testgruppen på kanske fem killar, men nej, det finns inget riktigt bevis att gå efter.

Fråga Olle är värdelöst och Olle själv är totalt värdelös. Finns få program som fyller mig med ett sånt äckel som denna skit.

Anledningen till varför TS undrar är givetivs för att hon inte vill köpa grisen i säcken som en annan skrev.
Citera
2009-10-18, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Fråga Olle är värdelöst och Olle själv är totalt värdelös. Finns få program som fyller mig med ett sånt äckel som denna skit.

Anledningen till varför TS undrar är givetivs för att hon inte vill köpa grisen i säcken som en annan skrev.

Jaha, det enda jag menade var att det finns tester som motbevisar att det ska finnas något samband. Jag kan redigera inlägget och ta bort att det var just fråga olle, då blir det hela genast bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in