2009-04-21, 02:05
Medlem
Ahyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polagom
Det enda sätt jag tror skulle fungera för att få en hum och hur stor en kille ha förutom, de självklara delarna. Är hans beteende, man vad jag vet kan ibland märka av detta i hur en kille beter sig in en social situation på krogen lättast.

ska man gå på det då har jag störst kuk i världen
Citera
2009-04-21, 02:07
Medlem
Ahyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
mina är identiska och jag har nog bland 0.1% av dom största kukarna. Kuken har antagligen inget med något att göra, förutom tur?

vad jag menade var att ju mer testo du har i kroppen ju större är chansen. Naturligvis så är inte alltid så fallet men chansen bör vara större.
Citera
2009-04-21, 12:54
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Oftast har väl längre bredaxlade grabbar större kuk, men att tro det har samband med händer, fötter, näsa, tumme eller fingrar lär vara skitsnack.

Vafan ska bredaxlad ha att göra med stor kuk om inte stor näsa etc har det?
Förutom om man inte vaggar fram som Skogsturken med sina axlar, då är det ju obvious..
Citera
2009-04-21, 13:17
Medlem
när det i ens nedre slemhinna börjar rinna bör man snarast göra slag i saken och en sexpartner finna innan krogen stänger och bara Gregor är kvar
Citera
2009-04-21, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Tjock mage = minipitt

det stämmer nog sådär bra.. det kan vara fett som tar nån cm.. men det är ingen garanti
Citera
2009-04-21, 14:06
Medlem
Aleizohiets avatar
Jag har sambandet! Stor kuk = stor kuk. Finns inga säkerställda samband som hittills kunnat bevisas.
/End story.
Citera
2009-04-21, 14:32
Bannlyst
Aldrig!

Jag har aldrig förstått vad fan det spelar för roll hur snor penis man har.
Citera
2009-04-21, 14:45
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konn
Jag har aldrig förstått vad fan det spelar för roll hur snor penis man har.

Särskrivning? Du har en snorpenis, inte snor penis. BTW så finns det nog inga sett att se hur stor snoppen är som alltid stämmer. Men är killen 1:90, 47 i fötter och enorma händer så är chansen större att han har normal - stor, än normal - liten.
Citera
2009-04-30, 14:16
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
det stämmer nog sådär bra.. det kan vara fett som tar nån cm.. men det är ingen garanti
Det ger troligtvis en kort slak, eftersom blodcirkulationen ofta är värdelös och inget blod är där nere...
Citera
2009-04-30, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahym
tror stenhårt på ringfingrets och pekfingrets skillnad, ju mer skillnad = högre testo = större chans att kuken e större.

Med det resonemanget borde hela kroppens muskulatur vara större och inte enbart penismuskulaturen...
Citera
2009-05-01, 11:50
Medlem
R.Rs avatar
Alla sätt som man kan se hur stor killen har failar hårt på både mig själv och flera vänner. Vi har faktiskt diskuterat lite runt den här tråden och samband. Ingen av oss är väldigt lång, bredaxlad, har stor näsa, stora fötter, stor skillnad mellan pekfinger/ringfinger eller något annat som nämnts, ändå ligger vi klart över medel vad gäller storleken.
Citera
2009-05-01, 12:00
Medlem
Adamsäpple is the shit!

Sök upp killar med adamsäpple, så får du jätteballe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in