2013-05-07, 12:06
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Ni vet att det är en plojsida och att alla tweets är påhittade va?

Det visste jag inte. Synd, hade varit kul om han faktiskt sagt så.
Citera
2013-05-14, 13:40
Medlem
ODSTs avatar
Någon som vet när säsong 4 kommer upp på det öppna arkivet?
Citera
2013-05-14, 15:43
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ODST
Någon som vet när säsong 4 kommer upp på det öppna arkivet?

Nej tyvärr. Jag skickatt mail till den ansvariga, men knäppt tyst som vanligt.
Citera
2013-05-23, 20:22
Medlem
Opilus5500s avatar
Idag kom Rederiet säsong 4 upp på öppet Arkiv tack för den Svt =) helgen är räddad
Citera
2013-05-26, 11:28
Medlem
Opilus5500s avatar
Säsong 4 avslutad =). Hoppas att säsong 5 släpps snart då.
Citera
2013-05-26, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Säsong 4 avslutad =). Hoppas att säsong 5 släpps snart då.

Du köttar på bra =)

Är själv inne på tredje säsongen men dom verkar ju släppa lite allteftersom, hoppas dom släpper allt. Riktigt bra serie.

Spännande, spännande!
Citera
2013-05-26, 20:48
Bannlyst
http://blogg.svt.se/oppet-arkiv/rede...liceringstakt/

Citat:
Många har frågat efter när nästa säsong av Rederiet kommer. Och nästa. Och nästa…. Det är fantastiskt roligt att så många är så snabba att titta och vill ha mer. Och mer. Och mer… Vår ambition är att släppa säsongerna med några veckors mellanrum. Vi hinner helt enkelt inte snabbare. Varje program skall kodas för webb. Det ska läggas till text och bild och det ska taggas för sökbarhet. Och vi har många andra genrer att också publicera. Så – vi hoppas att de flesta ändå kan tycka att takten är ok. Det blir ju i alla fall ungefär ett nytt avsnitt om dagen
Citera
2013-05-27, 01:56
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdf1
Du köttar på bra =)

Är själv inne på tredje säsongen men dom verkar ju släppa lite allteftersom, hoppas dom släpper allt. Riktigt bra serie.

Spännande, spännande!

De blir lätt så, jag kan inte sluta titta!! Jag tror har göra med att serien visades under ens barndom och de blir en form av påminnelse av ens fina härliga barndom/tonårs minnen som spelas upp. Vilka man umgicks med vilken klass man gick i etc.
Citera
2013-05-27, 19:23
Bannlyst
Citat:
De blir lätt så, jag kan inte sluta titta!! Jag tror har göra med att serien visades under ens barndom och de blir en form av påminnelse av ens fina härliga barndom/tonårs minnen som spelas upp. Vilka man umgicks med vilken klass man gick i etc.

Haha, inte jag heller. Beroendeframkallande.

Tror du kan ha rätt. Jag har små minnesfragment av serien då jag vet att mina föräldrar tittade på serien när man var en liten spoling, dock inte från de tidigare säsongerna men.

Har ett avsnitt kvar av tredje säsongen så jag har några fina timmar framför mig Hoppas kunna tajma in till släppet av femte säsongen. Pallar inte tanka hem via torrent, finns knappt några som seedar, skulle ta veckor att få hem en säsong. Men som jag kopierade in ^ så bör det släppas inom den närmaste veckan, hoppas jag.

Det öppna arkivet är det bästa som hänt sen dom höjde panten.
Citera
2013-05-28, 12:06
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdf1
Haha, inte jag heller. Beroendeframkallande.

Tror du kan ha rätt. Jag har små minnesfragment av serien då jag vet att mina föräldrar tittade på serien när man var en liten spoling, dock inte från de tidigare säsongerna men.

Har ett avsnitt kvar av tredje säsongen så jag har några fina timmar framför mig Hoppas kunna tajma in till släppet av femte säsongen. Pallar inte tanka hem via torrent, finns knappt några som seedar, skulle ta veckor att få hem en säsong. Men som jag kopierade in ^ så bör det släppas inom den närmaste veckan, hoppas jag.

Det öppna arkivet är det bästa som hänt sen dom höjde panten.

Dem släpper nog dem mellan 10-14 dagars mellan rum. De betryggande att höra SvT ska lägga upp alla 20 säsonger =). Sommaren är räddad
Citera
2013-05-28, 19:38
Bannlyst
Citat:
Dem släpper nog dem mellan 10-14 dagars mellan rum. De betryggande att höra SvT ska lägga upp alla 20 säsonger =). Sommaren är räddad

Har du koll på vilket datum SVT släppte fjärde säsongen? Har bara 5 avsnitt kvar
Citera
2013-05-28, 20:20
Medlem
Alla säsonger finns på swefilmer.com om man inte orkar vänta på svt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in