Jag och min flickvän har tamefan sett ALLA avsnitt av rederiet nu! Ett jävla achievement om jag får säga det själv! Kommer fan sakna det, Speciellt Uno Crowntwig
Favoriten var dock Jussi Tola! Så jävla grym hahaha
Senast redigerad av lilz 2012-08-15 kl. 07:50.
Jag och min flickvän har tamefan sett ALLA avsnitt av rederiet nu! Ett jävla achievement om jag får säga det själv! Kommer fan sakna det, Speciellt Uno Crowntwig
Favoriten var dock Jussi Tola! Så jävla grym hahaha
Well played. Jag och min sambo såg med samtliga avsnitt. Det tog nästan ett år. :]
Har ni märkt att Uno heter Kronstedt i de tidiga säsongerna, innan han plötsligt byter namn till Kronkvist? Lite onödigt, det är ju inte så stor skillnad.
Har ni märkt att Uno heter Kronstedt i de tidiga säsongerna, innan han plötsligt byter namn till Kronkvist? Lite onödigt, det är ju inte så stor skillnad.
Det har tagits upp ett par gånger tidigare i tråden. Det ska bero på att den riktiga familjen Kronstedt klagade och då bytte de helt enkelt efternamn på karaktären.
Det har tagits upp ett par gånger tidigare i tråden. Det ska bero på att den riktiga familjen Kronstedt klagade och då bytte de helt enkelt efternamn på karaktären.
Aha, det visste inte jag (att familjen klagade). Sådan liten detalj som jag störde mig på.
Senast redigerad av GenesisP 2012-09-02 kl. 20:02.
Vad fan är Kronstedt för "viktig" familj som kan påverka en serie på statliga televisionen sådär?
Vad fan är Kronstedt för "viktig" familj som kan påverka en serie på statliga televisionen sådär?
En ännu större fråga är ju hur känsliga de egentligen är om de tycker att det faktum att deras efternamn finns med i en känd TV-serie är så himla jobbigt.
"Åh NEJ, vårt efternamn finns på en av karaktärerna i serien, nu kommer vi aldrig att må bra igen! "
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!