2022-09-23, 19:15
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Men om du, eller jag, gick ut med att vi ville ha hal analsex med henne. Vore det förtal, eller brottsligt enligt nån paragraf.

Knepigt med förtal eller annat då man uttrycker sin kåthet till nån annan.

Är det sexuella trakasserier att säga ”vill du knulla?”

Det är sexuella trakasserier om hon säger nej, svarar hon ja så räknas det förmodligen som förspel
Citera
2022-09-23, 19:17
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Nej - jag förstår inte heller som sagt. FB borde ju gilla henne. Hon är riktigt snygg, har sett i henne i verkligheten. Ofattbart att hon är 60 år.
Jag repressenterar inte FB på något sett.

Jag tycker hon ser väldigt het ut. Men hon är bara några år äldre än mig.

Hade jag varit 20 år hade det kunnat vara annorlunda. Nog för att jag fantiserade om äldre kvinnor med gränsen gick nog vid 30 då.

Gränsen ändrades vartefter.

Jag kan förstås inte ta ansvar för, eller låtsas vara repressentativ för hela flashback.
Citera
2022-09-23, 19:22
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Visserligen svarade hon bara med ett hjärta men det blev jag väldigt glad av.

https://imgur.com/CMSTm9S
Att få ett hjärta från henne är stort enligt mig. Jag är imponerad av din insats. Och avundsjuk att du lyckades få ett hjärta som svar.

Hon är ju en väldigt het milf

Grymt jobbat och gjort!!!
Citera
2022-09-23, 19:35
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Att få ett hjärta från henne är stort enligt mig. Jag är imponerad av din insats. Och avundsjuk att du lyckades få ett hjärta som svar.

Hon är ju en väldigt het milf

Grymt jobbat och gjort!!!

Tack!!!

Ja jag ska försöka smickra trosorna av henne , får se om jag lyckas . Tror nog att det ska gå att få musslan att öppna sig på henne
Citera
2022-09-23, 19:53
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Faktiskt fina pattar. Hur gammal är hon egentligen? 60-65? Slapp fitta nog men får duga i krig.

Jag gissar att dagens chips och energidrycksfeta brudar i 20-års åldern är riktigt mycket sladdrigare.
Citera
2022-09-23, 19:55
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Tack!!!

Ja jag ska försöka smickra trosorna av henne , får se om jag lyckas . Tror nog att det ska gå att få musslan att öppna sig på henne
Du tycks ju ha fångat hennes intresse. Så det är väl bara att smida medan järnet är varmt. Så får vi se vad det resulterar i.

Men återigen: grymt jobbat!!!
Citera
2022-09-23, 19:58
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manne1973
Som jag har förstått det hade läraren gett barnen i uppgift att skriva om ett muslimskt barns liv i ett förstpersonsperspektiv, vilket innebar att barnen skrev t.ex. "Jag är muslim." Detta förvrängde Katerina Janouch till att läraren tvingade barnen att bekänna sig som muslimer.

Hade någon av ungarna skrivit jag är muslim och lever i ett klansamhälle där förtryck, hedersmord och kusingifte är kutym hade det relaterat i en orosanmälan från läraren.

Uppgiften utformades av läraren för att tillse att det blir en ökad acceptans för en religion som inte hör hemma här.
Citera
2022-09-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Hade någon av ungarna skrivit jag är muslim och lever i ett klansamhälle där förtryck, hedersmord och kusingifte är kutym hade det relaterat i en orosanmälan från läraren.
Om eleven inte är muslim?
Citera
2022-09-23, 20:47
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Slå slint, KJ såg väl som alla normalt funtade människor vart Sverige var på väg, MENA började ju inte invasionen av Sverige iom Reinfeldt, den startade de årtionden innan.

Jag menar i första hand det faktum att hon hängde ut en icke offentlig person, dessutom på felaktiga grunder. Och dessutom blev dömd för förtal.
Citera
2022-09-23, 21:20
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manne1973
Om eleven inte är muslim?

Du är lite lagom trög uppenbarligen.

Uppgiften utformades av läraren för att tillse att det blir en ökad acceptans för en religion som inte hör hemma här.

Hade då något av barnen skrivt det jag tidigare skrev hade läraren blivit upprörd. Gemene man förstår att det är den kulturen som slöddret tagit hit. Men den metrosexuella woke läraren, hade knappast accepterat att en elev hade skrivit något sådant.

Det lär ju knappast suttit en grupp hudingar med muslimsk tillhörighet i den klassen läraren undervisade i ...
Citera
2022-09-23, 21:25
Medlem
muchogracias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Jag gissar att dagens chips och energidrycksfeta brudar i 20-års åldern är riktigt mycket sladdrigare.

Om man har liten kuk så jagar man tighta fittor.
Citera
2022-09-23, 21:29
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muchogracia
Om man har liten kuk så jagar man tighta fittor.

Med en stor så är det mest till problem när det blir för tight kan jag berätta. Enda fördelen är om det är en nätt dam som enkelt går att lyfta. Det blir lite som att runka, men med en hel människa i stället för med nävarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in