2022-07-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Föreläser hon fortfarande och är programledare?

Jadå och mer. Hon har figurerat som moderator på flera evenemang, sakkunnig i olika sammanhang osv osv. Bara vänstertrollen som försöker få till det att hon inte klarar sig utan SVT och liknande. Vilken är en lögn. Hon har en ljus framtid. Vänstertrollen har det inte.
Citera
2022-07-23, 10:39
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanO12
Jadå och mer. Hon har figurerat som moderator på flera evenemang, sakkunnig i olika sammanhang osv osv. Bara vänstertrollen som försöker få till det att hon inte klarar sig utan SVT och liknande. Vilken är en lögn. Hon har en ljus framtid. Vänstertrollen har det inte.

Att hon har en ljus framtid beror knappast på att hon har talang för något.
Citera
2022-09-10, 12:07
Medlem
Vad är det för rättegång hon är med i nu?
Citera
2022-09-18, 04:20
Medlem
Citat:
Hon har en ljus framtid.

Ljus framtid och med i SwebbTV

Citat:
Ursprungligen postat av MasseyF
Vad är det för rättegång hon är med i nu?

Som alltid förtal. Hon tycker man ska få säga exakt vad som helst.
Citera
2022-09-18, 08:16
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

Nja, hon återgav vad en förälder berättat om vad en lärare sagt att de skulle skriva/göra på en lektion.
Citera
2022-09-18, 08:44
Medlem
Citat:

Det är det som kallas yttrandefrihet. Om den är begränsad så finns den inte. Svårt? Dessutom återgav hon bara vad en annan, involverad, sagt. Och hon, till skillnad från dig, har en ljus framtid.
Citera
2022-09-18, 15:59
Medlem
Citat:
Det är det som kallas yttrandefrihet. Om den är begränsad så finns den inte. Svårt? Dessutom återgav hon bara vad en annan, involverad, sagt. Och hon, till skillnad från dig, har en ljus framtid.

Du behöver inte lära mig vad yttrandefrihet är. Det finns fullständig yttrandefrihet och begränsad yttrandefrihet. Vi har inte fullständig yttrandefrihet.

Så det var lite svårare än du trodde. Sluta lära ut fel saker. Begränsad yttrandefrihet existerar i högsta grad!
Citera
2022-09-18, 16:01
Begränsad frihet existerar inte. Antingen är man fri eller inte.

I Sverige har vi begränsad rätt att yttra oss. Punkt slut.
Citera
2022-09-18, 19:25
Medlem
Citat:
Du behöver inte lära mig vad yttrandefrihet är. Det finns fullständig yttrandefrihet och begränsad yttrandefrihet. Vi har inte fullständig yttrandefrihet.

Så det var lite svårare än du trodde. Sluta lära ut fel saker. Begränsad yttrandefrihet existerar i högsta grad!

Uppenbarligen måste jag lära dig. Nä, det finns bara två lägen. Antingen har man det eller inte. Varianter finns inte. Begränsad yttrandefrihet betyder att man inte har yttrandefrihet. Har du svårt med ord? Ergo Sverige är en demokratur eller fasciststat. Välj själv.
Citera
2022-09-19, 01:13
Medlem
Citat:
Uppenbarligen måste jag lära dig. Nä, det finns bara två lägen. Antingen har man det eller inte. Varianter finns inte. Begränsad yttrandefrihet betyder att man inte har yttrandefrihet. Har du svårt med ord? Ergo Sverige är en demokratur eller fasciststat. Välj själv.

Det är dina åsikter och jag skiter fan i de.
Citera
2022-09-19, 08:43
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Det var väl en lite väl långt gången slutsats, bara för att det finns begräsningar i yttrandefriheten betyder det inte att sverige skulle vara en faciststat, finns väl fler kriterier som borde vara uppfyllda?
Citera
2022-09-19, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Det var väl en lite väl långt gången slutsats, bara för att det finns begräsningar i yttrandefriheten betyder det inte att sverige skulle vara en faciststat, finns väl fler kriterier som borde vara uppfyllda?

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in