2008-07-09, 08:41
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Jag hittar inte skvallertråden om äckel-erwik.

Finns flera, både öppna och låsta men denna är väl typ den "officiella" nu:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=377449
.
Citera
2008-07-10, 22:14
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Den där Erwik verkar på det hela taget vara en sällsynt onödig människa. Tror att han tillhör någon sorts elit bara för att han är kokainberoende och säljer brunmuff...

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-10-08, 11:08
Medlem
divan81s avatar
Magnus C´s make är det inte.
Pga den Erwik pratar om har varit känd i branschen i många år sedan slutet av 90-talet då räknas Magnus make bort pga han blev "känd" först med Magnus C.
Sedan fall man känner Magnus ser och märker man fort när han är i en dålig realtion vilket man inte kan påstå han är i nu.
Inte en chans hans vänner skulle låta han råka ut för samma händelser som för många år sedan.
Sedan nämnde någon att Magnus varit/är mer öppen om sin relation om sin make än t ex vad han var när han var ihop med Andreas Lundstedt.
Men älskar man någon, är kär då blir det lätt att man mer än gärna pratar om den som gör en lycklig.
Min sambo har aldrig lagt ett finger på mig och jag pratar hur mycket som helst om hur underbar han är men däremot mitt tidigare förhållande prata jag inte så mycket om.
Dessutom har Erwik inte haft något förhållande med Mats P.
Citera
2008-12-12, 17:14
Medlem
Bump! Rätt tråd för Erwik?

Vet inte vilken som är den officiella Erwik-tråden nu,
men detta handlar om honom och bloggen och en psykopat (?) - även om det inte är samma story som TS hade i åtanke.

http://www.finest.se/userBlog/?uid=463&beid=1051887

"Tyvärr är det ju så i den här världen jag lever i. Att man ibland, i mitt kompisgäng, spelar om samma boll. Tävlar om samma saker. Det händer ofta och det hände den här veckan. Ett glädjande besked för mig, ett mindre glädjande för en av mina kompisar.
'Bollen' är bara ett komplement till ett redan innehållsrikt liv. Men spontant kan det kännas lite obekvämt att jag fick passningen och inte han. Han är dock glad för min skull om än lite ledsen för sin egen. Det jag skulle vilja säga med det här är att det är viktigt att man känner tacksamhet för att man får möjligheter i livet. Att man blir vald. Viktigt också att man är fullt medveten om att man är lyckligt lottad i livet. Visst ligger det mycket hårt arbete bakom mina framgångar."

Oooh, AE har något stort på gång! Vad kan det vara?
Någon dag senare skriver han vidare i sin blogg:

"Jag är lyckligt lottad. Det inser jag när jag kommer hem och möts av detta. Från min vackra man som dessutom är otroligt förstående för att jag kommer att ha två riktigt intensiva månader framför mig. En resa som bara precis har börjat. Jag har inte hunnit med honom alls idag. Har extremt dåligt samvete för det. Men det är vad kärlek handlar om...att finnas där, sida vid sida, även när tåget går fort ibland."
Citera
2008-12-12, 17:18
Medlem
Säg inte att det är detta han blåser upp så stort...
att han ska vara med i kontaktannonsjuryn i "DEN RÄTTE FÖR ROSING".

Citat:
Linda får hjälp av ett speciellt utvalt råd.

Efter hundratals kärleksfulla ansökningar från hela Sverige har ett 50-tal män gått vidare till slutcastingen av Den rätte för Rosing.
När Linda ska välja ut sina favoriter, får hon hjälp två fasta rådgivare som känner henne utan och innan.

Den ena är Lindas nyfunna vän Jannike Nordström, 26, från Norrtälje. Trots sin unga ålder är Jannike gift, har fyra barn och arbetar inom hemtänsten. Hon har också medverkat i olika musikvideor med Petter, Timbuktu, Dogge och Sunblock.

Den andra rådgivaren är Lindas vän och före detta kollega Alexander Erwik, 32. Han är känd ute i Stockholmsvimlet men privat är han lugn och beskyddande. Alexander försäkrar att han inte tänker låta Linda falla för en enbart snygg yta.

Under programmets gång kommer även ett antal gästrådgivare dyka upp.

http://kanal5.se/web/guest/hem
Senast redigerad av Slang-Calle 2008-12-12 kl. 17:25.
Citera
2008-12-12, 18:15
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Säg inte att det är detta han blåser upp så stort...
att han ska vara med i kontaktannonsjuryn i "DEN RÄTTE FÖR ROSING".

http://kanal5.se/web/guest/hem

Stackars Bobby Boybutt....så snuvad på lite rampljus!

Och ser verkligen Erwik det som en MERIT att plocka ut kåta pojkar till Trosings knullsåpa!
Han har sjunkit rejält, den gamle stjärtgossen!
Citera
2008-12-12, 19:07
Medlem
William Hainess avatar

Det här blir mer tågkrash-teve för varje minut som går. Kanal 5 måste riktigt gnugga händerna nu!
Citera
2008-12-12, 19:20
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Det här blir mer tågkrash-teve för varje minut som går. Kanal 5 måste riktigt gnugga händerna nu!

Helt plötsligt så längtar jag efter att få så vilka nötter Erwik och Patsys knullgumma Edwina plockar ut!

Att femman satsar på en svensk variant av Helt hysteriskt är nu solklart!
Citera
2009-03-05, 17:48
Medlem
Callass avatar
Från Erwiks blogg igår:
Citat:
En viss bloggare skickar mig skamliga förslag i ena andetaget och hånar mig i andra. Som man säger - kärlek börjar med bråk.
Nu är jag i och för sig redan förälskad så det blir nog inget.
Från bloggen idag:
Citat:
Om dryga två timmar ska jag på vernissage för Marie Plosjös utställning.
Världens finaste ska med. Sen blir det 21-bio för oss. Undrar vad vi ska se? Det är ju ett dilemma att vara ihop med en pressmänniska. Jag har ju sett allt före alla andra. Men Milk har jag inte sett. Den får det bli. Om VF samtycker.

Så vem är Alexander Erwiks nye?
Citera
2009-03-06, 11:23
Medlem
Callass avatar
Bild finns på den nye unge mannen i Erwiks blogg:

http://www.finest.se/userBlog/?uid=463&beid=1086927
Citera
2009-03-06, 11:33
Medlem
wonderlands avatar
VF= Viktor Nånting förmodligen.. Eller ja, kan väl stå för vadsomhelst. Ser ut som en Victor.
Citera
2009-03-13, 10:58
Medlem
Callass avatar
Vem är psykopaten Alexander Erwik som skriver en blogg?

Från Alexander Erwiks blogg igår:

Citat:
Gissa vad redaktionen ska göra ikväll?
(bild på champagneflaskor)

Vi får storfrämmande på kontoret ikväll.
Alla toppbloggare, fotografer, redaktionsmedlemmar och finestvänner ska fira vårt nya besöksrekord och nya flotta lokaler.

Chefredaktören själv förfestade visst på annat håll,
men när han väl anslöt sig till personalfesten började han spela in filmer av sina unga finest-tjejer, och la ut dem på YouTube och i bloggen.

OBS! Man ser inget av den ursprungliga äckelfilmen, så klippet isig är ganska "ofarligt".
Förutom det skrämmande skrattet i bakgrunden hela tiden...

Citat:
Finest-tjejerna skriker när de ser Two girls one cup.
Det är sånt här vi roar oss med på personalfesten.

http://www.youtube.com/watch?v=gbNbV...3&beid=1090442
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in