Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Ujuj, börjar låta dyrt det här...fast jag kom på att jag snart ska till svärföräldrarna och där brukar finnas skvallertidningar, så jag kan plöja genom några såna
Men det är dåligt med "höra av andra skvaller"...om jag får reda på nått så är det gammalt...fick t.ex reda på varför nån tennisspelare fick "privata problem" för typ 3 år sen för någon vecka sen...men vem vill veta det nu??
Jaja, totalt offT...vi får väl se om Erwik dyker upp här snart då

Där ser man, fan vad pengar du sparade nu då...hmm, jag får gå ner och smygläsa i affären då.
Ligger till på samma sätt här men det är väl så när man bor i byhåla och det tar ett tag innan storstadsskvallret når hit, inhemskt är ju inte så kul att bidra med här inte för det gäller ju oftast lokala kändisar. Hade iofs ett för några år sen som jag visste ett par veckor innan tidningarna fick nys om det men jag tyckte det kunde få vara, passade situationen bäst.

Berätta...jag vill veta, jag har inga problem med gammalt skvaller heller.
Han ger kloka råd åt Linda Rosing enligt henne *kämpar med att få det on topic igen* Han måste ha lite innanför pannbenet...dessutom stavar han rätt bra..jaa...nu har jag nog räddat det här inlägget tror jag.
.