Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-08, 20:45
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Så trist, jag som gillar skvaller å aldrig vet nått själv. Jag måste ju leva genom andra!

Lika illa ställt här...jag tror vi går till frissan för sällan hördu.
.
Citera
2008-07-08, 20:49
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Lika illa ställt här...jag tror vi går till frissan för sällan hördu.
.

Haha, ja jag börjar bli långhårig, får fixa en tid så får vi se vad jag kan skrapa ihop
Citera
2008-07-08, 20:54
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Haha, ja jag börjar bli långhårig, får fixa en tid så får vi se vad jag kan skrapa ihop

Haha men vi måste se till att vi läser olika tidningar, himlans lite annars i slutänden om vi båda kommer med den och den har snortat igen liksom. Vi måste nog ta varsin sån här modetidning också...vi får nog lov att färga håret och fixa naglarna också för att tiden ska räcka till alla tidningar.
.
Citera
2008-07-08, 21:00
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha men vi måste se till att vi läser olika tidningar, himlans lite annars i slutänden om vi båda kommer med den och den har snortat igen liksom. Vi måste nog ta varsin sån här modetidning också...vi får nog lov att färga håret och fixa naglarna också för att tiden ska räcka till alla tidningar.
.

Ujuj, börjar låta dyrt det här...fast jag kom på att jag snart ska till svärföräldrarna och där brukar finnas skvallertidningar, så jag kan plöja genom några såna

Men det är dåligt med "höra av andra skvaller"...om jag får reda på nått så är det gammalt...fick t.ex reda på varför nån tennisspelare fick "privata problem" för typ 3 år sen för någon vecka sen...men vem vill veta det nu??

Jaja, totalt offT...vi får väl se om Erwik dyker upp här snart då
Citera
2008-07-08, 21:12
Medlem
Sänggavels avatar
det jag finner mest lustigt i erwiks utspel om att det är ett gäng efterblivna här på FB är att han tror att han e så jävla mycket bättre, seriöst erwik, du är väl en av de lägst stående inom mediavärlden, jag menar, skandalextra? eller har du drabbats av ngn minnesförlust?
det är inte nån toppjournalistik direkt.. så kom tillbaka när du har blivit torr bakom öronen.

erwik gottar sig säkert något ofantligt och får egoorgasmer när han ser hur denna tråd växer o växer.

sån jävla tomte!
Citera
2008-07-08, 21:16
Medlem
De som vet vad hur Magnus Carlssons make 'hanterat' tidigare pojkvänner hoppas att Magnus får hjälp innan något riktigt otrevligt inträffar igen.
Citera
2008-07-08, 22:57
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ujuj, börjar låta dyrt det här...fast jag kom på att jag snart ska till svärföräldrarna och där brukar finnas skvallertidningar, så jag kan plöja genom några såna

Men det är dåligt med "höra av andra skvaller"...om jag får reda på nått så är det gammalt...fick t.ex reda på varför nån tennisspelare fick "privata problem" för typ 3 år sen för någon vecka sen...men vem vill veta det nu??

Jaja, totalt offT...vi får väl se om Erwik dyker upp här snart då

Där ser man, fan vad pengar du sparade nu då...hmm, jag får gå ner och smygläsa i affären då.

Ligger till på samma sätt här men det är väl så när man bor i byhåla och det tar ett tag innan storstadsskvallret når hit, inhemskt är ju inte så kul att bidra med här inte för det gäller ju oftast lokala kändisar. Hade iofs ett för några år sen som jag visste ett par veckor innan tidningarna fick nys om det men jag tyckte det kunde få vara, passade situationen bäst. Berätta...jag vill veta, jag har inga problem med gammalt skvaller heller.

Han ger kloka råd åt Linda Rosing enligt henne *kämpar med att få det on topic igen* Han måste ha lite innanför pannbenet...dessutom stavar han rätt bra..jaa...nu har jag nog räddat det här inlägget tror jag.
.
Citera
2008-07-08, 22:59
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moggo
De som vet vad hur Magnus Carlssons make 'hanterat' tidigare pojkvänner hoppas att Magnus får hjälp innan något riktigt otrevligt inträffar igen.

Hade inte Magnus problem med en sån pojkvän tidigare för typ 10-15 år sen? Har han lyckats med att finna en till typ alltså?
.
Citera
2008-07-08, 23:02
Medlem
JKELSs avatar
Vem är svinet då?
Citera
2008-07-08, 23:16
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JKELS
Vem är svinet då?

Ja, det är ju det som vi inte riktigt vet...men allt verkar peka åt Barbados-Magnus man. Brukar det inte ofta var så att de som dras till svin ofta fortsätter på samma spår?? Hoppas att det är fel...jag gillar Magnus Carlsson och han har ju haft det så innan...alltså, det är ju inte bättre vem det är, svinsynd om vem som helst. Tycker att Mancan verkar kompensera väldigt som jag skrivit tidigare, prata alltid så mkt om sin uuunndeeerbaaaraaa make. Visst snackade han om Lundstedt i tidningarna på den tiden, men nu tycker jag att det är så överdrivet. Har funderat på det länge, kanske fått en förklaring nu.

MissTaken: jag ska se om jag ser nån gammal tråd med vederbörande så bumpar jag den...efter tre år
Citera
2008-07-08, 23:18
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ja, det är ju det som vi inte riktigt vet...men allt verkar peka åt Barbados-Magnus man. Brukar det inte ofta var så att de som dras till svin ofta fortsätter på samma spår?? Hoppas att det är fel...jag gillar Magnus Carlsson och han har ju haft det så innan...alltså, det är ju inte bättre vem det är, svinsynd om vem som helst. Tycker att Mancan verkar kompensera väldigt som jag skrivit tidigare, prata alltid så mkt om sin uuunndeeerbaaaraaa make. Visst snackade han om Lundstedt i tidningarna på den tiden, men nu tycker jag att det är så överdrivet. Har funderat på det länge, kanske fått en förklaring nu.

MissTaken: jag ska se om jag ser nån gammal tråd med vederbörande så bumpar jag den...efter tre år

Härligt, ser fram emot det men jag lovar att du inte behöver slita ihjäl dig utan ta det när du har tid och lust OM du får tid och lust.
.
Citera
2008-07-09, 08:37
Medlem
Jag hittar inte skvallertråden om äckel-erwik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in