• 7
  • 8
2009-03-21, 12:28
Medlem
Callass avatar
Citat:
Det är inte Fadde Darwich (tisdag 8 juli)

Jag ser att gissningsleken är i full gång på Flashback om vem 'psychot i kändisvärlden' är. Några är så dumma i huvudet att de tror att det skulle vara Fadde Darwich jag menar och det är den enda gissning jag faktiskt tänker dementera. För det första så står jag och Linda varann väldigt nära och är inte flyktigt bekanta och för det andra så är hon och Fadde jättegoda vänner. Men folk verkar inte heller ha fattat att det är slut. Flashback är verkligen ett forum för efterblivna. Så de där teorierna kan ni lägga ner. Ni som inte kan läsa utantill och räkna ut att det handlar om ett par i gayvärlden måste ha lässvårigheter. Jag försökte vara så tydlig som möjligt på den punkten.

Det är alltid tråkigt att oskyldiga blir utpekade vid såna här gissningslekar men jag lovar er att om jag kunde skulle jag skriva ut svinets namn. Tyvärr funkar det inte så. Man kan inte ta lagen i egna händer. Men jag har fått flera mail från flera personer i parets närhet som länge misstänkt att saker inte står rätt till och som fick sina farhågor bekräftade när de läste min blogg. Man får hoppas att någon av dem sträcker ut en hand till sin vän, kanske agerar. Det vore på sin plats. Tvinga svinet till landsflykt vetja.

PS: vissa har för övrigt ingen skam i kroppen. En journalist hade visst snappat upp att jag och Linda känner varann väl. Och trodde att jag skulle svara på frågor om Linda i förbifarten. Hur dum får man vara? Försöka duger. Jag är inte en sån skallerorm.

http://finest.se/userBlog/?uid=463&beid=1010729

"Ni är efterblivna. Ni klarar inte att läsa utantill."

"Varför händer ingenting? Varför är det ingen som gör nåt?" "Man kan inte ta lagen i egna händer."

"Jag är inte en sån skallerorm."
Citera
2009-03-21, 14:09
Medlem
Callass avatar
"Ni som inte kan läsa utantill och räkna ut att det handlar om ett par i gayvärlden måste ha lässvårigheter.
Jag försökte vara så tydlig som möjligt på den punkten."

På just den punkten har Erwik inte varit tydlig alls!
Att psykopaten är en han framgår tydligt. Dock inte vilket kön kändisen har, det skulle lika gärna kunnat vara en kvinna (utifrån AEs första text).

Men förövrigt är jag för första gången i världshistorien böjd att hålla med Alexander Erwik... angående bristande läsförståelse i denna tråd.
(Kan ju bero på att själva blogginlägget aldrig postats här hittills, och folk bara läst varandras hypotetiska inlägg... ?)

Citat:
Ursprungligen postat av divan81

Magnus C´s make är det inte.
Pga den Erwik pratar om har varit känd i branschen i många år sedan slutet av 90-talet
då räknas Magnus make bort pga han blev "känd" först med Magnus C.

Dessutom har Erwik inte haft något förhållande med Mats P.

Om man läser innantill ser man att:

AE skriver inte att psykopaten (P) är en kändis, utan att P de senaste åren varit ihop med en kändis, och finns i kändisvärlden.

AE påstår inte att han själv varit tillsammans med P, men att han haft en nära vän som råkat ut för P.

AE erkänner att även han, tidigare, dragits till badboy-typen.

AE påstår att P har misshandlat olika partners under tio år.

AE är en fjant; som låtsas bry sig om kändisens välgång, men mår bra av att folk läser den smutsiga (illa underbyggda) storyn.

Citat:
Det finns ett riktigt psycho i kändisvärlden.

Jag har i och för sig hört rykten genom åren, både från säkra och mer obskyra källor. Men ingen rök utan eld.
Dessutom hade jag en gång i tiden en nära vän som råkade väldigt illa ut i sin relation med den här killen.
Det tog tack och lov slut ganska fort men det tog minst ett år innan min kompis ens kunde ta ordet 'dejt' i sin mun.

Och nya partners har han inte haft problem med att skaffa, trots att det tisslats rätt länge om hans skeva beteende.

Själv gör jag inte om samma misstag och bara lukten av ett rykte om sånt här får mig att backa.
Men jag var likadan tidigare. Drogs till sk 'badboys' som vi så fint kallar det.

De senaste åren har han varit ihop med en kändis (oroväckande länge) men det är klart, det motiverar honom ju ännu mer att hålla greppet hårt. Av en ren slump fick jag för några år sen se honom i en akt som tveklöst bör klassas som otrohet.
'Stackars sate' tänkte jag om kändisen eftersom personen ifråga bara haft rötägg som pojkvänner.

Jag har själv haft en ohälsosam relation så jag talar av egen erfarenhet. De starka vågar de sig inte på. Någon som redan har haft tre relationer av den här sorten blir ju ett 'easy target'. Men så mycket mer än att hoppas på det bästa kan jag nog inte göra.

Här har vi en person som misshandlat sina partners i snart tio år, om jag som inte ens står honom nära känner till detaljer, vad gör då inte de som befinner sig i nära anslutning till paret? Någon måste ju ha märkt att saker inte står rätt till.
Citera
2009-03-21, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
"Ni som inte kan läsa utantill och räkna ut att det handlar om ett par i gayvärlden måste ha lässvårigheter.
Jag försökte vara så tydlig som möjligt på den punkten."

På just den punkten har Erwik inte varit tydlig alls!
Att psykopaten är en han framgår tydligt. Dock inte vilket kön kändisen har, det skulle lika gärna kunnat vara en kvinna (utifrån AEs första text).

Men förövrigt är jag för första gången i världshistorien böjd att hålla med Alexander Erwik... angående bristande läsförståelse i denna tråd.
(Kan ju bero på att själva blogginlägget aldrig postats här hittills, och folk bara läst varandras hypotetiska inlägg... ?)

AE skriver inte att psykopaten (P) är en kändis, utan att P de senaste åren varit ihop med en kändis, och finns i kändisvärlden.

AE påstår inte att han själv varit tillsammans med P, men att han haft en nära vän som råkat ut för P.

AE erkänner att även han, tidigare, dragits till badboy-typen.

AE är en fjant; som låtsas bry sig om kändisens välgång, men mår bra av att folk läser den smutsiga (illa underbyggda) storyn.

Det är Oscar Nilsson fd partner med Peter Jöback. Allt stämmer på honom mer eller mindre.
http://oscarnilssonblogg.blogspot.com/
Senast redigerad av nattarbetaren 2009-03-21 kl. 16:37.
Citera
2009-03-24, 10:40
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattarbetaren
Det är Oscar Nilsson fd partner med Peter Jöback.
Allt stämmer på honom mer eller mindre.
http://oscarnilssonblogg.blogspot.com/

Motivera gärna varför det skulle vara Oscar N, tack!
Citera
2009-03-24, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Motivera gärna varför det skulle vara Oscar N, tack!

AE skriver inte att psykopaten (P) är en kändis, utan att P de senaste åren varit ihop med en kändis, och finns i kändisvärlden. Oscarpassar in på det

AE påstår inte att han själv varit tillsammans med P, men att han haft en nära vän som råkat ut för P. Jöback passar in på det

AE erkänner att även han, tidigare, dragits till badboy-typen. Oscar är lite badboy

AE är en fjant; som låtsas bry sig om kändisens välgång, men mår bra av att folk läser den smutsiga (illa underbyggda) storyn. Oscar är en fjant och passar alltså in även här.

Det viktigaste av allt är att AE denna gång inte dementerar det vi skriver nu i sin blogg som han gjorde när vi spekulerade kring Fadde,. Fadde slår inte killar, Fadde är bara känd för att slå sina flickvänner däribland Frk Rosing.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in