Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-08, 18:10
Medlem
BettyBoop80s avatar
Det roligaste är ju att han kallar Flashback ett forum för efterblivna...ja, han hänger ju här själv så
Citera
2008-07-08, 18:12
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Det roligaste är ju att han kallar Flashback ett forum för efterblivna...ja, han hänger ju här själv så
Gissningsvis i...
https://www.flashback.org/showthread.php?t=653116
Citera
2008-07-08, 18:52
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Har oxå varit inne på Lundstedt...men vem är han ihop med just nu??

Björkman...att jag inte tänkte på honom! Ja, han känns det ju som att det skulle kunna vara...men igen, é hans man så känd?? Å han har, tyvärr, inte varit "känd" längre än 10 år. Var väl typ 92 han sjöng sin värdelösa låt i melodifestivalen..."det finns en flicka jag går till ibland, hon tycker om mig för att jag gör vad jag kan". Jäkla skitlåt

Lundstedt är väl nybliven singel? Tycker mig minnas att ha läst nån rubrik om det för bara nån vecka sen eller så...
.
Citera
2008-07-08, 18:55
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Men det lilla mediahomot bloggar ju för alla på nätet att börja spekulera kring vem personen är. En vettig människa håller käften om såna privata saker, som dessutom inte har något med honom själv att göra. Istället har det lilla mediahomot medvetet valt att blogga om det. Och det gör man inte om man inte vill att spekulationerna ska börja sätta fart. Idioten verkar inte fatta själv att han är den främnsta orsaken till att andra människor kommer att dras i smutsen och utsättas för en massa ryktesspridning. Killen verkar inte ha alla champagneglas kvar i skåpet direkt.

SÅÅÅ långt tänker inte han. Självklart är det andras fel att spekulationer sker nu. Jag hoppas han fortsätter att glutta på vad vi "efterblivna" har för oss på forumet, om han har tillräckligt många champagneglas hela så BÖR han fatta vem som är den skyldige i detta.
.
Citera
2008-07-08, 19:36
Medlem
Alex en vedervärdig människa och jag skulle banne mig inte ens pinka på honom om han stod i lågor ens.
Citera
2008-07-08, 20:16
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Lundstedt är väl nybliven singel? Tycker mig minnas att ha läst nån rubrik om det för bara nån vecka sen eller så...
.

Nu när du säger det så känner jag igen att jag oxå hört nått om det.

Det är ju egentligen inte så många som passar in på vad Erwik beskrev...men vi vet ju inte när vi gissar rätt tyvärr
Citera
2008-07-08, 20:35
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Nu när du säger det så känner jag igen att jag oxå hört nått om det.

Det är ju egentligen inte så många som passar in på vad Erwik beskrev...men vi vet ju inte när vi gissar rätt tyvärr

Sant! Jag tycker att han som startade det hela men inte vill/kan säga namnet kan följa den här tråden och hinta när vi har gissat rätt. Det är hans förbannade plikt att bidra med det när han nu sagt A.
.
Citera
2008-07-08, 20:37
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Alex en vedervärdig människa och jag skulle banne mig inte ens pinka på honom om han stod i lågor ens.

Kom igen Imelda, vad vet du?? Du har hintat på flera ställen, men har du skrivit något om vad du vet? Dra upp Erwiks tråd å berätta lite skvaller. Du verkar veta en del å jag tycker att allt där annars verkar vara mest "jag vet något, min grannes kusins, dagisfrökens mammas, pojkväns kompis gick på samma dagis som Erwiks gamla hundvakt" typen...
Citera
2008-07-08, 20:39
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Kom igen Imelda, vad vet du?? Du har hintat på flera ställen, men har du skrivit något om vad du vet? Dra upp Erwiks tråd å berätta lite skvaller. Du verkar veta en del å jag tycker att allt där annars verkar vara mest "jag vet något, min grannes kusins, dagisfrökens mammas, pojkväns kompis gick på samma dagis som Erwiks gamla hundvakt" typen...

Min erfarenhet är att det blir aldrig mer än så heller...
.
Citera
2008-07-08, 20:39
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Sant! Jag tycker att han som startade det hela men inte vill/kan säga namnet kan följa den här tråden och hinta när vi har gissat rätt. Det är hans förbannade plikt att bidra med det när han nu sagt A.
.

Precis min åsikt. Han behövver ju inte skriva vem han é, vi andra är ju anonyma...eller så behöver han iaf inte säga namnet utan som du säger, pika när vi är på rätt håll...
Citera
2008-07-08, 20:43
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Min erfarenhet är att det blir aldrig mer än så heller...
.

Så trist, jag som gillar skvaller å aldrig vet nått själv. Jag måste ju leva genom andra!
Citera
2008-07-08, 20:45
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Precis min åsikt. Han behövver ju inte skriva vem han é, vi andra är ju anonyma...eller så behöver han iaf inte säga namnet utan som du säger, pika när vi är på rätt håll...

Precis. Om inte annat som en fin gest för att han kallade oss FB:are för efterblivna.
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in