2009-11-06, 12:41
  #6061
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Det låter inte så troligt att det skulle funka nu, jag vet inte om du är medveten om att blizzards gamla CDkeys är oanvändbart nu? Du reggar dina spel på hemsidan (battle.net) där du får en ny 26-kodad CDkey.

Skitsnack.
Dom funkar fortfarande. Installerade med gamla nycklar för någon månad sen.
Citera
2009-11-06, 13:24
  #6062
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Det låter inte så troligt att det skulle funka nu, jag vet inte om du är medveten om att blizzards gamla CDkeys är oanvändbart nu? Du reggar dina spel på hemsidan (battle.net) där du får en ny 26-kodad CDkey.

ahaa.. då är jag med.. fan :P
thx iaf! får gå in o se om de går o lösa utan o köpa vanliga Dia II..
kanske går att bara regga LoD keyn o kunna ladda ned båda ifrån dom?
Citera
2009-11-06, 15:42
  #6063
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skaliss
Skitsnack.
Dom funkar fortfarande. Installerade med gamla nycklar för någon månad sen.

Funkade inte för mig, så varför skulle det vara skitsnack?

Iofs var jag tvungen att registrera med mina CDkeys för att ladda ner spelen då mina skivor var försvunna/borta, så det är möjligt att dem stängde av mina gamla keys och gav mig nya då så fort jag registrera mina gamla.
Citera
2009-11-06, 17:19
  #6064
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Funkade inte för mig, så varför skulle det vara skitsnack?

Iofs var jag tvungen att registrera med mina CDkeys för att ladda ner spelen då mina skivor var försvunna/borta, så det är möjligt att dem stängde av mina gamla keys och gav mig nya då så fort jag registrera mina gamla.

Klart dina gamla inte funkar! Tror du dom ger dig ett par extra bara för du regga hemsidan?
Citera
2009-11-06, 18:23
  #6065
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Klart dina gamla inte funkar! Tror du dom ger dig ett par extra bara för du regga hemsidan?

Ja, det var ju just det dom gjorde...
Citera
2009-11-07, 00:54
  #6066
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Ja, det var ju just det dom gjorde...

Syftade mer att du skulle ha 2x fungerande keys. Förstår du?
Citera
2009-11-07, 02:02
  #6067
Medlem
Men asså ÅHHHH, pöckoooo
Citera
2009-11-07, 13:32
  #6068
Medlem
absinthes avatar
Vilken merc rekommenderar ni till en hammerdin? Gärna med hyfsat realistisk utrustning...
Citera
2009-11-07, 13:38
  #6069
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinthe
Vilken merc rekommenderar ni till en hammerdin? Gärna med hyfsat realistisk utrustning...

Hammerdins, ja du det klassiska act 2 merc med frost aura kanske. Hammerdins är nog den minst mercberoence speccen i hela spelet.
Citera
2009-11-07, 15:11
  #6070
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinthe
Vilken merc rekommenderar ni till en hammerdin? Gärna med hyfsat realistisk utrustning...


En a2 merc frost med insight, eth stone och någon bra hjälm som ger lifesteal.
Citera
2009-11-07, 15:20
  #6071
Medlem
Emols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinthe
Vilken merc rekommenderar ni till en hammerdin? Gärna med hyfsat realistisk utrustning...



defiance, nightmare defence om jag inte mins fel

jag hade på min lamerdin eth andy face (ral), eth sacred armor stone , eth cv eller ca insight
Citera
2009-11-07, 17:35
  #6072
Medlem
Helge-fossmos avatar
fy fan, temp ban måste vara den värsta saken som finns i diablo. jävlar vad jag hatar den skiten :<
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in