Citat:
Ursprungligen postat av skaliss
Skitsnack.
Dom funkar fortfarande. Installerade med gamla nycklar för någon månad sen.
Funkade inte för mig, så varför skulle det vara skitsnack?
Iofs var jag tvungen att registrera med mina CDkeys för att ladda ner spelen då mina skivor var försvunna/borta, så det är möjligt att dem stängde av mina gamla keys och gav mig nya då så fort jag registrera mina gamla.