Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
grabbar, hjälp mig. kör singelplayer, nightmare och måste döda de tre barbarerna som skyddar den där gången på expansionpack banan, snöbanan. orkar inte tänka såhär sent på natten. . är det omöjligt såvida man inte lirar på battlenet? omöjliga att döda, orkar inte kämpa.
Jag skulle klassa det som den svåraste bataljen i hela Singel-köret, så se till att ha bra prylar och en bra gubbe/gumma till att börja med. (Jag har bara klarat dem de lättspelade buildens Frenzy-barbar och Fanatizm-Zeal-Paladin).
+ De får slumpmässiga egenskaper varje gång man möter dem, så beroende på vad de får så kan de vara ganska lätta eller omöjliga.
Tänk också på att råkurret avbryts om du öppnar en town portal.