2009-09-06, 12:43
  #5461
Medlem
Darwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
grabbar, hjälp mig. kör singelplayer, nightmare och måste döda de tre barbarerna som skyddar den där gången på expansionpack banan, snöbanan. orkar inte tänka såhär sent på natten. . är det omöjligt såvida man inte lirar på battlenet? omöjliga att döda, orkar inte kämpa.

Jag skulle klassa det som den svåraste bataljen i hela Singel-köret, så se till att ha bra prylar och en bra gubbe/gumma till att börja med. (Jag har bara klarat dem de lättspelade buildens Frenzy-barbar och Fanatizm-Zeal-Paladin).

+ De får slumpmässiga egenskaper varje gång man möter dem, så beroende på vad de får så kan de vara ganska lätta eller omöjliga.

Tänk också på att råkurret avbryts om du öppnar en town portal.
__________________
Senast redigerad av Darwin 2009-09-06 kl. 12:45.
Citera
2009-09-06, 15:29
  #5462
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
grabbar, hjälp mig. kör singelplayer, nightmare och måste döda de tre barbarerna som skyddar den där gången på expansionpack banan, snöbanan. orkar inte tänka såhär sent på natten. . är det omöjligt såvida man inte lirar på battlenet? omöjliga att döda, orkar inte kämpa.

Du köper massor av Healnings potions sen lägger du ut dom över halva mapen på de berget =).. Sen köper du en medföljare som kan stå ta all stryk. Sen bara stå brevid ödsla massa dps :=)..

Hjälper inte de, så laddar du ner "Hero Editor" Sen tillverkar du ditt egna vapen och går in plockar dom på 1 slag.
Citera
2009-09-06, 15:55
  #5463
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
grabbar, hjälp mig. kör singelplayer, nightmare och måste döda de tre barbarerna som skyddar den där gången på expansionpack banan, snöbanan. orkar inte tänka såhär sent på natten. . är det omöjligt såvida man inte lirar på battlenet? omöjliga att döda, orkar inte kämpa.


Ett annat tips är också att kasta alla dina pengar i staden. Så att du kan dö hur mycket du vill utan att bli lika fattig som aftonbladets personer i artikeln: "Den nya tuffa Sverige"
Citera
2009-09-06, 17:07
  #5464
Medlem
FonziEEs avatar
Någon som vill spela lite Ladder Europe ? Behöver lite spelpolare .
Citera
2009-09-06, 18:02
  #5465
Medlem
bukkakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonziEE
Någon som vill spela lite Ladder Europe ? Behöver lite spelpolare .
Jag kan spela med dig
Citera
2009-09-06, 19:13
  #5466
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerbit
Det gör den väl knappast mer unik?
singleplayer är mycket svårare än b.net att rusta upp din char på. ingen rush, ingen byteshandel (du kan sälja dina 2 occus mot en shako annars t.ex.) osv.
sen är shako så billig på b.net för folk bottar så fruktansvärt mkt också..
Citera
2009-09-06, 19:23
  #5467
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spaz.
singleplayer är mycket svårare än b.net att rusta upp din char på. ingen rush, ingen byteshandel (du kan sälja dina 2 occus mot en shako annars t.ex.) osv.
sen är shako så billig på b.net för folk bottar så fruktansvärt mkt också..

Så folk kan forf botta på bnet utan att bli bannade? Stackars cattle.net-spelare.. Lever i en dupe-värld.
Citera
2009-09-06, 19:48
  #5468
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Så folk kan forf botta på bnet utan att bli bannade? Stackars cattle.net-spelare.. Lever i en dupe-värld.

självklart, ngn enstaka åker väl dit. speciellt om dom kör "mmbot". men sen finns det folk som har betalat för proxies så dom kan köra 100+bottar samtidigt. itemshops t.ex.
Citera
2009-09-06, 20:42
  #5469
Medlem
Jag tittade lite på hints&tips ang. Diablo 2, och då hittade jag någon "kod" som skulle göra att fienden blev mycket starkare och droppade bättre grejor.

Man skulle skriva "Players 8" i chatfältet, men när jag gjorde det så märkte jag ingen skillnad. Någon som har nån erfarenhet av det här "fusket"?
Citera
2009-09-06, 20:47
  #5470
Medlem
chrguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredo_N
Jag tittade lite på hints&tips ang. Diablo 2, och då hittade jag någon "kod" som skulle göra att fienden blev mycket starkare och droppade bättre grejor.

Man skulle skriva "Players 8" i chatfältet, men när jag gjorde det så märkte jag ingen skillnad. Någon som har nån erfarenhet av det här "fusket"?

Fungerar i singelplayer..

vet inte omd et är 7-8 dom är max..

Man skriver typ: /players 7
Citera
2009-09-06, 20:47
  #5471
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fredo_N
Jag tittade lite på hints&tips ang. Diablo 2, och då hittade jag någon "kod" som skulle göra att fienden blev mycket starkare och droppade bättre grejor.

Man skulle skriva "Players 8" i chatfältet, men när jag gjorde det så märkte jag ingen skillnad. Någon som har nån erfarenhet av det här "fusket"?

Inget fusk. Det är ett kommando du skriver som bara fungerar i Single Player och IP/TCP-spel. Det gör att "spelet" blir fiktivt så att det antar att det är 7 andra spelare inne i spelet såsom ett fullsatt game på battle.net.. Starkare monster, större droprate men behöver inte innebära bättre drops för det. Som du själv kan läsa när en ny spelare ansluter till ditt game på battle.net så står det; "Minions grows stronger".
Citera
2009-09-06, 20:50
  #5472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrgus
Fungerar i singelplayer..

vet inte omd et är 7-8 dom är max..

Man skriver typ: /players 7

Okej! Tack för hjälpen. Kommer det upp någon verifikation på att kommandot är aktivt efter man skrivit in det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in