Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Om det är skivor så kan det vara repigt eller skadat på något sätt, annars har jag ingen aning.
Men om så är fallet, pröva tanka ner det ifrån battle.net.
Ne det är nedladdat.. Måste man inte ha cd key för att ladda ner från Bnet?
Jag har bara LoD med riktig key, men på stationära installerade jag Dia II med random key-gen o sen LoD med riktiga Key:n o de funka finfint på Bnet.. Så det är planen nu med..
Får testa o se om de funkar med deras verision.. säger till hur de gick sen.