2009-11-03, 19:10
  #6049
Medlem
Melw1ns avatar
funderar på att börja spela igen .. nån som kan ge boost och kanske några saker ?, funderar på att börja ladder.. men non-ladder går lika bra, vore skit nice!!
Citera
2009-11-03, 20:12
  #6050
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colmar
http://diablo2.rpgstash.com/d2-weapons-claws/

tillhör expantionen. var bara nyfiken, ingen som vet?

Citat:
Ursprungligen postat av Bare
Alltså om det enda du menar är den sortens vapen och inte något unikt/set item så är det såvitt jag minns Act 3.

Går och få i act1 också Om han nu menar vilken "claw" som helst. (Kan ej öppna länken)
Citera
2009-11-04, 11:32
  #6051
Medlem
Colmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Går och få i act1 också Om han nu menar vilken "claw" som helst. (Kan ej öppna länken)

det var du dual claw, den som ser ut som klor och inte de andra två. den funka fint för mig!
Citera
2009-11-04, 11:38
  #6052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colmar
det var du dual claw, den som ser ut som klor och inte de andra två. den funka fint för mig!
obegripligt men okej
Citera
2009-11-05, 14:47
  #6053
Medlem
Install prob.

ja har problem med o få Dia II installerat (inte LoD).. Allting går väl genom installationen fram till att den faktiskt ska börja installera då det inte händer någonting. (dvs jag har skrivit i cd-key och valt vilken installations typ jag vill ha. Har testat med både full install och mulitplayer installen som är samma sak fast utan filmerna.) Jag har även testat olika releaser men jag har samma problem varje gång..
Någon som vet varför och vad som kan göras åt de?

annan info som kanske eller kanske inte har betydelse;
Laptop med AMD Turion dual-core mobile
XP prof.
ATi

borde väll inte spela någon roll mer än att det är just xp kanske men funkar på stationära..
Citera
2009-11-05, 15:58
  #6054
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Runzid
ja har problem med o få Dia II installerat (inte LoD).. Allting går väl genom installationen fram till att den faktiskt ska börja installera då det inte händer någonting. (dvs jag har skrivit i cd-key och valt vilken installations typ jag vill ha. Har testat med både full install och mulitplayer installen som är samma sak fast utan filmerna.) Jag har även testat olika releaser men jag har samma problem varje gång..
Någon som vet varför och vad som kan göras åt de?

annan info som kanske eller kanske inte har betydelse;
Laptop med AMD Turion dual-core mobile
XP prof.
ATi

borde väll inte spela någon roll mer än att det är just xp kanske men funkar på stationära..

Om det är skivor så kan det vara repigt eller skadat på något sätt, annars har jag ingen aning.

Men om så är fallet, pröva tanka ner det ifrån battle.net.
Citera
2009-11-05, 19:00
  #6055
Medlem
Jag vill göra en melee assasin (hatar traps)
Tänkte dock att man bör ha med death sentry som hjälp

Kan någon hjälpa mig med en build? Kickassin är det jag tänker mig, bör jag mxa tiger strike? Den ser helt enormt bra ut.
Citera
2009-11-05, 19:30
  #6056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Om det är skivor så kan det vara repigt eller skadat på något sätt, annars har jag ingen aning.

Men om så är fallet, pröva tanka ner det ifrån battle.net.


Ne det är nedladdat.. Måste man inte ha cd key för att ladda ner från Bnet?
Jag har bara LoD med riktig key, men på stationära installerade jag Dia II med random key-gen o sen LoD med riktiga Key:n o de funka finfint på Bnet.. Så det är planen nu med..
Får testa o se om de funkar med deras verision.. säger till hur de gick sen.
Citera
2009-11-05, 23:26
  #6057
Medlem
Colmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Jag vill göra en melee assasin (hatar traps)
Tänkte dock att man bör ha med death sentry som hjälp

Kan någon hjälpa mig med en build? Kickassin är det jag tänker mig, bör jag mxa tiger strike? Den ser helt enormt bra ut.

dragon tail är väldigt bra, och tiger strike med burst of speed funkar fint!
Citera
2009-11-06, 07:34
  #6058
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Runzid
Ne det är nedladdat.. Måste man inte ha cd key för att ladda ner från Bnet?
Jag har bara LoD med riktig key, men på stationära installerade jag Dia II med random key-gen o sen LoD med riktiga Key:n o de funka finfint på Bnet.. Så det är planen nu med..
Får testa o se om de funkar med deras verision.. säger till hur de gick sen.

Det låter inte så troligt att det skulle funka nu, jag vet inte om du är medveten om att blizzards gamla CDkeys är oanvändbart nu? Du reggar dina spel på hemsidan (battle.net) där du får en ny 26-kodad CDkey.
Citera
2009-11-06, 09:23
  #6059
Medlem
Wellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Det låter inte så troligt att det skulle funka nu, jag vet inte om du är medveten om att blizzards gamla CDkeys är oanvändbart nu? Du reggar dina spel på hemsidan (battle.net) där du får en ny 26-kodad CDkey.

När hände det? Jag installerade med mina gamla cd keys och det fungerade som vanligt. Det var iofs ett halvår sen jag installerade.
Citera
2009-11-06, 09:55
  #6060
Medlem
FonziEEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wells
När hände det? Jag installerade med mina gamla cd keys och det fungerade som vanligt. Det var iofs ett halvår sen jag installerade.
+1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in