Jävla fittspel. Skulle installera Diablo 2 på den dator jag sitter vid nu. Dock hade jag inte skivor eller liknande så jag tyckte att det var en bra ide att testa deras nya B.net konto. Och ladda ner spelet därifrån, då jag registrerat det förut med min cd key.
Först tog det ca 8 timmar att få ner skiten, sen behövde jag cd-keyn. Jag trodde att jag skulle klara mig utan den då jag använt dom för att registrera spelen på hemsidan. Jag fick i alla fall pallra mig iväg och fixa nycklarna så att jag kunde fortsätta installationen. Dock så får jag error hela tiden nu, då jag behöver en 26 bokstäver lång kod, och min cd key är endast 16....... Hur fan ska man lösa detta då, måste jag alltså använda mig av skivorna i alla fall nu då?
EDIT: Hitta en lösning

, kanske andra har nytta av också
http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=24813 När jag tanka ner spelet stod det ovanför typ "KDKSADKAJSDKJASDADSKJ9ASDASDADSAD" och min första tanke var att det måste något för att hålla koll på abuse eller liknande, dessutom så såg min cd key absolut inte ut sådär.