2009-09-05, 15:13
  #5449
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spaz.
kk peltet finns fortf kvar



tänkte dela med mig av mitt vackraste item, för jag är så nöjd c'',)! har letat så jäkla länge efter det här:
http://i196.photobucket.com/albums/aa306/Spazy_/Screenshot302.jpg

Kunde ha varit lite bättre. Lite str-add och life. (:
Citera
2009-09-05, 15:25
  #5450
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Kunde ha varit lite bättre. Lite str-add och life. (:

visst, men då hade den varit värd 1000€+
förresten kan den bara ha en mod till. strength är värdelöst på necromössor.

men life hade jag inte sagt nej till finns fortf ingen bättre för mitt ändamål
Citera
2009-09-05, 16:23
  #5451
Medlem
Jahlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Någon som har en Rainbow Facet Jewel (Poison) med dessa stats:

100% Chance To Cast Level 23 Venom When You Level-Up
+37 Poison Damage Over 2 Seconds
+5% To Poison Skill Damage (varies)
-5% To Enemy Poison Resistance

Jag har bara en 3/5 poison facet och lvl 51 poison nova on death. Fast du kanske absolut vill ha en 5/5
Citera
2009-09-05, 22:04
  #5452
Medlem
Porryhatters avatar
Jävla fittspel. Skulle installera Diablo 2 på den dator jag sitter vid nu. Dock hade jag inte skivor eller liknande så jag tyckte att det var en bra ide att testa deras nya B.net konto. Och ladda ner spelet därifrån, då jag registrerat det förut med min cd key.

Först tog det ca 8 timmar att få ner skiten, sen behövde jag cd-keyn. Jag trodde att jag skulle klara mig utan den då jag använt dom för att registrera spelen på hemsidan. Jag fick i alla fall pallra mig iväg och fixa nycklarna så att jag kunde fortsätta installationen. Dock så får jag error hela tiden nu, då jag behöver en 26 bokstäver lång kod, och min cd key är endast 16....... Hur fan ska man lösa detta då, måste jag alltså använda mig av skivorna i alla fall nu då?

EDIT: Hitta en lösning , kanske andra har nytta av också http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=24813 När jag tanka ner spelet stod det ovanför typ "KDKSADKAJSDKJASDADSKJ9ASDASDADSAD" och min första tanke var att det måste något för att hålla koll på abuse eller liknande, dessutom så såg min cd key absolut inte ut sådär.
__________________
Senast redigerad av Porryhatter 2009-09-05 kl. 22:21.
Citera
2009-09-05, 22:34
  #5453
Avslutad
Fan så glad jag blev förut. Efter drygt 3500 mephruns så droppa äntligen den fina vackra unika shakon för mig. xD !
Citera
2009-09-06, 00:56
  #5454
Medlem
Sockerbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Fan så glad jag blev förut. Efter drygt 3500 mephruns så droppa äntligen den fina vackra unika shakon för mig. xD !

Unik som i att den är identiskt till de som alla andra använder
Citera
2009-09-06, 01:03
  #5455
Medlem
piawws avatar
Äh, jag väntar på reseten. Tycker ekonomin är tråkig. Något är fel om man lyckas fixa en hoto/zaka/bered shako/pala torch och så vidare på 1 dag. Alla kör ju botar. Fruktansvärt! Kommer ihåg när man fick mf'a själv och när man lyckades hitta 2 sojs efter så otroligt många runs. Och hur man med några halvdana items lyckades byta till sig bättre och bättre. Känns inte som någon utmaning längre, inget att sträva emot!
Citera
2009-09-06, 01:13
  #5456
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piaww
Äh, jag väntar på reseten. Tycker ekonomin är tråkig. Något är fel om man lyckas fixa en hoto/zaka/bered shako/pala torch och så vidare på 1 dag. Alla kör ju botar. Fruktansvärt! Kommer ihåg när man fick mf'a själv och när man lyckades hitta 2 sojs efter så otroligt många runs. Och hur man med några halvdana items lyckades byta till sig bättre och bättre. Känns inte som någon utmaning längre, inget att sträva emot!

kan bara instämma

Citat:
Ursprungligen postat av Sockerbit
Unik som i att den är identiskt till de som alla andra använder

han spelar single player.
Citera
2009-09-06, 01:16
  #5457
Medlem
Sockerbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaz.
han spelar single player.

Det gör den väl knappast mer unik?
Citera
2009-09-06, 04:42
  #5458
Medlem
grabbar, hjälp mig. kör singelplayer, nightmare och måste döda de tre barbarerna som skyddar den där gången på expansionpack banan, snöbanan. orkar inte tänka såhär sent på natten. . är det omöjligt såvida man inte lirar på battlenet? omöjliga att döda, orkar inte kämpa.
Citera
2009-09-06, 04:45
  #5459
Medlem
Sockerbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
grabbar, hjälp mig. kör singelplayer, nightmare och måste döda de tre barbarerna som skyddar den där gången på expansionpack banan, snöbanan. orkar inte tänka såhär sent på natten. . är det omöjligt såvida man inte lirar på battlenet? omöjliga att döda, orkar inte kämpa.

Dricker du slut på dina potions eller? Mitt tips är att helt enkelt köpa en sjukt massa pots, slänga ut dom på marken runt barbarerna och sedan kan du blocka upp pots i takt med att du dricker upp dom.
Citera
2009-09-06, 10:55
  #5460
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
grabbar, hjälp mig. kör singelplayer, nightmare och måste döda de tre barbarerna som skyddar den där gången på expansionpack banan, snöbanan. orkar inte tänka såhär sent på natten. . är det omöjligt såvida man inte lirar på battlenet? omöjliga att döda, orkar inte kämpa.


Sen kan det ju vara en fördel att vara hyfsat hög level och köra en bra gubbe också.
Vad lirar du med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in