2011-06-09, 20:12
  #11461
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me0w
Var så förtjust i att jaga DClones sist jag spelade, har börjat lite smått nu med. Sitter just nu på en server som är väldigt het, som minst behövs det bara 3 sålda Sojs till för att Dclone ska komma. Gief anni

.50 eller? Dom är lagom slöa på att sälja sojs.
Citera
2011-06-09, 20:39
  #11462
Medlem
Me0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perhammar
.50 eller? Dom är lagom slöa på att sälja sojs.
Jepp, sitter du i ett med?

Mm, har suttit i det hela dagen. Suger lite eftersom att jag just börjat spela D2 igen så är jag rätt taggad på att spela, men nu sitter jag fast här. Det var hela tiden "okej, väntar tills efter jag lagat mat/handlat/duschat", har han inte gått då så skiter jag i det. Och så hela tiden är det någon liten lallare som är där och säljer en SoJ, så stannar jag ändå...

Det mesta som kan vara dött ligger dött i mitt game nu, kan man lugnt säga.

EDIT: Nu släpper det!!! 16147

Edit2: Vafan, så slutade de igen.
__________________
Senast redigerad av Me0w 2011-06-09 kl. 20:43.
Citera
2011-06-09, 20:53
  #11463
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me0w
Jepp, sitter du i ett med?

Mm, har suttit i det hela dagen. Suger lite eftersom att jag just börjat spela D2 igen så är jag rätt taggad på att spela, men nu sitter jag fast här. Det var hela tiden "okej, väntar tills efter jag lagat mat/handlat/duschat", har han inte gått då så skiter jag i det. Och så hela tiden är det någon liten lallare som är där och säljer en SoJ, så stannar jag ändå...

Det mesta som kan vara dött ligger dött i mitt game nu, kan man lugnt säga.

EDIT: Nu släpper det!!! 16147

Edit2: Vafan, så slutade de igen.

japp suttit i ett sen halv två typ. Du som är andy på dcloneIRC eller? ;p
Citera
2011-06-09, 21:19
  #11464
Medlem
Me0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perhammar
japp suttit i ett sen halv två typ. Du som är andy på dcloneIRC eller? ;p
Nä, jag använder DCBoard.de. Vad jag heter där är inte svårt att lista ut.

Fa-an vad segt det börjar bli. Men nu kan man ju bara inte lämna.
Citera
2011-06-09, 21:25
  #11465
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me0w
Nä, jag använder DCBoard.de. Vad jag heter där är inte svårt att lista ut.

Fa-an vad segt det börjar bli. Men nu kan man ju bara inte lämna.

Hehe, såg ditt namn på DCboard.de 2 min efter jag skrivit kommentaren ^^.

Exakt, nu är det segt som helvete men man är ju dum i huvudet om man lämnar.
Citera
2011-06-09, 22:40
  #11466
Medlem
perhammars avatar
Inga sojs sålda på hur länge som helst nu ju.. Hatar att vänta!
Citera
2011-06-09, 23:02
  #11467
Medlem
Me0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perhammar
Inga sojs sålda på hur länge som helst nu ju.. Hatar att vänta!
Det är några killar på IRC som har några SoJs att sälja, de bara letar efter NL/L games.
Citera
2011-06-10, 13:59
  #11468
Medlem
Me0ws avatar
Äntligen, Diablo walks.
Citera
2011-06-10, 14:03
  #11469
Medlem
perhammars avatar
Mm blir så jävla sur... Satt hela jävla dagen igår i ett game och väntade, gick och la mig, internet väljer att vara cp inatt och jag får dc från mitt game, spenderade hela morgonen med att hitta ett nytt .50 men det gick åt helvete.
Citera
2011-06-10, 14:17
  #11470
Medlem
Me0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perhammar
Mm blir så jävla sur... Satt hela jävla dagen igår i ett game och väntade, gick och la mig, internet väljer att vara cp inatt och jag får dc från mitt game, spenderade hela morgonen med att hitta ett nytt .50 men det gick åt helvete.
Ajfan

Jag fick en connection interrupted, tackar gudarna för att jag redan var vaken och vid datorn och kunde reconnecta.

Inte särskilt bra anni dock, 10-15-5.
Citera
2011-06-10, 14:40
  #11471
Medlem
Me0ws avatar
Finns det något maphack som fungerar utan att man blir bannad? Börjar bli lite segt att mfa utan maphack...
Citera
2011-06-10, 19:31
  #11472
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me0w
Finns det något maphack som fungerar utan att man blir bannad? Börjar bli lite segt att mfa utan maphack...

Maphack för Pindelskin och Bone Ash / Lord De Seis.

Glöm mepfisto han droppar inga bra saker jämfört med dem jag skrev ovanför. "Bone Ash droppas stört bra grejer i hell och Lord De seis droppas högsta set itemsen =)..
__________________
Senast redigerad av Opilus5500 2011-06-10 kl. 19:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in