Citat:
Ursprungligen postat av perhammar
.50 eller? Dom är lagom slöa på att sälja sojs.
Jepp, sitter du i ett med?
Mm, har suttit i det hela dagen. Suger lite eftersom att jag just börjat spela D2 igen så är jag rätt taggad på att spela, men nu sitter jag fast här. Det var hela tiden "okej, väntar tills efter jag lagat mat/handlat/duschat", har han inte gått då så skiter jag i det. Och så hela tiden är det någon liten lallare som är där och säljer en SoJ, så stannar jag ändå...
Det mesta som kan vara dött ligger dött i mitt game nu, kan man lugnt säga.
EDIT: Nu släpper det!!! 16147
Edit2: Vafan, så slutade de igen.