2009-04-21, 22:03
Medlem
no

Förlåt, my bad.. menar givetvis billiga saker..
dela med er till soperna =)
Citera
2009-04-21, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roffe83
Dem e verkligen inte skitsaker för de, i flera builds e wiz end-game weapon.
O spirit monarch ska vi inte ens tala om...

Wizzy är om inte en skitsak så åtminstone värdelös i form av värde på marknaden. Jag har fått åtminstone ett halvdussin och Charsi köpte allihopa lika glatt.

Spirit shields med mindre än 35 FCR är inte heller värda något, du kan få pul med lite flyt.
Citera
2009-04-21, 22:25
Medlem
[quote=Velon]Jag har fått åtminstone ett halvdussin och Charsi köpte allihopa lika glatt.
QUOTE]

Citera
2009-04-21, 23:09
Medlem
hur mycket är Titan's Revenge värda och ett par titanglows med 2 matrial art (stavning) värda typ 19 base def med lite mf och res ?
Citera
2009-04-22, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
hur mycket är Titan's Revenge värda och ett par titanglows med 2 matrial art (stavning) värda typ 19 base def med lite mf och res ?

Icke etheral Titans Revenge är i stort sett värdelös, måhända att någon skulle vara intresserad med perfekt ED och LL men du får inte mycket för den.

Handskarna tror jag spontant är rätt värdelösa också.
Citera
2009-04-22, 12:37
Medlem
ebaygeeks avatar
Iom den eventuella ladder reseten nu i slutet av denna månaden så undrar jag vilken karaktär och build som är 'bäst' att börja med för att snabbt kunna skrapa ihop gear från nightmare/hell utan att man blir totalt ägd av alla immunities i hell.
När jag började lirade d2 för något halv år sedan levlade jag en frozen orb sorc som fungerade bra i nightmare, dock så fick jag problem i hell med pga immunities. Dom mobs som inte jag kunde ta fick min merc ta hand om och det blev lite segt.
Citera
2009-04-22, 12:44
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebaygeek
Iom den eventuella ladder reseten nu i slutet av denna månaden så undrar jag vilken karaktär och build som är 'bäst' att börja med för att snabbt kunna skrapa ihop gear från nightmare/hell utan att man blir totalt ägd av alla immunities i hell.
När jag började lirade d2 för något halv år sedan levlade jag en frozen orb sorc som fungerade bra i nightmare, dock så fick jag problem i hell med pga immunities. Dom mobs som inte jag kunde ta fick min merc ta hand om och det blev lite segt.

Som vanligt är summoner Necromancer bäst om du är ensam. En av få kakartärer som kan klara att soloköra hela liret (inklusive Übertristram) utan tweak eller hjälp av andra.
Om du har polare skall man naturligtvis försöka göra ett team av olika chars.

I HardCore är en summoner perfekt.
Om man struntar i att spela Public där alla glin lirar med sina hack är det svårt att dö med en summoner om man inte slarvar.
Om man vill komma igång snabbt med en bra MF-char är måhända sorc bättre, men som du märkt själv kan det bli tungt i Hell.
En bra Necro är långsammare men ack så trygg vilket är ovärdeligt i HardCore.

/VV
Citera
2009-04-22, 13:12
Medlem
ebaygeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Som vanligt är summoner Necromancer bäst om du är ensam. En av få kakartärer som kan klara att soloköra hela liret (inklusive Übertristram) utan tweak eller hjälp av andra.
Om du har polare skall man naturligtvis försöka göra ett team av olika chars.

I HardCore är en summoner perfekt.
Om man struntar i att spela Public där alla glin lirar med sina hack är det svårt att dö med en summoner om man inte slarvar.
Om man vill komma igång snabbt med en bra MF-char är måhända sorc bättre, men som du märkt själv kan det bli tungt i Hell.
En bra Necro är långsammare men ack så trygg vilket är ovärdeligt i HardCore.

/VV
Blir nog en necro isf, har kollat lite på diii.net och fishymancer (http://forums.diii.net/showthread.php?t=349093) verkar som en bra build om man inte har någon gear överhuvudtaget att börja med.
Citera
2009-04-22, 14:05
Medlem
SilentBullets avatar
Någon som orkar rusha min 58 sorc igenom hell? Ville verkligen inte be om detta men iom att jag tabbade mig med skillsen klarar jag inte att ta mig någonstans i hell. Kan ge bort en Holy Water Sprinkler som tack hehe, har inte så många sparade items. Samt boosta någon low level eller liknande.
Citera
2009-04-22, 18:15
Medlem
Skavanks avatar
Tjena era gamla d2-rävar!

Läste att det skulle komma en ny patch nu snart, och blev sugen på att lira lite gammalt gott d2 igen. Grejen är att jag och polarn vill bara lira hc, och våra gamla accounts är ju borta sen länge, så i ett desperat försök att slippa behöva sega sig igenom en omgång softcore undrar jag om det är någon eller några här som har/känner någon som har d2-account som dom vill bli av med! Det enda som vi alltså skulle önska är account med nån gubbe som klarat av spelet på normal så vi kan köra hc direkt, skulle verkligen uppskatta pm!

Eller finns det kanske nåt annat sätt att lösa saken på? Var längesen jag hade nåt med d2 att göra nämligen!
Citera
2009-04-22, 18:26
Medlem
krutburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skavank
Tjena era gamla d2-rävar!

Läste att det skulle komma en ny patch nu snart, och blev sugen på att lira lite gammalt gott d2 igen. Grejen är att jag och polarn vill bara lira hc, och våra gamla accounts är ju borta sen länge, så i ett desperat försök att slippa behöva sega sig igenom en omgång softcore undrar jag om det är någon eller några här som har/känner någon som har d2-account som dom vill bli av med! Det enda som vi alltså skulle önska är account med nån gubbe som klarat av spelet på normal så vi kan köra hc direkt, skulle verkligen uppskatta pm!

Eller finns det kanske nåt annat sätt att lösa saken på? Var längesen jag hade nåt med d2 att göra nämligen!

Starta ett account, skapa en char och joina rush-game. Borde inte ta lång tid alls.

Citat:
Ursprungligen postat av SilentBullet
Någon som orkar rusha min 58 sorc igenom hell? Ville verkligen inte be om detta men iom att jag tabbade mig med skillsen klarar jag inte att ta mig någonstans i hell. Kan ge bort en Holy Water Sprinkler som tack hehe, har inte så många sparade items. Samt boosta någon low level eller liknande.

Har du tabbat dig med skills finns det väl ingen direkt mening med att klara hell? Och på lvl58 är det väl inte helt lätt att köra hell även om man klickat helt rätt med sina skills?
Citera
2009-04-22, 18:38
Avslutad
Tag sen man spela nu.. Undrar om patchen kommer ut i juni..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in