Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-22, 22:18
  #13165
Medlem
Är det bara jag som blir nedkopplad en gång i kvarten, och under vissa korta perioder mycket oftare? Min bots rutin går på 8-10 minuter, men jag lyckades ändå få en 10-timmars ban!

Hur är det med mule:ning om man vill slippa de där 5 minuterna för att perma ett game, måste man installera en VirtualBox för multipla Diablos, och är det krångligt? Eller finns det nån mule-tjänst som har öppet dygnet runt?
Citera
2013-01-28, 21:03
  #13166
Medlem
Någon som kan hjälpa mig att sätta upp 3 bottar?

Har en igång nu, har 2 cdkeys till, och använder mig av d2nt muddys, skulle vara nice att kunna få igång så dom två andra bottarna springer runt i samma game och mf:ar.

Någon som kan, kan gärna pma mig
Citera
2013-01-29, 01:17
  #13167
Medlem
någon som vill köra classic eller hc från start? Har inte spelat på länge men är sugen på något av det då sc speciellt nl känns helt meningslöst
Citera
2013-02-10, 11:39
  #13168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NocCanDo
Rinner en liten tår ner för min kind när jag ser alla dessa hängivna spelare som fortfarande spelar !1

Nu ska jag leta upp mina skivor och installera! någon som clanar ? eller vill ha en medspelare? hade vart gött å hitta ett litet team!

Jag har börja spela igen. Har väl spelat en vecka så jag har börjat komma igång nu ^^ så behöver du hjälp är det bara att skicka ett pm. Spelar på europe ladder, 87lightning sorc
Citera
2013-03-05, 17:23
  #13169
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellstrom87
någon som vill köra classic eller hc från start? Har inte spelat på länge men är sugen på något av det då sc speciellt nl känns helt meningslöst

Fan det hade varit super kul!
Citera
2013-03-10, 22:08
  #13170
Medlem
Hej, har ett problem! Har vanliga diablo 2 och lod, Men hittar inte Lod skivan, så har tankat LOD.
men när jag försöker installera de säger det att jag måste Installera Det vanliga först, och det har jag redan! i Administratör skiten, provat lägga på bada C: och i program, men inget funkar!

någon som haft liknande problem?
har försökt installera en nerladdad version av D2 vanliga men den cd keyen jag har e på 24 Siffror
och på den jag laddat ner kan man bara skriva i 16.

någon som har en enda liten aning? har D2 abbe.....svättas...
Citera
2013-03-10, 22:29
  #13171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NocCanDo
Hej, har ett problem! Har vanliga diablo 2 och lod, Men hittar inte Lod skivan, så har tankat LOD.
men när jag försöker installera de säger det att jag måste Installera Det vanliga först, och det har jag redan! i Administratör skiten, provat lägga på bada C: och i program, men inget funkar!

någon som haft liknande problem?
har försökt installera en nerladdad version av D2 vanliga men den cd keyen jag har e på 24 Siffror
och på den jag laddat ner kan man bara skriva i 16.

någon som har en enda liten aning? har D2 abbe.....svättas...

Aktivera dina cd-keys på battlenet, sen tanka installation där för d2 o Lod så ska det funka.
Citera
2013-03-11, 00:13
  #13172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hufsanator
Aktivera dina cd-keys på battlenet, sen tanka installation där för d2 o Lod så ska det funka.

Skulle du kunna PMa länk dit? jag e laser dålig på att söka.. Om du orkar? alltså inom battenet var man reggar keysen ;D
Citera
2013-04-01, 15:36
  #13173
Medlem
Sp0kplumpens avatar
På tal om DIABLO 2 så vill jag tipsa om en sida som heter Sirian's Diablo II Page. Han skapade massa karaktärer och körde bara ett skill-tree endast det är väldigt intressant att läsa. Sidan hittar ni på http://sirian.warpcore.org/diablo2/diablo2.html
Citera
2013-04-06, 07:00
  #13174
Medlem
SpooN.s avatar
fick en hellfire torch 3 barb, hur värd är den egentligen? Va en kille som droppa massa skit men eftersom det var år och dar sedan jag spela så har jag 0 koll på vad som är värt osv.
den va 15 att och 13 ar
__________________
Senast redigerad av SpooN. 2013-04-06 kl. 07:36.
Citera
2013-04-07, 07:15
  #13175
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NocCanDo
Skulle du kunna PMa länk dit? jag e laser dålig på att söka.. Om du orkar? alltså inom battenet var man reggar keysen ;D

https://eu.battle.net/account/manage...laim-code.html
När du loggar in på battle.net trycker du bara på manage games, sen kmr det finnas en stor grön knapp där det står "Add a game key."
Citera
2013-04-14, 07:55
  #13176
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxxiez
Några svenskar som fortfarande spelar?

Ja. Fast det blir kanske inte lika ofta numera.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback