2024-02-19, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Tippar på att de flesta här som fortfarande spelar LoD, kör SP numera.

Är det den nya säsongen för D2R, så finns det en tråd för det spelet.

Vad är SP?
Citera
2024-02-19, 16:16
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gripen031
Vad är SP?

Single player
Citera
2024-05-11, 11:07
Medlem
Gosifs avatar
Gött att man har kommit igång med d2r ordentligt! Endast SP, kör upp en javazon.. Hittade lite mules med 5 20 psn jools, kanon i en 5os longbow! Overkill till NM!
Citera
2024-09-17, 09:40
Moderator
Amirons avatar
Tog backup på alla mina chars och atma stashes i LoD och raderade sedan rubbet från burken för att sedan börja om från scratch med en trapper.

Riktigt kul att börja om med en SSF, och eftersom det är /players 7 hela vägen så blir det en extra utmaning...
Citera
2024-09-18, 15:52
Medlem
DrWangs avatar
Citat:
Tog backup på alla mina chars och atma stashes i LoD och raderade sedan rubbet från burken för att sedan börja om från scratch med en trapper.

Riktigt kul att börja om med en SSF, och eftersom det är /players 7 hela vägen så blir det en extra utmaning...

Funderar på att göra detsamma. Har kört SSF väldigt länge och alla mina SP chars är helt stackade med mestadels BiS grejer.

Det som jag känner förstörde lite över en lång period är just att man har en tendens att spara massa grejer som man hittar på en char och sedan stackar en annan char direkt. Det jag ska göra denna gången det är enbart använda det jag hittar på respektive karaktär istället för att bunkra till varje.
Citera
2024-09-18, 17:35
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrWang
Funderar på att göra detsamma. Har kört SSF väldigt länge och alla mina SP chars är helt stackade med mestadels BiS grejer.

Det som jag känner förstörde lite över en lång period är just att man har en tendens att spara massa grejer som man hittar på en char och sedan stackar en annan char direkt. Det jag ska göra denna gången det är enbart använda det jag hittar på respektive karaktär istället för att bunkra till varje.

Kör man med Atma, GoMule eller PlugY så är det ännu jobbigare att låta bli att tweaka lite nu och då...
Citera
2024-09-19, 17:11
Medlem
DrWangs avatar
Citat:
Kör man med Atma, GoMule eller PlugY så är det ännu jobbigare att låta bli att tweaka lite nu och då...

Så är det absolut. Var dock försiktig med PlugY då krascher har hänt och då korrupterat filerna. Själv använde jag också PlugY på gamla versionen av D2 men backade upp särskilda mulor med sällsynta saker man inte ville bli av med.
Citera
2024-09-19, 19:07
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrWang
Så är det absolut. Var dock försiktig med PlugY då krascher har hänt och då korrupterat filerna. Själv använde jag också PlugY på gamla versionen av D2 men backade upp särskilda mulor med sällsynta saker man inte ville bli av med.

Kör med Atma och runeword mod, och använder bara PlugY för clone och ubers.
Och innan jag startar PlugY så är det backup som gäller.
Citera
2024-09-20, 23:03
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Kör med Atma och runeword mod, och använder bara PlugY för clone och ubers.
Och innan jag startar PlugY så är det backup som gäller.

Kan tipsa om gomule. Mkt smidigare att överföra mularna.
Citera
2024-09-21, 08:03
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Kan tipsa om gomule. Mkt smidigare att överföra mularna.

Har provat det, men det klickar inte riktigt.

Atma är inte så j-a jobbigt. Save/exit, alt/tab och sen öppna karaktären i Atma och valfri stash och sen drag & drop. Stäng fönstrerna i Atma och alt/tab tbx in i spelet.
Citera
2024-09-21, 10:51
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Har provat det, men det klickar inte riktigt.

Atma är inte så j-a jobbigt. Save/exit, alt/tab och sen öppna karaktären i Atma och valfri stash och sen drag & drop. Stäng fönstrerna i Atma och alt/tab tbx in i spelet.

Men det är runa för runa du måste föra över.. segt
Citera
2024-09-21, 11:51
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Men det är runa för runa du måste föra över.. segt

Med tanke på hur många runor jag hittar, samt att jag tömmer aldrig förrän stashen är full så är det inte så segt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in