Citat:
Ursprungligen postat av rae
Du frstr ju inte innebrden av dina resonemang. Utvecklingsstrning r, vilket jag skrev men du inte frstod, IQ lngt under genomsnittet oavsett orsak. Den kan bero p hjrnskada men ocks p exceptionellt dliga gener. En normalbegvad afrikan kan mycket vl rknas som utvecklingsstrd med europeiska mtt. Att "[e]n vanlig mnniska kan, bara den vill s kan den gra vad som helst" r frsts trams. Lika lite kan en utvecklingsstrd person frst kvantfysik bara han frsker mycket mer n alla andra.
Jvligt irriterande r det med dina "
BOLD" texter, inte fr att de r s speciella att du behver gra dom tjocka, jag kan lsa och jag ser tydligt s det behver du inte anvnda.
Utvecklingsstrning har inget med IQ att gra, det har med nedsatt intelligens att gra, om IQ och intelligens var samma sak d kanske.
Men eftersom att intelligensen av en mnniska gr djupare n nummer och siffror s har inte IQ ngon strre betydelse i hur smart man r.
Anledningen att en utvecklingsstrd inte kan frst fysik r fr att den har nedsatt hjrnfrmga och drmed faller syftet med att kunna rkna, rra p sig, eller gra annat.
Just precis, h*n kan inte gra annat heller nr den r utvecklingsstrd eller frstndshandikappad.
Citat:
Du r ju andra sidan ett troll, s varfr jag ens svarar p det hr r faktiskt lite ver mitt
frstnd.

Ja, varfr svarar du.. Frmodligen fr att du vet att jag har rtt och det gr dig frbannad.

r det ngon hr som r ett troll s r det du,
homeboi.
Citat:
Och jag str fast vid att det dr r ovetenskapliga phitt frn din sida som sger mer om dina mindervrdeskomplex n ngot annat.
Om du str fast vid att det r phitt s fram med kllbevis! Ja precis, du har inga bevis att IQ r det officiella sttet att mta ngons hjrnkapacitet.
Ja, jag r nog inte bst med siffror, men jag kan allt mer om andra saker som historia och kultur ven formodligen mer n vad du kommer att kunna i ditt "liv".