2008-06-28, 15:05
Medlem
bullybrugds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
ja men om man ska ragga på en kille på ett ställe där man vet att det finns många hetero så kollar man ju in dom som har ett stereotyp-bögigt utseende och beteende fast alla har inte det. bara för o va säker på att man raggar på rätt person, fattaru?
Hur är ser ett stereotyp-bögutseende ut då?

Märker du inte vilket självmål du just gör?
Citera
2008-06-28, 15:23
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Jag tror att de flesta som spyr galla över bögar här inne på Flashback själva sitter och tokrunkar till bögporr hemma på kammaren fyllda av skam och självförndering över att inte kunna erkänna för sig själva att de nog gillar att få påle i tvåan.

För är det något som har visat sig vara sant så är det ju det att fanatiska böghatare ALLTID själva förr eller senare kommer ut ur garderoben.

ja DET är jag också övertygad om
Citera
2008-06-28, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullybrugd
Hur är ser ett stereotyp-bögutseende ut då?

Märker du inte vilket självmål du just gör?

vad säger jag då som låter så himla cp då?
Citera
2008-06-28, 17:08
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
ja men om man ska ragga på en kille på ett ställe där man vet att det finns många hetero så kollar man ju in dom som har ett stereotyp-bögigt utseende och beteende fast alla har inte det. bara för o va säker på att man raggar på rätt person, fattaru?
Varför inte gå till gayställen istället?
Citera
2008-06-28, 17:48
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Bi killar som suger varandra är fa minst lika vidrigt som sånna som har analsex.

Anal och oralsex har man med kvinnor, och hör sen!

Men ditt fån, du skrev ju till Arbetarbroder att han kanske har ett bögigt utseende eller pratar bögigt.

En fet och präktig kuk kan aldrig vara fel oavsett vilket kön man har...
Citera
2008-07-23, 19:28
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ja visst vi har lättare att få ett one-night-stand, kille, partner m.m. eftersom vi vet vad vi gillar och vill ha! men en sak är säker, (inte för att det har så mycket med ditt svar att göra) vi raggar aldrig på heterosexuella grabbar (inte jag iaf) det är som att stöta på en fisk ungefär haha!

Hej coxxe.förlåt om jag nu ställer en superdum fråga , men varför tänder ni inte på heterosexuella killar? vad är den "felande länken " där så att säga?
och skulle inte det kunna vara lite en "fjäder i hatten" att lyckats få en heterokille i säng?

sorry om jag verkar puckad nu, men jag är genuint nyfiken...
Citera
2008-07-23, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IKAROZ
Hej coxxe.förlåt om jag nu ställer en superdum fråga , men varför tänder ni inte på heterosexuella killar? vad är den "felande länken " där så att säga?
och skulle inte det kunna vara lite en "fjäder i hatten" att lyckats få en heterokille i säng?

sorry om jag verkar puckad nu, men jag är genuint nyfiken...

klart vi tänder på heteros! fast jag stöter inte på dem för det är ju ingen mening med det.. hehe jag har faktist själv lyckats få en hetero i sängen hehe... eller det var mer han som fick mig i sängen :S jag vet, visst låter det sjukt men jaja :P
Citera
2008-07-23, 23:34
Medlem
TinkerBell86s avatar
Var stolt!! jag är hetero/bi tjej och jag HATAR fördomar mot homosexuella..!! får mig att spy. Sen jag var liten har jag gillat bögar och jag känner starkt med dom, vene om jag var bög i förra livet typ. Älskar bög porr det bästa som finns. Fan prova på analsex, du gillar det säkert

En sak till du, vad gör alla homofober här på detta stället i detta forum. Kan dom bara inte dra och disskutera andra saker...
Senast redigerad av TinkerBell86 2008-07-23 kl. 23:39.
Citera
2008-07-24, 00:03
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
En sak till du, vad gör alla homofober här på detta stället i detta forum. Kan dom bara inte dra och disskutera andra saker...

Kan det var för ämnet i denna tråd. Du vet nu får ju homofobern en chans att göra bort sig ännumer..

Sedan så har alla rätt att få ha en åsikt eller hur i oavsätt ämne?
oavsett om man är en bi-tjej (som jag är) eller bög, homofob, hetrosexuell som accepterar och inte har några problem med homosar etc..
Citera
2008-07-24, 00:05
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Kan det var för ämnet i denna tråd. Du vet nu får ju homofobern en chans att göra bort sig ännumer..

Sedan så har alla rätt att få ha en åsikt eller hur i oavsätt ämne?
oavsett om man är en bi-tjej (som jag är) eller bög, homofob, hetrosexuell som accepterar och inte har några problem med homosar etc..

Så sant. Men jag tänkte på denna Alternativa sexualiteter tråden som detta är på forumet, kan dom inte hålla sig till erotik tråden istället.
Citera
2008-07-24, 00:15
Medlem
böghatare eller inte. skit samma, alla måste inte tycka om alla. Jag själv är en homosexuell kille på 21 år. Har inte på nåt sätt valt att vara homosexuell själv, det är nåt som jag bara är. Vardagen hade vart faan så mkt lättare om man vart hetero. Har önskat att jag varit det många gånger. Men jag kan inte gå och fundera över det hela livet. Jag är den jag är, jag blir kär och tänder på människor av samma kön. Klart det finns mkt inom "gay-världen" (om man nu skall generalisera) som är så överdrivet, så en annan spyr galla. Det kan jag också erkänna att det är homosexuella som satt en stämpel på oss alla, genom att springa runt med tighta läderkläder, fjädrar och annan skit. Men det finns dem som är genuina och som är som "vanligt" folk. Men låt folk ha sina fördomar, det är upp till var och en! Den här tråden känns bara fjantig, om du är dig själv, skit i va andra tycker. Har jag fel?
Senast redigerad av ekman86 2008-07-24 kl. 00:18.
Citera
2008-07-24, 00:26
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekman86
böghatare eller inte. skit samma, alla måste inte tycka om alla. Jag själv är en homosexuell kille på 21 år. Har inte på nåt sätt valt att vara homosexuell själv, det är nåt som jag bara är. Vardagen hade vart faan så mkt lättare om man vart hetero. Har önskat att jag varit det många gånger. Men jag kan inte gå och fundera över det hela livet. Jag är den jag är, jag blir kär och tänder på människor av samma kön. Klart det finns mkt inom "gay-världen" (om man nu skall generalisera) som är så överdrivet, så en annan spyr galla. Det kan jag också erkänna att det är homosexuella som satt en stämpel på oss alla, genom att springa runt med tighta läderkläder, fjädrar och annan skit. Men det finns dem som är genuina och som är som "vanligt" folk. Men låt folk ha sina fördomar, det är upp till var och en! Den här tråden känns bara fjantig, om du är dig själv, skit i va andra tycker. Har jag fel?

Ja strunt du i det. Jag kan det inte iallafall men det är jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in