2008-06-27, 01:16
Medlem
jag skulle bara vilja säga att jag är så jävla trött på alla jävla fördommar mot oss homos (eller själv är jag bi) men vafan de verkar som att alla inne på den här siten hatar bögar! och alla tror att dom vet så jävla mycket hur bögar är, tänker, fungerar m.m. som om alla bögar skulle gå runt och tänka på gaysex hela tiden då?? det finns många äckliga heterosexuella män (och säkert kvinnor) som går runt och tänker på heterosex och porrfilm hela dagarna!

Hmm ja om alla bögar är likadana, då borde ju jag sticka ut ur mängden? kanske jag är hetero då?

ett par fördommar:
*alla bögar sminkar sig? - japp jag har gjort det men de va på fyllan som en kul grej
*alla bögar gillar schlager? - nej fy fan
*alla bögar har analsex? - nej spyr av tanken, skulle aldrig vilja köra in min kuk i nåns bajshål eller få nått uppkört i mitt eget.. måste göra jävligt ont!

det finns massor av annat och nu börjar ja känna mig lite överdriven som chris crocker ungefär... men men.. de va iaf de jag ville säga
Citera
2008-06-27, 01:20
Medlem
Nino Gaggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
jag skulle bara vilja säga att jag är så jävla trött på alla jävla fördommar mot oss homos (eller själv är jag bi) men vafan de verkar som att alla inne på den här siten hatar bögar! och alla tror att dom vet så jävla mycket hur bögar är, tänker, fungerar m.m. som om alla bögar skulle gå runt och tänka på gaysex hela tiden då?? det finns många äckliga heterosexuella män (och säkert kvinnor) som går runt och tänker på heterosex och porrfilm hela dagarna!

Hmm ja om alla bögar är likadana, då borde ju jag sticka ut ur mängden? kanske jag är hetero då?

ett par fördommar:
*alla bögar sminkar sig? - japp jag har gjort det men de va på fyllan som en kul grej
*alla bögar har analsex? - nej spyr av tanken, skulle aldrig vilja köra in min kuk i nåns bajshål eller få nått uppkört i mitt eget.. måste göra jävligt ont!

det finns massor av annat och nu börjar ja känna mig lite överdriven som chris crocker ungefär... men men.. de va iaf de jag ville säga

Ja man får ju bara sin bild från pride där alla är så måna om att visa att bögar kan med. Inte så konstigt att man efter det tror att alla bögar klär ut sig till påfåglar och springer runt med pinnar med en dildo fasttejpad på toppen.
Citera
2008-06-27, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nino Gaggi
Ja man får ju bara sin bild från pride där alla är så måna om att visa att bögar kan med. Inte så konstigt att man efter det tror att alla bögar klär ut sig till påfåglar och springer runt med pinnar med en dildo fasttejpad på toppen.

mm fan håller med! jag hatar själv såna där jävla fjollor, dom drar bara skam över sexualliteten och får heterosexuella att tro att alla är likadana! så satans irriterande! samma sak typ vissa säger "ja men vi kan ju inte bo i rinkeby, där bor det ju bara massa negrer som förstör"
Citera
2008-06-27, 01:28
Medlem
Arbetarbroders avatar
Min största fördom om bögar är att det inte verkar handla så mycket om kärlek som för heterosexuella par, utan mera om sex? Partnersskapslagen visar ju lite på det, det är inte många bögar som ingår partnerskap, medans de är vanliga för lesbiska tjejer.
Så är de även bland de bögar jag känner, de flesta har inga förhållande och har dom de så är de korta och mest som ett KK förhållande. Eller är de öppna förhållande där de knullar runt.

Så min fördom är alltså att det handlar mycket om sex, men lite om kärlek.

Sen tycker jag inte du ska ta det så hårt med fördommar, alla människor har fördommar, det är en mänskliga egenskap för att kunna ordna någon slags ordning på människor, därmed inte sagt att fördommar är bra och alltid stämmer, men alla människor har den.
Därimot böghatet kan jag fatta att man tycker är jobbig som bög, men den minskar ju allt mer känns de som.
Citera
2008-06-27, 01:34
Bannlyst
"fördommar"

Snarare sanningar.

En till "fördomm" är att bögar inte kan stava.

Oj, den visade sig visst också vara sann!
Citera
2008-06-27, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack Berry
"fördommar"

Snarare sanningar.

En till "fördomm" är att bögar inte kan stava.

Oj, den visade sig visst också vara sann!

du märker senare när du har kommit ut ur garderoben att det är inga sanningar
Citera
2008-06-27, 01:38
Medlem
Flytande_argots avatar
Jag tror att de flesta som spyr galla över bögar här inne på Flashback själva sitter och tokrunkar till bögporr hemma på kammaren fyllda av skam och självförndering över att inte kunna erkänna för sig själva att de nog gillar att få påle i tvåan.

För är det något som har visat sig vara sant så är det ju det att fanatiska böghatare ALLTID själva förr eller senare kommer ut ur garderoben.
Citera
2008-06-27, 01:40
Bannlyst
Citat:

ett par fördommar:

Grattis då!

Något som kommer förfölja dig tills du dör!
Att det inte ringer en klocka i skallen på dig är helt otroligt sjuk.
Citera
2008-06-27, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Min största fördom om bögar är att det inte verkar handla så mycket om kärlek som för heterosexuella par, utan mera om sex? Partnersskapslagen visar ju lite på det, det är inte många bögar som ingår partnerskap, medans de är vanliga för lesbiska tjejer.
Så är de även bland de bögar jag känner, de flesta har inga förhållande och har dom de så är de korta och mest som ett KK förhållande. Eller är de öppna förhållande där de knullar runt.

Så min fördom är alltså att det handlar mycket om sex, men lite om kärlek.

Sen tycker jag inte du ska ta det så hårt med fördommar, alla människor har fördommar, det är en mänskliga egenskap för att kunna ordna någon slags ordning på människor, därmed inte sagt att fördommar är bra och alltid stämmer, men alla människor har den.
Därimot böghatet kan jag fatta att man tycker är jobbig som bög, men den minskar ju allt mer känns de som.

Ja, asså jag kan inte säga så mycket om det för ja kom ut för 1 år sedan och har inte hittat någon kille. men visst jag kan också hålla med om att det känns som att de flesta bögar bara är ute efter sex. när jag raggar på killar så händer det ofta att de bara är ute efter sex vilket jag absolut inte är. och tar man en titt på sveriges största gay-community QX(qruiser) så är många där runt 40-60 års åldern och söker som de själva säger "unga kukar att få tillfreställa" men men jag är inte helt säker själv, jag kanske just nu själv drar en kam över mitt "eget folk"?
Citera
2008-06-27, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Grattis då!

Något som kommer förfölja dig tills du dör!
Att det inte ringer en klocka i skallen på dig är helt otroligt sjuk.

mm men det är inte så kul att man jämt och ständigt ska få handskas med fördommarna precis!
Citera
2008-06-27, 01:45
Bannlyst
Citat:
mm men det är inte så kul att man jämt och ständigt ska få handskas med fördommarna precis!

Nej men det ska det inte vara heller!
Citera
2008-06-27, 01:46
Medlem
Tre är svarets avatar
Jag gillar inte män som gillar män. När jag säger så menar jag givetvis tanken att män ska ha sex/vara kära i varandra. Kanske är lite för "biblisk" i min bedömning men jag kan inte hjälpa det. Men alla människor är ju trots allt människor och jag älskar bra människor, vilket det finns gott om i varje "samhällskrets".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in