2008-07-31, 07:33
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Tinkertönt86:

Vilka fördomar? Det är ju ett känt faktum att bögar ligger med andra män och flator ligger med andra kvinnor. Det är äckligt så det räcker.
Vad är det som är fördomar i detta?
Citera
2008-07-31, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Tinkertönt86:

Vilka fördomar? Det är ju ett känt faktum att bögar ligger med andra män och flator ligger med andra kvinnor. Det är äckligt så det räcker.

det är hett!
Citera
2008-07-31, 14:44
Medlem
Gay6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Tinkertönt86:

Shit, nu fick du igång med sexlust igen!
Måste nog ut på jakt även idag, hur svårt kan det vara när Pride härjar på utanför porten!

Häng med vettja du gamla hårdrockare!
Citera
2008-07-31, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gay6
Måste nog ut på jakt även idag, hur svårt kan det vara när Pride härjar på utanför porten!

Cya
Citera
2008-07-31, 15:35
Bannlyst
Citat:

Du får räkna med att vi kommer åtekomma till knullet eftersom det är kärnan gaykulturen.
Citera
2008-07-31, 16:42
Medlem
Gay6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLarsson
Du får räkna med att vi kommer åtekomma till knullet eftersom det är kärnan gaykulturen.

Vad härligt det låter!
"Vi", måste ju även inkludera dig? Då är det bara att haka på, jag kan säkert hitta någon som tar god hand om en nybörjare om det är det du behöver.
Citera
2008-07-31, 16:59
Bannlyst
Citat:
Vad härligt det låter!
"Vi", måste ju även inkludera dig? Då är det bara att haka på, jag kan säkert hitta någon som tar god hand om en nybörjare om det är det du behöver.

Jag är inte bög, jag är en motståndare till bögerier.
Citera
2008-07-31, 18:15
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Jag är inte bög, jag är en motståndare till bögerier.

Nähä det menar du inte.
Citera
2008-07-31, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Nähä det menar du inte.

Det är för att han hela tiden påstår att jag är en bög, bögar påstår alltid att de som är motståndare till bögerier själva är bögar, det stämmer såklart inte.
Citera
2008-08-01, 00:31
Medlem
Citat:
Det är för att han hela tiden påstår att jag är en bög, bögar påstår alltid att de som är motståndare till bögerier själva är bögar, det stämmer såklart inte.

jag börjar faktist allvarligt tro att det finns en liten sanning i det. jag hade en gång en "nasse-polare" han sa att han hatade alla bögar m.m. fast i själva fallet så var det bara för att själv dölja att han hade sex med en kille en gång! så kan det gå!
Citera
2008-08-01, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
jag börjar faktist allvarligt tro att det finns en liten sanning i det. jag hade en gång en "nasse-polare" han sa att han hatade alla bögar m.m. fast i själva fallet så var det bara för att själv dölja att han hade sex med en kille en gång! så kan det gå!

Så bara för att en du kända gjorde så gör alla bögmotståndare till bögar, smart resonemang där.
Citera
2008-08-01, 00:47
Medlem
Citat:
Så bara för att en du kända gjorde så gör alla bögmotståndare till bögar, smart resonemang där.

men det verkar ju som det. har inte sett någon annan i dessa trådar vi debatterar i som debatterar lika mycket om bögar som du gör. man börjar ju undra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in