Citat:
Ursprungligen postat av
BrutusBeefcake
Du måste säga vad du tycker sedan! Inte sett den än men är sugen, dock en väldigt lång film så funderar på om jag skall se den över ett par dagar istället för en sittning.
Den var i samma klass som Suicide Club. En av skådespelarna som heter Hikari Mitsushima som spelar tjejen Yôko är helt bisarrt bra i denna film. Filmen i sig är kaotisk och konstig rakt igenom men på något besynnerligt vis så funkar det och det blir en riktigt bra film. Jag rekommenderar den verkligen. Jag tror dock att man måste vara lite öppensinnad och ha lite överseende med viss animekultur som smyger sig in i filmen. Jag gissar på att det var på grund av detta som
Rakii stängde av filmen?
Vad gäller att blanda den i delar tror jag det är en bra idé. Den bryter även själv på vissa delar så det är enkelt att dela upp den. Jag ska nog göra det nästa gång ser filmen för det var ganska ansträngande att se den i ett svep.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rakii
Av de 90 minuter som jag orkat plåga mig igenom ett antal gånger så hatar jag allt med den som jag sett.
Du borde se klart den. Stäng av när du känner att du inte orkar mera och kolla nästa dag. Den blir mycket bättre efter 90 min.