2012-12-15, 16:42
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Nej, inte vad jag minns och Gantz är ju också ganska okänd för folk utanför scenen.
Nej, det måste ju nästan vara Battle Royale h*n menar...
Citera
2012-12-15, 16:45
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nej, det måste ju nästan vara Battle Royale h*n menar...

Antagligen, för Ninja Assassin är ju inte asiatisk den heller så.
Citera
2012-12-15, 16:46
Medlem
Infernal Affairs!
Citera
2012-12-15, 19:01
Medlem
Citat:
Antagligen, för Ninja Assassin är ju inte asiatisk den heller så.

Relevant? Att det är asiater med räcker väl för att man ska råka minnas den som asiatisk om det är en film man minns så vagt, dessutom bara enstaka actionscener?
Citera
2012-12-15, 19:21
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Relevant? Att det är asiater med räcker väl för att man ska råka minnas den som asiatisk om det är en film man minns så vagt, dessutom bara enstaka actionscener?

Det har du dock rätt i, folk som inte ser mycket film tror säkert att det är en asiatisk film.
Citera
2012-12-18, 19:44
Medlem
alprazolam_s avatar
Inte hänt något här på ett tag nu...

Jag har i alla fall börjat se dokumentären Jiro Dreams of Sushi och den är väldigt bra måste jag säga! I alla fall så långt jag har kommit, vilket är hälften ungefär. Av det jag sett att döma så kan jag rekommendera andra att se den också... Blir väl att se klart den under kvällen!

http://www.imdb.com/title/tt1772925/
Citera
2012-12-18, 20:37
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Inte hänt något här på ett tag nu...

Jag har i alla fall börjat se dokumentären Jiro Dreams of Sushi och den är väldigt bra måste jag säga! I alla fall så långt jag har kommit, vilket är hälften ungefär. Av det jag sett att döma så kan jag rekommendera andra att se den också... Blir väl att se klart den under kvällen!

http://www.imdb.com/title/tt1772925/

Kul!

Jag såg den själv tidigare i veckan och tyckte om den, inspirerande och berörande historia om japansk mentalitet och såväl entreprenörskap.
Citera
2012-12-18, 21:47
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Kul!

Jag såg den själv tidigare i veckan och tyckte om den, inspirerande och berörande historia om japansk mentalitet och såväl entreprenörskap.
Ja, sannerligen! Jiro är en passionerad lirare på 85 bast, och han tycker helgerna är för långa. Han längtar bara tillbaks till sin restaurang igen, och göra den bästa sushi han bara kan.

En jävla självdisciplin japanerna har! Man kan inte inte annat än beundras av Jiro och hans söner...
Senast redigerad av alprazolam_ 2012-12-18 kl. 21:59.
Citera
2012-12-18, 22:21
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ja, sannerligen! Jiro är en passionerad lirare på 85 bast, och han tycker helgerna är för långa. Han längtar bara tillbaks till sin restaurang igen, och göra den bästa sushi han bara kan.

En jävla självdisciplin japanerna har! Man kan inte inte annat än beundras av Jiro och hans söner...

Hade dock gärna sett mera om hur dom drillar praktikanterna och dom som senare ska gå vidare till att öppna egna sushirestauranger, nu blev det mest fokus på Jiro och hans söner.
Citera
2012-12-19, 06:44
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Hade dock gärna sett mera om hur dom drillar praktikanterna och dom som senare ska gå vidare till att öppna egna sushirestauranger, nu blev det mest fokus på Jiro och hans söner.
Ja, det hade faktiskt varit intressant att se! Men i övrigt så var det en bra dokumentär!
Senast redigerad av alprazolam_ 2012-12-19 kl. 06:49.
Citera
2012-12-19, 18:56
Medlem
Petterrors avatar
Muzan e, är den något att se?
Citera
2012-12-19, 19:07
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Muzan e, är den något att se?

Den har ett par bra scener och duger att se på i brist på annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in