2011-07-02, 22:54
Medlem
Seungris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Var den svår att förstå? Kanske se den kronologiska versionen då? 2an är ju egentligen 1an och 1an är 2an och 3an är tja 3an..Det är ju väldigt många twistar så det gäller att man är aktiv när man ser dom

Nä jag tyckte inte den var svår att förstå men jag tyckte bara den var seg. Hände inte så mycket. Jag trodde ju att det var en riktig action film så kanske därför jag blev lite besviken.

Men nu ska jag se 2:an iaf, kanske är den bättre
Citera
2011-07-03, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seungri
Nä jag tyckte inte den var svår att förstå men jag tyckte bara den var seg. Hände inte så mycket. Jag trodde ju att det var en riktig action film så kanske därför jag blev lite besviken.

Jag håller med. The Departed var klart bättre.
Citera
2011-07-03, 09:59
Medlem
SadEyess avatar
Citat:

Ja om man förväntade sig en ny Hard Boiled eller liknande så förstår jag att man får fel uppfattning. Men utifrån ett thriller perspektiv så står sig filmen storartat. Det är en suspense-film med bra skådespel och fantastiskt manus. Att ens nämna den i samma mening som The Departed som vissa andra gör är bara löjeväckande.
Citera
2011-07-03, 13:07
Medlem
Seungris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Ja om man förväntade sig en ny Hard Boiled eller liknande så förstår jag att man får fel uppfattning. Men utifrån ett thriller perspektiv så står sig filmen storartat. Det är en suspense-film med bra skådespel och fantastiskt manus. Att ens nämna den i samma mening som The Departed som vissa andra gör är bara löjeväckande.

Ja fast jag tyckte inte ens det var en bra thriller. :/. Visst inget fel på deras skådespeleri men jag tyckte bara den var seg som satan.

Btw, jag stängde av 2:an, den var inte direkt bättre. Vem tusan var huvudpersonen i 2:an? Man fick ju typ följa 4 karaktärer... det blir för mycket, kmr inte riktigt in i filmen, bleh .. besviken...
Citera
2011-07-03, 14:16
Medlem
NirvanAs avatar
13 Assassins var skitbra iaf, en av de bättre samurajfilmerna jag sett.
Citera
2011-07-03, 14:18
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ja fast jag tyckte inte ens det var en bra thriller. :/. Visst inget fel på deras skådespeleri men jag tyckte bara den var seg som satan.

Btw, jag stängde av 2:an, den var inte direkt bättre. Vem tusan var huvudpersonen i 2:an? Man fick ju typ följa 4 karaktärer... det blir för mycket, kmr inte riktigt in i filmen, bleh .. besviken...
Haha herregud...synd att du inte har tålamod för sådana filmer. Som sagt du kan inte sitta med en inaktiverad hjärna och tro att du ska uppfatta allting i filmen.
Citera
2011-07-03, 19:22
Medlem
Seungris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Haha herregud...synd att du inte har tålamod för sådana filmer. Som sagt du kan inte sitta med en inaktiverad hjärna och tro att du ska uppfatta allting i filmen.

Jag såg 90+ minuter av filmen (den är rätt lång va? hade typ 40+ minuter kvar). Det blev fan för mkt asså. Filmen fångar ju inte en direkt och är inte direkt spännade iheller.

Aja, smaken är som baken
Citera
2011-07-03, 20:05
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Jag såg 90+ minuter av filmen (den är rätt lång va? hade typ 40+ minuter kvar). Det blev fan för mkt asså. Filmen fångar ju inte en direkt och är inte direkt spännade iheller.

Aja, smaken är som baken
Den är oerhört spännande och fängslande men ja som du säger, smaken är som baken, du är dock den första jag hört som tycker denna är dålig/tråkig iaf.
Citera
2011-07-03, 21:43
Medlem
pedrinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedrino

Ingen som vet?
Citera
2011-07-03, 22:10
Medlem
DumBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedrino
Ingen som vet?

Jag är inte helt hundra, det var så längesen jag såg den, men det låter som den första Sex is Zero.

Lim Chang Jung och Ha Ji Won har huvudrollerna.
Citera
2011-07-03, 22:34
Medlem
NirvanAs avatar
Just ja sex is zero, sågs i samma veva som My sassy girl
Citera
2011-07-04, 09:32
Medlem
pedrinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumBeast
Jag är inte helt hundra, det var så längesen jag såg den, men det låter som den första Sex is Zero.

Lim Chang Jung och Ha Ji Won har huvudrollerna.

Tack! Verkar vara den, känner igen framsidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in