Verkar inte som vi får det "riktiga" Seinfeld-avsnittet i sin helhet, men det verkar bli en bra final. Håller med Jerry fullständigt; Larry har redan sabbat ett finalavsnitt
Är det sista avsnittet av Seinfeld som hette "The Finale"? Jag vet att Davids gjorde det. Om det är detta som ni menar så håller jag med om att det var ett av de sämre Seinfeld-avsnitten
Undrar förresten vad som menas med att säsongsfinalen i Curb.. blir "extra long", handlar det om dubbel-avsnittslängd typ 40 minuter, eller 3 minuter extra, nån som vet?
Är det sista avsnittet av Seinfeld som hette "The Finale"? Jag vet att Davids gjorde det. Om det är detta som ni menar så håller jag med om att det var ett av de sämre Seinfeld-avsnitten
Undrar förresten vad som menas med att säsongsfinalen i Curb.. blir "extra long", handlar det om dubbel-avsnittslängd typ 40 minuter, eller 3 minuter extra, nån som vet?
Gissningsvis ca 42 minuter precis som vanliga tv-serieavsnitt typ 24, Lost osv.
En timme vore perfekt, då hinner man med både handlingen i Larry och visa hela Seinfeld-avsnittet. Inte så troligt men vore väldigt kul om så är fallet
ha ha, ja faderclement Cye är helt vansinn!
Han är ju en superhjälte Larry, mannen många vill va men inte kan va i verkligheten. Och han har ju oftast rätt tycker jag.
Gillade du Marty Funkhausers skämt han drog frammför Jerry nu senast i the tableread?
ha ha
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!