2010-05-04, 18:22
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Har aldrig fastnat så mycket för en serie, har snart sett varenda avsnitt inom loppet av några veckor. Så jävla skön serie att kolla på när man har tråkigt. Tycker den känns lite underskattad i Sverige. Riktigt sköna karaktärer finns fan ingen man inte gillar. Har hållit mig borta förut pga. det töntiga svenska namnet Helt klart en favoritserie ångrar nästan att jag sett alla avsnitt redan, vet fan inte vad jag ska göra nu de närmsta veckorna

Hoppas inte det tar allt för lång tid tills säsong 8 kommer.

Samma grej hände mig i vintras drog igenom alla avsnitt på en vecka. Hade innan bara sett några sporadiska avsnitt på canal+ utan att riktigt fastna. Jag såg om hela serien bara någon vecka senare för att stilla hungern!
Citera
2010-05-11, 15:30
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Larry och hans dåvarande fru, Cheryl, gav familjen Black (de heter så!) ett tillfälligt hem i samband med att Hurricane Katrina hade gjort dem hemlösa. Loretta Blacks (negressen som du kallar henne) bror Leon, som för övrigt är seriens skönaste karaktär, bestämde sig för att även han skulle flytta in hos Larry trots att han bodde i LA och alltså inte alls hade drabbats av orkanen. Efter att Larry och Cheryl skiljt sig så blev han och den Loretta ett par.
'

Tack för spoilern as.
Citera
2010-05-11, 16:10
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showz
'

Tack för spoilern as.
Ja, fy fan!!! Tänka sig att man kanske får läsa något som hände för 3 år sen i en tråd om en serie. Hemska människor det finns
Citera
2010-05-11, 16:42
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
'

Tack för spoilern as.

Du måste vara en riktig jävla dåre om du är seriös.
Citera
2010-05-11, 18:52
Medlem
Showzs avatar
Citat:
'

Tack för spoilern as.

Tre år sedan? Menar du i serien? För det hände inte på riktigt, vet du. Och inlägget gjordes för mindre än en månad sen. Jag har lärt mig att använda spoiler-taggar, är det dåraktigt att förvänta sig detsamma från alla andra?
Citera
2010-05-11, 20:08
Medlem
haha ..ja spoila något i en komediserie är ju förfärligt
Citera
2010-05-11, 20:11
Medlem
Falcãos avatar
Ta och slappna av Showz, ditt jävla as.
Citera
2010-05-11, 20:29
Medlem
Citat:
'

Tack för spoilern as.

Läs inte tråden om du inte vill veta vad som har hänt din bajsbruna kackerlacka.
Citera
2010-05-12, 12:55
Medlem
Showzs avatar
Jag är inte den som struntar i reglerna och 1-2-3-4 djävlar faller på mig som gamar. Snacka om blodlust. Gå ut och slåss istället.

Någon som vet varför säsong 8 kommer så sent?
Citera
2010-05-13, 12:59
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Jag är inte den som struntar i reglerna och 1-2-3-4 djävlar faller på mig som gamar. Snacka om blodlust. Gå ut och slåss istället.

Någon som vet varför säsong 8 kommer så sent?

Regler är till för att följas oavsett situationen. Sieg Heil!

Vad gäller din fråga så tror jag anledningen att det dröjer är för att det tog en jävla tid för LD att bestämma sig för att han ville göra fler säsonger. Sista avsnittet på säsong sju kändes ju egentligen som en otroligt passande avslutning på serien (var inte orolig, jag ska inte berätta vad som hände).
Citera
2010-05-14, 15:48
Medlem
MartinStLouiss avatar
Detta är ett av mina favoritklipp från Curb Your Enthusiasm Spoiler-varning utfärdas!

Citera
2010-07-28, 16:48
Medlem
thesyss avatar
Canal+ series visade igår samma avsnitt 19.30 och 22.50 men det första var 40 minuter långt, det andra 35 minuter långt. Någon som vet ifall de har förkortat reprisen med 5 minuter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in