2003-07-26, 18:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Nån mer än mig som gillar den här eminenta serien som har visats ganska flitigt på Canal + ??

Med skaparen av Seinfeld Larry David i huvudrollen, många härliga bisarra avsnitt...
Citera
2003-07-26, 18:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Har sett att den gått på Canal+, men har ännu inte sett ett helt avsnitt. Tycker att den verkar vara väldigt knasig. Är den värd att kolla på alltså??
Citera
2003-07-26, 19:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Curb Your Enthusiasm

Den e en av mina absoluta favoritserier för tillfället...vid första anblicken verkar den seg och intetsägande men om du ger den en chans och ser ett helt avsnitt lovar jag att du blir fast...

Jag har inte canal + längre men tankar hem lite avsnitt då och då...
Citera
2003-07-27, 17:24
äldre konto (old)
Ej medlem
det som gör den bra är skådespelarinsatserna och att Latty JÄMT hamnar i knepiga situationer
Citera
2003-07-27, 23:21
äldre konto (old)
Ej medlem
Japp...och att Larry jämt börjar gasta och gorma högljutt!!!

Älskar när han visar sin vrede.

Favoritavsnitt?
Citera
2003-07-28, 18:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Mjaow, tycker väl inte att et är en serie som du sitter & vrålflabbar åt så att du halkar ner på golvet, men visst ger den upphov till småflin rakt igenom=) Funkar helt klar som tidsfördriv=) Eller va fan...den e bra=)
Citera
2003-07-29, 14:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är ju lätt tillsammans med "The Office", den bästa serien som visats sen "Seinfeld" lades ner.... Man ser ju vem som var hjärnan bakom "Seinfeld". Nån som vet om HBO ska spela in fler avsnitt?
Citera
2003-07-29, 15:02
äldre konto (old)
Ej medlem
.

Personligen blev jag extremt besviken på denna serie. Amtörmässig helt enkelt och mest amatör är ju Larry själv. Hade väl för höga förväntningar kan man tro.
Citera
2003-08-02, 20:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Nä, det är klart.... fattar ni inte skämten är det ju ingen mening att ni tittar... Ni kan ju titta på Falkenswärds möbler... det går väl fortfarande.
Citera
2003-08-02, 23:26
äldre konto (old)
Ej medlem
.

Franheim:
Citat:
Nä, det är klart.... fattar ni inte skämten är det ju ingen mening att ni tittar... Ni kan ju titta på Falkenswärds möbler... det går väl fortfarande.
Visste inte att du skulle ta så personligt på kritiken mot ditt favoritprogram. :roll:
Han lyckades ju iaf med en tv-serie när han höll sig i kulisserna, alltid något.
Citera
2004-01-25, 08:09
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michey
Personligen blev jag extremt besviken på denna serie. Amtörmässig helt enkelt och mest amatör är ju Larry själv. Hade väl för höga förväntningar kan man tro.

Gillar du inte det, så är du kvinna:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...423620,00.html

Själv så tycker jag att serien är underbar. Men snälla nån, vem har bestamt att den ska heta "Simma Lugnt, Larry!" på svenska? Töntig titel!
Citera
2004-01-25, 22:51
Medlem
Tycker själv att den första säsongen som visades på Canal + var helt suverän,säsong 2 var enligt mitt tycke inte lika bra.

Är det nån som vet om dom finns att köpa på DVD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in