2020-02-01, 19:08
Medlem
Synd de inte kan släppa alla avsnitt direkt tror faktiskt jag ska vänta ut de episoder som är kvar och se allt på en gång. 30 minuter i veckan är för lite curb
Citera
2020-02-02, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Då brukar serier ha en veckas uppehåll? Men kanske nya tider nu när all media måste bli tillgängligt asap.

På grund av Super Bowl sändes avsnitt 3 på lördagen amerikansk tid. Därför finns den tillgänglig i Europa idag.
Citera
2020-02-02, 21:16
Medlem
Haha...när L.D bet på det konstgjorda äpplet hos advokaten och hans reaktion är bland det roligaste jag har sett
Citera
2020-02-03, 10:32
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Bästa serien!
Citera
2020-02-05, 01:28
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Nja, tycker den senaste säsongen har varit en besvikelse så här långt. Allt känns så överspelat och jag blir helt utmattad av Larrys manér efter varje avsnitt. Tidigare säsonger balanserade det där på ett bättre sätt och var inte lika mycket kaka på kaka.
Citera
2020-02-12, 21:54
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Nja, tycker den senaste säsongen har varit en besvikelse så här långt. Allt känns så överspelat och jag blir helt utmattad av Larrys manér efter varje avsnitt. Tidigare säsonger balanserade det där på ett bättre sätt och var inte lika mycket kaka på kaka.
Samma här. Tycker fortfarande det är den roligaste serien men det känns lite "off Avsnittet i Mexiko kändes lite som en spin-off med annorlunda kameraarbete osv.
Citera
2020-02-13, 13:48
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Samma här. Tycker fortfarande det är den roligaste serien men det känns lite "off Avsnittet i Mexiko kändes lite som en spin-off med annorlunda kameraarbete osv.

Avsnittet var ju lite längre än vanligt också. Men rätt mycket som var kul. Tycker Leon äntligen kommer in i det. Har aldrig tyckt han bidragit med något.
Citera
2020-02-14, 03:05
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Avsnittet var ju lite längre än vanligt också. Men rätt mycket som var kul. Tycker Leon äntligen kommer in i det. Har aldrig tyckt han bidragit med något.
Tyckte Leon var perfekt som sidokaraktär som dök upp då och då. Gillar inte att han har så stor roll nu. Var roligt när familjen Black bodde där och han bara stannade kvar haha. Då var han nog min favorit men nu är han med för mycket imo.

Jag kanske är lite för nostalgisk gällande denna serie.
Citera
2020-02-14, 04:00
Medlem
Jag blev glatt överraskad när jag hörde att serien skulle komma tillbaka, men efter 3 avsnitt slutade jag titta, kändes inte lika välskrivet och trots att rollerna gjordes av samma skådisar , kändes dom fake på nått konstigt sätt, en besvikelse.
Citera
2020-03-02, 23:07
Medlem
Copypastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Jag blev glatt överraskad när jag hörde att serien skulle komma tillbaka, men efter 3 avsnitt slutade jag titta, kändes inte lika välskrivet och trots att rollerna gjordes av samma skådisar , kändes dom fake på nått konstigt sätt, en besvikelse.

Bara att titta vidare! Serien blir sig själv igen från avsnitt 5 och framåt, lika roligt som alltid.
Citera
2020-03-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Copypasta
Bara att titta vidare! Serien blir sig själv igen från avsnitt 5 och framåt, lika roligt som alltid.
Jag tänkte ge den en chans till efter att ha läst tråden, men hittade igen fulstream
Citera
2020-03-03, 00:12
Medlem
Senaste avsnittet var sjukt roligt 😁👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här