2008-10-19, 13:57
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Haft en svag ångestkänsla sedan jag vaknade, känns som Inter kommer äta upp Roma idag. Att Zlatan får brottas med Simone Loria gör mig inte ett dugg mer säker. Och även om Totti som är uttagen i truppen kommer till start lär han ju inte vara frälsar-Totti sett till formen..

Lär bli Juan som tar hand om Ibra ikväll. Tror Juan vinner på poäng
Citera
2008-10-19, 13:59
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch

Juan får ett jäkla stort ansvar, precis tillbaka från skadan, då både Mexes och Panucci är borta. Loria har inte imponerat hitentills, vore trevligt om han gjorde det ikväll
Citera
2008-10-19, 14:02
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Visst lär Juan ligga tätt på Zlatan. Men tvekar inte en sekund på att Inter ser möjligheten att försöka hitta lägen då Ibra eller random-Inter-spelare får utmana Loria en mot en genom att ligga närma honom med flit. Då känns det som att vad som helst kan hända. Men ser hellre Juan vinna på poäng, visst
Citera
2008-10-19, 14:20
Medlem
Dekomans avatar
Hoppas att Totti gör en kanonmatch och sänker inter med 1 mål och 1 assist.
Citera
2008-10-19, 15:49
Medlem
Shuyins avatar
Bye bye Lazio? 3-0 i baken mot Bologna i paus.
Citera
2008-10-19, 15:55
Bannlyst
Di Vaio den gamle räven med två mål.
Citera
2008-10-19, 16:14
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Bye bye Lazio? 3-0 i baken mot Bologna i paus.

Lazio har börjat inhämtningen, Rocchi 3-1!
Citera
2008-10-19, 16:36
Medlem
Snoppzors avatar
Catania är tio minuter från att ta hem slaget om Sicilien, isf tack vare Martinez. Delar gärna poängen då jag inte har något till övers för något av lagen.
Citera
2008-10-19, 19:13
Medlem
rocchis avatar
Vilken jävla misär. Skitresultat hela helgen. Enda behållningen var ju att bottenham förlorade igen. Fan Lazio. Enda positiva var ju att Rocchi fick göra mål i sin comeback efter skadan, dock kunde jag inte se matchen. Någon som gjorde det?
Citera
2008-10-19, 19:21
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Vilken jävla misär. Skitresultat hela helgen. Enda behållningen var ju att bottenham förlorade igen. Fan Lazio. Enda positiva var ju att Rocchi fick göra mål i sin comeback efter skadan, dock kunde jag inte se matchen. Någon som gjorde det?

Hade du på fullaste allvar en tro på att Lazio skulle hänga med topplagen ju längre säsongen går?
Citera
2008-10-19, 19:23
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Hade du på fullaste allvar en tro på att Lazio skulle hänga med topplagen ju längre säsongen går?

Mot Bologna måste det dock kännas tungt att falla så platt. Men tror säkert flera laziales iaf hoppades på att de skulle kunna utmana om cl-platserna.. vilket de fortfarande har möjlighet på.
Citera
2008-10-19, 19:54
Medlem
Sheva

Hänger inte med så mycket i Serie A (ingeting alls faktiskt), Men undrar hur det går för Schevchenko nu förtiden?
Kommer tyvärr ihåg hans forna dagar i chelsea Lyckas han i Milan igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in